Jeg opplevde det i 2014, måtte gå en hel uke å vente å lure, var så grusomt! Jeg krysser fingrene for at det får en lykkelig slutt![]()
Hva sa de på ultralyd hos deg første gang? Og fikk du medisiner samme dag på ultralyd nr 2 da?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg opplevde det i 2014, måtte gå en hel uke å vente å lure, var så grusomt! Jeg krysser fingrene for at det får en lykkelig slutt![]()

Utrolig kipt å høre at det ser mørkt ut. Krysser selvfølgelig alt for deg, men bare husk at hcg sitter i kroppen lenge også etter aborten. Jeg hadde symptomer i 4 uker etter ma i fjorI dag har virkelig symptomene mine skutt fart, er super duper trøtt, svimmel, uggen/småkvalm og tanken på all mat er blæh… Puppene er fortatt ømme.
Så vondt å gå å føle på alle disse symptomene når sjansene for at dette svangerskapet utvikler seg som det skal er så småKunne bare ønske jeg ikke hadde noen symptomer eller at jeg kunne starte å blø så det ikke var noen tvil lengre. Føler jeg klamrer meg fast til ett lite snev av håp, og det er bare vondt når jeg egentlig vet hvilken vei dette blir å gå. Blir noen lange 6 dager frem til neste ultralyd…
![]()
Hva sa de på ultralyd hos deg første gang? Og fikk du medisiner samme dag på ultralyd nr 2 da?![]()

Andre som blir fort sinte når de rydder?!
Kaos etter ferie,er der alt har blir stuet inn.
hos meg så så de at det tilsvarte ca 7 uker men inne hjerte, så skulle tilbake en uke senere for å se om det vokste eller skrumpet inn, dessverre gikk det ikke veien for meg den gangen.. men det er betryggende å vite at de i det minste venter og sjekker skikkelig for det kan jo være du er kortere på vei feks![]()
Har ikke hatt noen blødninger så dersom det ikke dukker opp før ny kontrolltime regner jeg med jeg må ha medisiner for å få det ut. Klamrer meg enda til ett lite håp siden de så hjerteaktivitet, dog litt lav. Men prøver å forberede meg på at det mest sannsynlig ikke går veien. Vet når jeg hadde eggløsning og testet positivt veldig tidlig så kan maks være 2 dager kortere enn «beregnet»Har ikke hatt noen blødninger så dersom det ikke dukker opp før ny kontrolltime regner jeg med jeg må ha medisiner for å få det ut. Klamrer meg enda til ett lite håp siden de så hjerteaktivitet, dog litt lav. Men prøver å forberede meg på at det mest sannsynlig ikke går veien.
![]()

Får litt angst når man selv har opplevd MA i uke 13 og leser så mange som opplever sa og ma her inne 
Har hatt en såå fin dag i dag. Vært med døtrene på 10 og 5 i svømmehallen, svømte og lekte i to hele timer. Men var på do og tisset fire ganger ila de to timene. Har aldri opplevd at jeg ikke klarer å holde meg ila tiden i svømmehallen før. Jeg er jo bare i uke 5, hvorfor må man så mye på do da egentlig?
Var litt oppløftende å se en annen gravid og en rimelig fersk baby i vannet med oss, minnet meg på at svangerskap ofte går bra ogsåFår litt angst når man selv har opplevd MA i uke 13 og leser så mange som opplever sa og ma her inne
![]()

Håper den klamrer seg fast. Jeg begynte å blø i dag. Sjekket livmorstappen i går for å sjekke, da begynte den å bli myk og åpen. Før det var den hard og lukket. Så man kan få en pekepinn der faktisk..Vet når jeg hadde eggløsning og testet positivt veldig tidlig så kan maks være 2 dager kortere enn «beregnet»Har ikke hatt noen blødninger så dersom det ikke dukker opp før ny kontrolltime regner jeg med jeg må ha medisiner for å få det ut. Klamrer meg enda til ett lite håp siden de så hjerteaktivitet, dog litt lav. Men prøver å forberede meg på at det mest sannsynlig ikke går veien.
![]()
Håper den klamrer seg fast. Jeg begynte å blø i dag. Sjekket livmorstappen i går for å sjekke, da begynte den å bli myk og åpen. Før det var den hard og lukket. Så man kan få en pekepinn der faktisk..

Noen som har tenkt på hva dere skal si om andre spør dere om dere skal ha vaksine eller ikke eller om dere har tatt den? Altså ta en hvit løgn eller lignendeJeg har sagt nei til vaksine pga at jeg ble gravid og at det ikke anbefales i 1.trimester. Har vært litt skeptisk, men hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg nok tatt den.
Jeg har bare sagt at jeg ikke har hørt noe fra dem endaNoen som har tenkt på hva dere skal si om andre spør dere om dere skal ha vaksine eller ikke eller om dere har tatt den? Altså ta en hvit løgn eller lignendeJeg har sagt nei til vaksine pga at jeg ble gravid og at det ikke anbefales i 1.trimester. Har vært litt skeptisk, men hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg nok tatt den.

Jeg kommer til å si at jeg har tatt første hvis noen spør og så heller forklare meg når tiden kommer for å fortelle om hemmelighetenNoen som har tenkt på hva dere skal si om andre spør dere om dere skal ha vaksine eller ikke eller om dere har tatt den? Altså ta en hvit løgn eller lignendeJeg har sagt nei til vaksine pga at jeg ble gravid og at det ikke anbefales i 1.trimester. Har vært litt skeptisk, men hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg nok tatt den.
men dette er fordi de fleste rundt meg vet at jeg skulle ta den forrige uke altså! Hvis man ikke har snakket noe stort rundt det så kan man jo bare si at man ikke vet når man får denVeldig! Og energinivået er opp og ned like ofteI går var jeg skikkelig positiv og energisk, og i dag er jeg helt sykt trøtt og motløs. Føler bare for å ligge inne i mørket på sofaen. Noen andre som sliter med humørsvingninger?![]()
Godt å høre at jeg ikke er alene! Er skikkelig kjipt for jeg vil jo bare være glad og lykkelig.Veldig! Og energinivået er opp og ned like ofte
I går var jeg skikkelig positiv og energisk, og i dag er jeg helt sykt trøtt og motløs. Føler bare for å ligge inne i mørket på sofaen. Noen andre som sliter med humørsvingninger?![]()

JA! Prøver å ikke vise det for mannen er litt sensitiv for mitt humør![]()
Mannen min blir litt irritert. Det er jo ikke noe grunn til å være i dårlig humør. Alt ser bra ut med embryoet og det er strålende vær. Teite hormoner ass.![]()