Sommerens skravletråd :)

Er det noen som har bestemt seg for vogn allerede? :D Jeg har sett på emmaljunga nxt90f, britax smile 3 og bugaboo fox 2, men klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best. Heldigvis har jeg noen måneder på meg :laughing001

Er det noen som har bestemt seg for vogn allerede? :D Jeg har sett på emmaljunga nxt90f, britax smile 3 og bugaboo fox 2, men klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg liker best. Heldigvis har jeg noen måneder på meg :laughing001

Har brio smile vi kjøpte pent brukt til treåringen :)

Men kommer nok til å bruke bæretøy mer enn vogn, spesielt om knøttet i magen er som treåringen. Pluss muligheten til å kunne ha mini trygt på kropp og hendene fri til treåring. Kunne gå overalt uten å tenke på trapper og hindringer :happy3

Ergonomisk bæretøy som passer bærer og baby var litt livredder med en som var hysterisk når han ble lagt ned alene ❤️

Jeg har en splitter ny Stokke Trailz stående i boden som jeg kjøpte i fjor før dem skulle slutte å produsere den :hilarious: Hadde veldig vogndilla med forrige unge og Trailz var en av de jeg ikke rakk å teste ut :p

Veldig god tid ja! Men jeg har også begynt å titte :hilarious: kanskje vi kan lage en egen vogntråd? Dette blir min første så jeg er ganske lost :hilarious:

Jeg følger godt med på finn for å se om drømmevognen dukker opp:) den gjorde det forsåvidt i helga, men synes det var liiiiiitt tidlig å komme hjem fra besøk hos ei venninne med barnevogn. Hadde ikke klart å gjemme DEN fra ungene:hilarious:

Jeg har mest lyst på Uppababy Vista, så kommer nxt90f og smile3/fox2. Vil helst kjøpe brukt, for å spare noen lapper..

Får man skjult gruppe da? :shy:

Fikk brev fra ABC klinikken på Ullevål i går om at de har mottatt søknaden min! Håper så inderlig på å få plass der :Heartred

Vi er på besøk hos svigers nå ett par dager, og jeg sliter SÅ med å ikke avsløre noe pga den ekstremt dårlige formen jeg er i :wtf: Har tatt 2 reisesyketabletter idag for å prøve å holde kvalmen litt i sjakk, så nå er jeg både kvalm og supertrøtt :grumpy:

Har brio smile vi kjøpte pent brukt til treåringen :)

Men kommer nok til å bruke bæretøy mer enn vogn, spesielt om knøttet i magen er som treåringen. Pluss muligheten til å kunne ha mini trygt på kropp og hendene fri til treåring. Kunne gå overalt uten å tenke på trapper og hindringer :happy3

Ergonomisk bæretøy som passer bærer og baby var litt livredder med en som var hysterisk når han ble lagt ned alene ❤️
Høres veeeldig kjent ut! :cat:
Har du fortsatt bæretøyet fra forrige eller solgte du unna? Vi har tatt vare på omtrent alle sjalene, og jeg skal prøve å ikke kjøpe så mange denne gangen (ja, særlig) :knegg:

Og så skal jeg se om jeg finner cabooen fra forrige gang, den var så grei helt i starten. Må også lære meg noen nye knytinger uten magepass, vil prøve å unngå det denne gangen siden jeg har slitt med begynnende fremfall og lekkasje/nedpress etter nummer 1, og vil unngå ting som skaper mer press på bekkenbunnen. Men gleder meg veldig til å bære igjen!! :love7

Vi er på besøk hos svigers nå ett par dager, og jeg sliter SÅ med å ikke avsløre noe pga den ekstremt dårlige formen jeg er i :wtf: Har tatt 2 reisesyketabletter idag for å prøve å holde kvalmen litt i sjakk, så nå er jeg både kvalm og supertrøtt :grumpy:
Åh,det høres helt forferdelig ut:wtf: Lykke til! Håper du klarer deg fint!

