Det største ønske

Krysser fingrene for at det er deres tur nå! Svigermor og svigerfar var ufrivillig barnløse i ti år, og adopsjonsprosessen var nesten ferdigstilt da hun plutselig ble gravid med det som nå er min mann, og så kom jammen meg to søstre i løpet av de neste fire årene også. Så plutselig så skjer det:D
 
Krysser fingrene for at det er deres tur nå! Svigermor og svigerfar var ufrivillig barnløse i ti år, og adopsjonsprosessen var nesten ferdigstilt da hun plutselig ble gravid med det som nå er min mann, og så kom jammen meg to søstre i løpet av de neste fire årene også. Så plutselig så skjer det:D
Takk!! For en solskinnshistorie da!! :) Håper jo at det plutselig en dag skal klaffe så syns det kan klaffe nå ;)
 
PP72 (73) - CD1

Da kom TR, en dag på overtid. Begynte så vidt spottinga i går så skjønte at hun var på vei og krampene har begynt og i tillegg vondt i korsryggen.
Har tatt noen g-tester de siste dagene men alle har vært blenda. Det var en jeg trodde kanskje det var en begynnende strek på men den forsvant :wacky: Begynte å få ømme bryst i helga.
Hvilpulsen har holdt seg lavt og gikk to hakk ned i dag.
Da er det bare å forberede ny pp :) :Heartred
 
Hei du :) ser du har hatt en lang vei.

Vi har også en lang vei. Håper jo at plutselig går det, for da blir jo alt verdt det. Prøver siden desember 2017 og ivf siden april 2019 her.

Vil bare skyte inn at mine foreldre hadde 3 ivf forsøk fordi min mor bare har 10% av en eggleder igjen. De fikk Ingen barn via ivf, men plutselig 10 år etter siste ivf så ble de gravid. De fikk 3 barn. Greit nok at det nok var tre mirakler, men det gir i alle fall meg et lite håp.

Håper at denne PP blir deres PP å få to steker!
 
Innom en liten tur og kaster over masse gode tanker, støv, optimisme og håp for at det blir en 2022 baby for dere :)
 
Samme som de over her, innom for å heie, sende babystøv og positive tanker:Heartred Håper for dere!:Heartred
 
Hei du :) ser du har hatt en lang vei.

Vi har også en lang vei. Håper jo at plutselig går det, for da blir jo alt verdt det. Prøver siden desember 2017 og ivf siden april 2019 her.

Vil bare skyte inn at mine foreldre hadde 3 ivf forsøk fordi min mor bare har 10% av en eggleder igjen. De fikk Ingen barn via ivf, men plutselig 10 år etter siste ivf så ble de gravid. De fikk 3 barn. Greit nok at det nok var tre mirakler, men det gir i alle fall meg et lite håp.

Håper at denne PP blir deres PP å få to steker!
Det er så godt å høre sånne solskinnshistorier for man håper jo at det skjer med oss også :Heartred
Håper spiren sitter snart hos dere også :Heartred
 
Lite inne på forum om dagen. Det ble plutselig prøvepause denne pp så da får jeg starte på nytt på PP72 nå når TR bestemmer seg for å komme og prøve på en juni baby :)

Prøvepause - CD28 - IKM dag?

Denne pp hadde jeg mye EL smerter, mye stikk og ilinger i eggstokkene. De stoppet på CD16 så jeg tenker jeg kanskje hadde EL så "sent" som da. Men så begynte det igjen et par dager etter og stoppet for et par dager siden.
Hadde mye EL slim i nesten en uke frem til EL. Det er det lenge siden sist. Det har vært så sparsomt det siste året så ble veldig overrasket.
Ømme bryst nå snart en uke.
Vært kvalm den siste uka. Ingen matlyst men spiser likevel :p

Nå så kjenner det ut som om at TR er på vei så får se om hun kommer i løpet av dagen.

