Var hos legen i går å tok noen blodprøver, da hadde fastlegen lyst til å ta en hcg blodprøve samtidig.
Fikk svar på den nå og den var på 5803 igår når jeg var 6+2… Synes selv det var veldig lite..? Fikk 3+ på clearblue digital når jeg var 5+0, og i følge info jeg finner på nett skal ikke den slå ut på 3+ før man har minst 2000 i hcg.
Med andre ord ikke så veldig mye stigning på så mange dager… Til sammenligning hadde jeg 18.000 i hcg når jeg var 6+3 forrige graviditet…
Ble selvfølgelig veldig bekymret nå da jeg heller ikke har noe særlig symptomer annet enn bittelitt ømme pupper. Og i gårkveld og i natt har jeg hatt endel smerter i magen og korsrygg
Fastlegen skrev bare at verdien var innenfor nivået i uke 6, og at vi kunne ta en ny blodprøve om 1-2 uker for å se om den stiger. Synes det er veldig lenge å gå å være så bekymret…
Noen tanker? Hvor høy hcg hadde dere når dere tok?
Fikk svar på den nå og den var på 5803 igår når jeg var 6+2… Synes selv det var veldig lite..? Fikk 3+ på clearblue digital når jeg var 5+0, og i følge info jeg finner på nett skal ikke den slå ut på 3+ før man har minst 2000 i hcg.
Med andre ord ikke så veldig mye stigning på så mange dager… Til sammenligning hadde jeg 18.000 i hcg når jeg var 6+3 forrige graviditet…
Ble selvfølgelig veldig bekymret nå da jeg heller ikke har noe særlig symptomer annet enn bittelitt ømme pupper. Og i gårkveld og i natt har jeg hatt endel smerter i magen og korsrygg
Noen tanker? Hvor høy hcg hadde dere når dere tok?

vi er litt gærne da ja, er ganske deilig nå med så store barn. Men tror det blir roligere med en til nå enn de to første, de store har mulighet til å holde et lite øye med minsten når mor skal dusje 
og håper virkelig ikke jeg skremte deg! Ville bare dele min ærlige erfaring
uff, bare en liten utblåsning her. Du får prøve å slappe av i mellomtiden. Hcg er så utrolig individuelt 
Men typisk at det er skikkelig strålende vær nå når vi snart kjører hjem