Høres veeeldig kjent ut! :cat:
Har du fortsatt bæretøyet fra forrige eller solgte du unna? Vi har tatt vare på omtrent alle sjalene, og jeg skal prøve å ikke kjøpe så mange denne gangen (ja, særlig) :knegg:

Og så skal jeg se om jeg finner cabooen fra forrige gang, den var så grei helt i starten. Må også lære meg noen nye knytinger uten magepass, vil prøve å unngå det denne gangen siden jeg har slitt med begynnende fremfall og lekkasje/nedpress etter nummer 1, og vil unngå ting som skaper mer press på bekkenbunnen. Men gleder meg veldig til å bære igjen!! :love7

Har omtrent alt fra nr en for var alltid en plan å få flere barn, har bytta ut Caboo close med coracor elastisk sjal og ergobaby embrace. Har drevet misjonering blant venner og lånt ut både sjal og seler så da har ikke bunken sett så ille ut

Fatter ikke hvordan småbarnsforeldre klarer seg uten sjal/myke bæreseler og bæring... Men sånn er det, babyer er forskjellige de og :)
Har og en plan om å ikke kjøpe så mye nytt..
He he
Gleder meg helt sykt til squish bæring :gen014:gen014:gen014

Er det mye å ha gått ned over 4 kilo de siste par ukene? Er tynn i utgangspunktet og merker at jet sliter med å holde oppe buksa nå:p
Tenkte å høre med sykehuset om jeg trenger litt veske intravenøst. Sliter med å spise og drikke pga kvalme, brekninger og oppkast. Kan jo ikke leve på knekkebrød, loff og 3 glass vann om dagen så lenge :hilarious:

Er det mye å ha gått ned over 4 kilo de siste par ukene? Er tynn i utgangspunktet og merker at jet sliter med å holde oppe buksa nå:p
Tenkte å høre med sykehuset om jeg trenger litt veske intravenøst. Sliter med å spise og drikke pga kvalme, brekninger og oppkast. Kan jo ikke leve på knekkebrød, loff og 3 glass vann om dagen så lenge :hilarious:
Det et ikke unormalt å gå ned så mye, men det er ikke bra og du trenger ikke å ha det sånn! Dra til legen slik at du får tatt blodtrykk, blodprøve med elektrolytter og urinprøve for ketoner. Mest sannsynlig er du nå litt underernært og dehydrert. Det gjør kvalmen verre. Det kan hende at du blir mye bedre av litt intravenøs væske, det hjalp ihvertfall meg mye! Og dersom du sliter med å få i deg mat og drikke så kan legen gi deg kvalmestillende. Kvalmestillende er helt ufarlig for deg og embryoet. Så det er unødvendig å gå rundt å lide når det finnes alternativer :Heartred

Jeg har gått opp 2 kg:hilarious: aaaaldri skjedd så tidlig i mine tidligere graviditeter! Jeg er så sulten! Og i tillegg veier jo puppene to tonn hver nå. Håper det stabiliserer seg snart:p med første gikk jeg opp helt vanlig, sånn 10kg til slutt tror jeg. Med andremann hadde jeg så vidt klart å komme til pluss 2 kg ved fødsel. Hvordan skal DETTE ende? Siden jeg ikke er særlig kvalm lenger skal jeg passe på å spise mest grønnsaker når jeg er sulten

Jeg har gått opp 2 kg:hilarious: aaaaldri skjedd så tidlig i mine tidligere graviditeter! Jeg er så sulten! Og i tillegg veier jo puppene to tonn hver nå. Håper det stabiliserer seg snart:p med første gikk jeg opp helt vanlig, sånn 10kg til slutt tror jeg. Med andremann hadde jeg så vidt klart å komme til pluss 2 kg ved fødsel. Hvordan skal DETTE ende? Siden jeg ikke er særlig kvalm lenger skal jeg passe på å spise mest grønnsaker når jeg er sulten
Wow! Det er jo drømmen:p her gikk jeg opp 20kg med første, blir vel 30 denne ganga da:hilarious:

Back
Topp