Vurderer å teste etter EL denne gangen bare for å sjekke. Syklusene er opp mot 28-29 dager det siste året så da skal det tilsi (fra tidligere erfaringer) at EL er på ca CD15+. Jeg har gått ut i fra CD14 det siste året+ for det var da jeg fikk EL når jeg gikk på Letrozol og Ovitrelle men det har jeg ikke brukt på en god stund så kanskje kroppen er tilbake til normalen. Kanskje det blir temping også rundt EL dagene.
 
Så godt å høre fra deg❤️ Håper sånn på at det klaffer for dere snart! Tenk om dette hadde vært måneden! ❤️
 
PP72 (74) - CD1

Da ble det første dag i syklusen i dag. Så det er bare å børste støvet av temp.måleren (sjekke om batteriet fortsatt virker og eventuelt bytte batteri eller om jeg må bruke et annet et) og finne frem EL testene :D Har jo noen dager på meg før jeg skal starte, begynner nok rundt CD10.
 
Så godt å høre fra deg❤️ Håper sånn på at det klaffer for dere snart! Tenk om dette hadde vært måneden! ❤️
Takk :Heartred Hadde vært så fantastisk om det hadde klaffet denne gangen altså :Heartred Håper!
 
Har lest gjennom nesten hele dagboka di. For et pågangsmot du har! Ikke bare du heller. Men mannen din må jo også ha et utrolig pågangsmot. Er det noen jeg virkelig unner barn må det være dere to. Jeg får ikke helt tak i hvorfor dere absolutt ikke vil prøve ivf. Det er jo ikke så mye tid igjen til å ombestemne seg på heller nå. Noen privatklinikker tilbyr ivf opp til kvinnen er 44 år. Men da skal de mene det er store sjanser for at kvinnen kan bli gravid. Håper virkelig dere har vurdert veldig nøye og er sikre på at ivf ikke er aktuelt for dere. Ønsker dere så lykke til! Måtte du få ditt største ønske oppfylt.
 
Jeg også har hatt problemer med å bli gravid. Vi prøvde i 3 år før vi fant ut at vi burde sjekke oss. Viste seg at mannen min hadde veldig dårlig sædkvalitet. Jeg var 30 år da vi fant ut at skulle vi bli foreldre så måtte vi ty til hjelp. Klart det var slitsomt. Håpet som kom og gikk. Litt vondt var det jo også med egguttak og innsett. Men helt overkommelig for min del. Fikk god smertelindring. Men de tre årene vi prøvde på egenhånd..tyde streker som antagelig ikke fantes annet i min fantasi. Tempe, teste etter eggløsning... kjenne gravidsymtom som egentlig ikke var der. Skuffelse på skuffelse. Det var mye mer slitsomt synes jeg en de 4 forsøkene som måtte til før jeg endelig ble gravid med lillegutten vår. Forteller dette fordi om du er redd for at det skal gjøre vondt eller bli enda mere psykisk belastende så stemmer ikke det ut ifra min erfaring iallefall. Går ut ifra at mannen din har testa sædkvaliteten sin også? Såg ikke noe om den når jeg leste her. Men det har han jo helt sikkert! Tvi tvi!
 
Har lest gjennom nesten hele dagboka di. For et pågangsmot du har! Ikke bare du heller. Men mannen din må jo også ha et utrolig pågangsmot. Er det noen jeg virkelig unner barn må det være dere to. Jeg får ikke helt tak i hvorfor dere absolutt ikke vil prøve ivf. Det er jo ikke så mye tid igjen til å ombestemne seg på heller nå. Noen privatklinikker tilbyr ivf opp til kvinnen er 44 år. Men da skal de mene det er store sjanser for at kvinnen kan bli gravid. Håper virkelig dere har vurdert veldig nøye og er sikre på at ivf ikke er aktuelt for dere. Ønsker dere så lykke til! Måtte du få ditt største ønske oppfylt.
Tusen takk! Kan jo ikke gi opp håpet helt enda:)
 
Back
Topp