Det jeg leste var at det var vanlig i slutten, eller etter graviditeten. Du får nok tettere oppfølging, kanskje du ikke skal gå fult ut heller? (Uten at jeg vet noen ting altså)Nei jeg bare fikk det sånn plutselig,og merket ikke noe før jeg kom inn på sykehuset da riene mine var for vonde til å takle hjemme. Kroppen min var ganske full av vann en periode før,men fikk ikke utslag på urintester eller noe. Så når de sjekket meg da jeg kom på sykehuset,så hadde jeg høyt undertrykk og proteiner i urinen. Og så ble jeg bare dårligere og dårligere ut over natten. Jeg åpnet meg aldri mer enn 4-5cm,så tilslutt ble han tatt med keisersnitt . Tok meg ganske lang tid å hente meg inn igjen.
Men vet at det er større sjangs for at det skjer igjen,så regner egentlig med at jeg får tettere oppfølgning denne gang.
Ja,kanskje jeg skulle tatt en prat med jordmor! Det var lurt!![]()
Ja, JM tenker jeg har mer tid og mer info om dette, ville ringt å hørt
Er jo bare å starte flere tråder også, hvis man kommer på noe gøy å skrive om. Og kommer nok mange flere etterhvert, er enda en god gjeng som ikke har testet positivt enda, men som rekker å komme inn her
Jeg er enten 5+1 eller 5+2 i dag (appene sier forskjellig siden jeg har registrert syklus på 28 dager på den ene og 29 dager på den andre), men fra i dag skal det altså uansett være et bankende hjerte der
Helt villt å tenke på, kjenner allerede jeg begynner å få "mammafølelser"

Men skal nyte det ettersom det er det siste. 
Når er egentlig kjemisk grensen? 5+3?