Ja, tror helt klart det blir godt mottatt, tror mange blir overrasket!Bør bli godt mottatt det, vel?Selv vet jeg at det blir godt mottatt på min jobb, både sjefer og kolleger har nok ventet på det en stund tror jeg
![]()
Mannen vil jo holde det hemmelig, bare ikke si noe.. så kan de bare lure. Men på jobb kan det være lurt å si i fra mtp planlegging.
Jeg har jo hele tiden sagt at jeg IKKE skal ha flere, men så dukker disse små opp, og man blir jo så betatt og forelsket!
Selv vet jeg at det blir godt mottatt på min jobb, både sjefer og kolleger har nok ventet på det en stund tror jeg
kunne vært en drama film ja 

Skjønner dere vil vente, ungene skal nok få vite det først, men de kommer til å si det til alle, og vi skal vente lenge med å si det til noen. Hun mener jeg ser gravid ut og har gjort lenge. Hun spør titt og ofte, men kan jo se sånn ut å
. Vår snuppe har blitt mer koselig nå som det er skolefri, men hun er mest på rommet, spiller og ser på YouTube. Men hun får med seg, hører litt og setter sammen. Så jeg mistenker at hun vet..
Da sa jeg etterpå ‘Vi bare kosa altså, vi hadde ikke sex’ for ville ikke at hun skulle få traumer