Sommerens skravletråd :)

MammaMia-HereWeGoAgain

Elsker forumet
Marshmallows 2022
Augustbarna2024
Tenkte det var greit med en sånn tråd jeg:happy: til div som ikke hører til andre plasser.

Jeg starta sommerferie i går, med telefon på kvelden at jeg er i karantene:banghead: venter svar på første test jeg tok i går kveld, og kan heldigviiis teste meg ut på mandag. Men SÅ kjedelig. Ikke lenge siden jeg just var i karantene.... så glad for ferie nå slik at man kan selv velge hvor utsatt man blir på smitte. Når jeg jobber i bhg, så kan jeg ellers ikke velge å begrense nærkontakter i like stor grad...
 
Jeg syns det er så vanskelig å nyte varmen med så laber form, jeg elsker hvert symptom selv om det er fryktelig slitsomt, men kjenner jeg trenger å kjøpe basseng
 
Vi er på ferie i Oslo. Veldig gøy! Men utrolig varmt å så masse gåing:dead: Beina mine er helt døde!:p Men er ikke dårlig eller noe heldigvis! Bare sliten,men det hadde jeg vært uansett tror jeg:p
 
Ferieuke i Trondheim og Bodø (+ omegn) for vår del, og vi nyter tiden med vår lille hemmelighet:shy::cat:Til uken drar vi til mine foreldre på Vestlandet og skal være der en drøy uke. Har tenkt å si det til Mamma da, så det blir spennende.
Forskjellen jeg merker på ferie er at jeg er utrolig trøtt og må bare legge meg tidlig, uvant for meg som er så ‘nattdyr’ vanligvis. Da vi satt på fotballpub her om dagen var klokken bare 7-8 og jeg kjente at jeg måtte skjerpe meg for å ikke duppe av
 
Kjøpte den første bodyen sånn symbolsk, elsker Leopard :hello2
 

Vedlegg

  • BEBA64E1-132E-40A1-8DC2-6D354DF8FF37.jpeg
    BEBA64E1-132E-40A1-8DC2-6D354DF8FF37.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 40
Kjøpte den første bodyen sånn symbolsk, elsker Leopard :hello2
Eeeelsker leopard mønster! Jeg kjøpte et sett fra Kaos - stellesekk, stellematte-mappe og weekend bag - i det mest nydelige leopard mønster:)

De har også noen nydelige bodyer på Lindex med søte fine regnbuer. Tenkte å kjøpe det før de bytter ut med noe annet. Nøytrale og kan brukes uansett kjønn:)
 
Eeeelsker leopard mønster! Jeg kjøpte et sett fra Kaos - stellesekk, stellematte-mappe og weekend bag - i det mest nydelige leopard mønster:)

De har også noen nydelige bodyer på Lindex med søte fine regnbuer. Tenkte å kjøpe det før de bytter ut med noe annet. Nøytrale og kan brukes uansett kjønn:)


Jeg elsker Leopard, har både morgenkåpe, koseklær, skjorter, mobildeksel og katter i Leopard
 
Testet positiv først i går. Har så mange tanker og blandede følelser. Da er ikke jenta mi det eneste barnet lenger :( Men hun blir verdens beste storesøster :) Nå vet jeg hva som kommer, så gruer meg til fødsel :nailbiting:
 
Testet positiv først i går. Har så mange tanker og blandede følelser. Da er ikke jenta mi det eneste barnet lenger :( Men hun blir verdens beste storesøster :) Nå vet jeg hva som kommer, så gruer meg til fødsel :nailbiting:

Søskenkjærlighet er det beste i hele verden. Du må ikke tenke at du tar noe fra din datter ved at hun ikke lenger er eneste barnet. Du må prøve å tenke på alt du faktisk gir henne ved å la henne få et søsken! :Heartbigred
 
Søskenkjærlighet er det beste i hele verden. Du må ikke tenke at du tar noe fra din datter ved at hun ikke lenger er eneste barnet. Du må prøve å tenke på alt du faktisk gir henne ved å la henne få et søsken! :Heartbigred
Ja, det tenkte jeg faktisk ikke på :)❤️ God ide. Vi har selvfølgelig begynt å snakke om baby med henne allerede. Tror ikke hun har skjønt så mye :hilarious: Hun tror fetteren hennes som er 10 måneder skal komme på besøk :happy:
 
Jeg testa negativt for c19 på fredag, og tok siste test i dag. Hååååper å slippe ut av karantene allerede imorra. I verste fall blir det til onsdag. Da kan ferien begynne på ordentlig!
 
Jeg testa negativt for c19 på fredag, og tok siste test i dag. Hååååper å slippe ut av karantene allerede imorra. I verste fall blir det til onsdag. Da kan ferien begynne på ordentlig!
Krysser fingrene for deg:)
 
Kan noen her please hjelpe meg med å beregne hvor i svangerskapet jeg er? :hilarious: Første dag av siste mens var 1. Juni, stemmer det at jeg da er 4+6 i dag, og at det blir 5+0 i morgen?

Blir liksom ikke helt klok på dette:wacky:
 
Kan noen her please hjelpe meg med å beregne hvor i svangerskapet jeg er? :hilarious: Første dag av siste mens var 1. Juni, stemmer det at jeg da er 4+6 i dag, og at det blir 5+0 i morgen?

Blir liksom ikke helt klok på dette:wacky:
Hvis du har syklus på 28 dager skal det bli 4+6 idag :happy:
 
Hvis du har syklus på 28 dager skal det bli 4+6 idag :happy:
Takk for svar:Heartpink Jeg hadde to sykluser etter ppilleslutt, og disse var på 28 og 29 dager, så vet ikke hva som blir mest riktig da jeg? Visste forresten heller ikke at sykluslengden har noe å si for beregningen av svangerskapet, vil du utdype hvordan dette henger sammen så jeg kan forstå bedre? :angelic:
 
Takk for svar:Heartpink Jeg hadde to sykluser etter ppilleslutt, og disse var på 28 og 29 dager, så vet ikke hva som blir mest riktig da jeg? Visste forresten heller ikke at sykluslengden har noe å si for beregningen av svangerskapet, vil du utdype hvordan dette henger sammen så jeg kan forstå bedre? :angelic:

Det vet ikke jeg heller:joyful: Jeg har også litt varierende syklus, 28-29-30, så ikke helt godt å si hva man skal putte inn der, regner med det kan variere litt for de fleste fra mnd til mnd, men jeg er nå i den situasjon at jeg vet eksakt dag unnfangelsen skjedde pga eggløsningssprøyte så for meg ble det enkelt å beregne.
Når jeg prøvde terminkalkulator på babyverden endrer hvertfall termin seg hvis du har 28 dager, eller 29,30 osv. termin beregnes jo ut fra alle individuelt og da er antallet dager din syklus er på viktig for at det blir riktig og for å beregne når unnfangelse skjedde. MEN det er ikke så viktig å vite eksakt for dette vil uansett bli beregnet på ultralyd :cat: så en dag eller to feil har neppe så mye å si
 
Back
Topp