PGD-tråden

Trenger ikke å skifte nei, men han drar linningen på buksa godt ned så han får god plass til å sjekke hvor fosteret ligger med ultralydapparatet. Lurt med ei bukse og genser som ikke er for stram slik at det er enkelt å trekke opp/ned
Lykke til!❤️
Okei takk for info:happy: et problem mindre å tenke på :couchpotato:

Snakket med Huddinge i går :rolleyes:
Planen for høsten er lagt, jeg trenger ingen syklus i mellom p-pilleslutt. Hopper av p-pillene i medio august og håper på innsett i starten av september, hvis kroppen er med :bag:

Hei :angelic: har enda et spm om morkakeprøven om du kan være så snill og svare :happy: hvordan bør man gå kledd? Altså holder det å trekke opp overdelen eller må man skifte osv? Vil gjør det mest mulig behagelig haha #overtenker :inpain:

Hvordan gikk det på prøven?

Selve prøven gikk veldig fint, var litt ubehagelig bare men ikke noe verre smerter enn en blodprøve, så ble positivt overrasket :) har ikke hatt noe smerter i etterkant eller blødning enda. Hadde du noen blødninger?

Nei ingen blødninger eller andre plager.

Okei så bra. Virka nesten som det var så veldig normalt å blø noe at følte meg unormal som ikke har blødd enda :banghead::woot:
Jeg hadde heller ingen blødninger :happy:
Fikk beskjed om å ta det rolig de neste dagene, tror aldri jeg har vært så rolig :p

:lurking:
Jeg hadde heller ingen blødninger :happy:
Fikk beskjed om å ta det rolig de neste dagene, tror aldri jeg har vært så rolig :p
Så bra! Ja jeg og, livredd for å bevege meg omtrent :nailbiting::shy: spennende dager. Syns det er skummelt at beskjeden man før enten er at man skal ha baby eller at man skal ta abort. Er liksom ikke bare en negativ graviditetstest, skjer liksom noe skummelt og fysisk vondt dersom barnet er sykt. Skremmer meg med den aborten. Kjipt at man ikke får beskjed tidsnok til at man kan ta aborten hjemme osv. :nailbiting::eek::lurking:

så spennende og masse lykke til❤️
Hvordan er der å reise ned nå, måtte dere dekke det selv og få igjen pengene senere ?:)
Tusen takk ❤️ mye greier for å få reist. OUS dekker ikke behandlingen, men når man har hatt egguttak tidligere uten insett så er et i sett allerede inkludert i prisen.

:lurking:
Så bra! Ja jeg og, livredd for å bevege meg omtrent :nailbiting::shy: spennende dager. Syns det er skummelt at beskjeden man før enten er at man skal ha baby eller at man skal ta abort. Er liksom ikke bare en negativ graviditetstest, skjer liksom noe skummelt og fysisk vondt dersom barnet er sykt. Skremmer meg med den aborten. Kjipt at man ikke får beskjed tidsnok til at man kan ta aborten hjemme osv. :nailbiting::eek::lurking:
Føler masse med deg! Jeg gjorde det samme i 2015 ❤️

Tusen takk ❤️ mye greier for å få reist. OUS dekker ikke behandlingen, men når man har hatt egguttak tidligere uten insett så er et i sett allerede inkludert i prisen.

jeg har vært på egguttak før korona.. og når vi skulle reise ble jo alt stengt og da fikk vi beskjed om å dekke det selv… håper jeg kan reise snat❤️

Syns det er veldig lite informasjon om dette . Vi var i gang med forsøk 2 og hadde henta ut medisiner (men ikke begynt på de) før alt ble stengt ned. Har jo ikke hørt noe fra noen og har jo ikke peiling Åssen alt fungerer. Eller om karolinska har kapasitet til alle igjen når landene endelig åpner! Veldig lite informasjon og det er kjempe kjedelig. Hadde jeg ikke lest her, hadde jeg feks ikke visst om at man kan reise selv og dekke utgiftene og få refundert senere.

jeg har vært på egguttak før korona.. og når vi skulle reise ble jo alt stengt og da fikk vi beskjed om å dekke det selv… håper jeg kan reise snat❤️
Ring igjen igjen. Dersom du ikke har hatt innsett etter egguttaket så har OUS allerede betalt for et insett. Akkurat det vi gjorde nå Man må forøvrig legge ut for reise og hotell selv

Syns det er veldig lite informasjon om dette . Vi var i gang med forsøk 2 og hadde henta ut medisiner (men ikke begynt på de) før alt ble stengt ned. Har jo ikke hørt noe fra noen og har jo ikke peiling Åssen alt fungerer. Eller om karolinska har kapasitet til alle igjen når landene endelig åpner! Veldig lite informasjon og det er kjempe kjedelig. Hadde jeg ikke lest her, hadde jeg feks ikke visst om at man kan reise selv og dekke utgiftene og få refundert senere.
Veldig lite info ja. De vil ikke legge tilrette for at vi reiser før korona er under kontroll. Det er veldig frustrerende for oss som sitter midt i det..

Ring igjen igjen. Dersom du ikke har hatt innsett etter egguttaket så har OUS allerede betalt for et insett. Akkurat det vi gjorde nå Man må forøvrig legge ut for reise og hotell selv

Eller forklarte meg litt feil, er fortsatt på forsøk 1 siden 1. uttak ikke gav noen egg som kunne brukes til innsett. Så skulle til med egguttak igjen men kom aldri så langt. Så vet ikke hvordan det er da :shy: de har kanskje betalt for 1 forsøk uansett da? Men det er ok å legge ut for behandlingen selv. Men jeg tenker helst på karantene kravene som gjelder osv. kjedelig sitte 10 dager i karantene i sommer :(

Eller forklarte meg litt feil, er fortsatt på forsøk 1 siden 1. uttak ikke gav noen egg som kunne brukes til innsett. Så skulle til med egguttak igjen men kom aldri så langt. Så vet ikke hvordan det er da :shy: de har kanskje betalt for 1 forsøk uansett da? Men det er ok å legge ut for behandlingen selv. Men jeg tenker helst på karantene kravene som gjelder osv. kjedelig sitte 10 dager i karantene i sommer :(
Åja, skjønner. Nei, det gjelder kun dersom du har hatt egguttak uten innsett ❤️

Da jeg ringte i januar så forventet jeg å få beskjed om at det var ventetid. De var klare på syklusen jeg var i (hadde fått mensen en uke tidligere).
Ringte forrige uke og sa vi ønsket innsett i september, null problem, bare ring igjen når du får mensen :Heartred

Back
Topp