Sommerens skravletråd :)

Bør bli godt mottatt det, vel? :joyful: Selv vet jeg at det blir godt mottatt på min jobb, både sjefer og kolleger har nok ventet på det en stund tror jeg:p
Ja, tror helt klart det blir godt mottatt, tror mange blir overrasket!

Mannen vil jo holde det hemmelig, bare ikke si noe.. så kan de bare lure. Men på jobb kan det være lurt å si i fra mtp planlegging.

Jeg har jo hele tiden sagt at jeg IKKE skal ha flere, men så dukker disse små opp, og man blir jo så betatt og forelsket!

Drømte at jeg var i et badekar og så meg selv i speilet. Plutselig ser jeg blod komme ut nedenfra. Og det kommer ut en lite foster (lignet mest på en liten alien) Ble så lei meg over å miste. Hold den lille i hånden min og så hjertet dunke,men visste den kom til å dø.

Etterpå var vi på vei til et fly vi skulle rekke,men da vi kom frem,så hadde flyet lettet å krasjet. Alle som var på døde. Å så innså jeg at spontanaborten reddet livet mitt,og da føltes det liksom at det var det som var meningen med at jeg ble gravid i det hele tatt.

Våknet å følte jeg hadde vært med i en skikkelig dyp drama film!:hilarious::hilarious::hilarious: Og var veldig glad for at det bare var en drøm!:p

Drømte at jeg var i et badekar og så meg selv i speilet. Plutselig ser jeg blod komme ut nedenfra. Og det kommer ut en lite foster (lignet mest på en liten alien) Ble så lei meg over å miste. Hold den lille i hånden min og så hjertet dunke,men visste den kom til å dø.

Etterpå var vi på vei til et fly vi skulle rekke,men da vi kom frem,så hadde flyet lettet å krasjet. Alle som var på døde. Å så innså jeg at spontanaborten reddet livet mitt,og da føltes det liksom at det var det som var meningen med at jeg ble gravid i det hele tatt.

Våknet å følte jeg hadde vært med i en skikkelig dyp drama film!:hilarious::hilarious::hilarious: Og var veldig glad for at det bare var en drøm!:p
Wow, for en drøm :nailbiting: kunne vært en drama film ja :laughing002

Oi hjelpes for en drøm ja!
Det husker jeg faktisk fra forrige graviditet, at jeg drømte noe helt voldsomt sprøe drømmer :p:hilarious:

Jeg har også helt latterlige drømmer om dagen, mye drømmer om skadedyr som kakerlakker I huset og mus/gnagere og sånt som er overalt.. aner ikke hvorfor :laughing002:laughing002

Jeg å har helt sinnsyke drømmer. Jeg drømte natt til dagen jeg testa positivt at jeg var gravid. Med nr to drømte jeg hva han skulle hete, og det er det han heter nå :)

Jeg å har helt sinnsyke drømmer. Jeg drømte natt til dagen jeg testa positivt at jeg var gravid. Med nr to drømte jeg hva han skulle hete, og det er det han heter nå :)

Jeg dømte at jeg var gravid uken før jeg fant det ut, men tenkte det var helt utenkelig, så tok ikke test eller noe, før mannen spurte om jeg hadde fått mensen samme dag som jeg ble operert, to streker gitt og skikkelig panikkangst siden jeg hadde operert og alt :depressed:

Jeg dømte at jeg var gravid uken før jeg fant det ut, men tenkte det var helt utenkelig, så tok ikke test eller noe, før mannen spurte om jeg hadde fått mensen samme dag som jeg ble operert, to streker gitt og skikkelig panikkangst siden jeg hadde operert og alt :depressed:
Oi, men det gikk bra?

Begynner å lure på om 11 åringen merker noe. Hun lå og skulle kose på magen min, og hun er ekstremt kjærlig om dagen, har ikke fortalt at jeg er gravid enda, og skal ikke si noe før 29ende tror jeg

Begynner å lure på om 11 åringen merker noe. Hun lå og skulle kose på magen min, og hun er ekstremt kjærlig om dagen, har ikke fortalt at jeg er gravid enda, og skal ikke si noe før 29ende tror jeg
Min 11 åring har ant ugler i mosen LENGE!! Spurte meg faktisk, men da var jeg ikke det da :)

Min 11 åring har ant ugler i mosen LENGE!! Spurte meg faktisk, men da var jeg ikke det da :)

hun er datteren til mannen min, og hun har ønsket seg søsken til bursdagen sin (enebarn) men hun lever også i en fantasiverden der hun tror at vi ikke har sett hverandre uten klær engang, gruer meg til å innrømme at jeg har hatt sex med faren hennes :D:D:D men kan være hun senser det på en måte, for hun er en kose jente til vanlig, men nå er det ekstremt, og det er sykt hyggelig altså :Heartred Pga historikken min fra tidligere velger vi å vente lengst mulig før vi forteller der, også fordi hun har vært enebarn hele livet, så greit å komme lengre enn 7 uker før vi sier noe :-)

hun er datteren til mannen min, og hun har ønsket seg søsken til bursdagen sin (enebarn) men hun lever også i en fantasiverden der hun tror at vi ikke har sett hverandre uten klær engang, gruer meg til å innrømme at jeg har hatt sex med faren hennes :D:D:D men kan være hun senser det på en måte, for hun er en kose jente til vanlig, men nå er det ekstremt, og det er sykt hyggelig altså :Heartred Pga historikken min fra tidligere velger vi å vente lengst mulig før vi forteller der, også fordi hun har vært enebarn hele livet, så greit å komme lengre enn 7 uker før vi sier noe :)
Åh, det høres ut som en hyggelig 11 åring!! :Heartred Nyt :shy: Skjønner dere vil vente, ungene skal nok få vite det først, men de kommer til å si det til alle, og vi skal vente lenge med å si det til noen. Hun mener jeg ser gravid ut og har gjort lenge. Hun spør titt og ofte, men kan jo se sånn ut å :bored:. Vår snuppe har blitt mer koselig nå som det er skolefri, men hun er mest på rommet, spiller og ser på YouTube. Men hun får med seg, hører litt og setter sammen. Så jeg mistenker at hun vet..

Vi tror faktisk denne bølla ble laget på dagtid, da vår 11 åring kom inn på soverommet!! :bag: Da sa jeg etterpå ‘Vi bare kosa altså, vi hadde ikke sex’ for ville ikke at hun skulle få traumer :knegg:
Hun bare ‘åja, jeg trodde det jeg’ og ferdig..

Tar dere med partner på første kontroll hos jordmor?
Nei, dette er vår nr tre, han var ikke med på de to andre heller. Ser ikke noe behov for det :)
jeg tror jeg bare skal til lege, litt usikker. Lite sted, stor helsestasjon. Kjenner ei som jobber der, kjenner mange med små unger som går dit, og er redd rykter om at jeg er gravid skal spre seg fort.

så vipper jeg på 30-31 i bmi, så jeg ønsker at vekt skal følges tett opp. Jeg vill ikke gå opp :(

Kastet seriøst opp i morrest pga lukta av håndsåpa :confused: flere som ikke takler lukta av såper eller noe søtt for tiden?:bored: Samboeren måtte handle inn såpe til meg uten parfyme, uten lukt, uten alt :p

Fikk 1-2 på ukesindikator i dag :( drakk mye vann før jeg la meg, men det skal ikke ha SÅ mye å si?

Back
Topp