IKM uke 24 - 2021

spennende!! Så artig at vi er i samme situasjon:woot: alt er bare veldig merkelig. Aldri skjedd før!! Jeg trodde det var kjemisk da, hadde en svak positiv test på fredag som forsvant samme dagen. Men da hadde jeg vell ha fått mens nå??o_O
Jeg er like i villrede som deg. Hvis det ikke kommer noen mens i dag tror jeg at jeg må ut og kjøpe en test. Testet på lørdag, den var negativ, tror jeg, men jeg trodde det enten var tydelig strek eller ingen, men ser jo her på forumet at det kan være grader av strek. Så tror jeg må kjøpe en ny i dag og granske litt nærmere! Hvis ikke mensen kommer først, da.
 
Jeg er like i villrede som deg. Hvis det ikke kommer noen mens i dag tror jeg at jeg må ut og kjøpe en test. Testet på lørdag, den var negativ, tror jeg, men jeg trodde det enten var tydelig strek eller ingen, men ser jo her på forumet at det kan være grader av strek. Så tror jeg må kjøpe en ny i dag og granske litt nærmere! Hvis ikke mensen kommer først, da.
God plan! Høres helt likt ut som meg. Var negativ på lørdags morgen.. blir en tur på butikken å kjøpe test litt senere:nailbiting: du for oppdatere!
 
Takk for at du tok en for laget å sjekket ut :happy: haha! Min el-test var ikke så sterk, men vil tippe at jeg har svakere streker enn deg siden g-testen min lørdags morgen var negativ:happy:
Jeg har jo hatt positive tester noen dager nå da! Blir spennende når du får tatt nye test :D
 
Som tidligere postet har jeg pcos, men har regelmessige sykluser på 30-34 dager. Var hos gynekolog for snart to måneder siden, hun mente jeg dkulle bli gravid naturlig da hun så eggløsning på UL. Har hatt regelmessig samleie denne måneden så får se om tante rød dukker opp snart. Har ikke tatt eggløsningstester. I følge appen er IKM 18/6, så dette blir spennende. Hadde 1 dag av menstruasjon 14 mai sist, noen som vet hvilken dyklusdag jeg er på i dag da? Når kan en graviditetstest sikkert slås ut? Har ikke testet enda. Gøy å se at så mange har blitt gravide her inne❤️ Jeg har ingen symptomer på graviditet eller mensen
 
Som tidligere postet har jeg pcos, men har regelmessige sykluser på 30-34 dager. Var hos gynekolog for snart to måneder siden, hun mente jeg dkulle bli gravid naturlig da hun så eggløsning på UL. Har hatt regelmessig samleie denne måneden så får se om tante rød dukker opp snart. Har ikke tatt eggløsningstester. I følge appen er IKM 18/6, så dette blir spennende. Hadde 1 dag av menstruasjon 14 mai sist, noen som vet hvilken dyklusdag jeg er på i dag da? Når kan en graviditetstest sikkert slås ut? Har ikke testet enda. Gøy å se at så mange har blitt gravide her inne❤️ Jeg har ingen symptomer på graviditet eller mensen

Så spennende :) Håper gynekologen har rett! Jo nærmere IKM, jo mer sannsynlig å få en positiv test. Men hvis du har litt tester kan du jo bare begynne noen dager før og se? :) jeg har IKM på onsdag, fikk svaaake positive tester fra lørdag
 
Som tidligere postet har jeg pcos, men har regelmessige sykluser på 30-34 dager. Var hos gynekolog for snart to måneder siden, hun mente jeg dkulle bli gravid naturlig da hun så eggløsning på UL. Har hatt regelmessig samleie denne måneden så får se om tante rød dukker opp snart. Har ikke tatt eggløsningstester. I følge appen er IKM 18/6, så dette blir spennende. Hadde 1 dag av menstruasjon 14 mai sist, noen som vet hvilken dyklusdag jeg er på i dag da? Når kan en graviditetstest sikkert slås ut? Har ikke testet enda. Gøy å se at så mange har blitt gravide her inne❤️ Jeg har ingen symptomer på graviditet eller mensen


Da tror jeg du er på syklusdag 32 i dag, og om du har syklus på 30-34 dager så har du enten passert ikm eller så er den i morgen eller onsdag. :) Jeg vil si du har gode muligheter for å få en positiv test nå om du er gravid! :Heartred Så spennende! Krysser fingrene for deg!
 
God morgen, fra meg og min svake strek! Ble litt mørkt bilde pga lyset på badet. Spent på å se ettermiddagens test, da de har vært sterkere på ettermiddagen. Fortalte mannen i går, og han er så glad og spent nå. Og han spurte når jeg skulle ta en ny test, så virker som han har en indre testetøs i seg!

Åå, så spennende altså!!! Nå synes jeg du fortjener en fet positiv snart, nå er du på pinebenken. Men jeg sier igjen, du må jo være gravid :Heartred Og så utrolig fint at mannen din ble spent og glad han også! Dette er jo bare en så nydelig prosess å kunne dele! :Heartred
 
Som tidligere postet har jeg pcos, men har regelmessige sykluser på 30-34 dager. Var hos gynekolog for snart to måneder siden, hun mente jeg dkulle bli gravid naturlig da hun så eggløsning på UL. Har hatt regelmessig samleie denne måneden så får se om tante rød dukker opp snart. Har ikke tatt eggløsningstester. I følge appen er IKM 18/6, så dette blir spennende. Hadde 1 dag av menstruasjon 14 mai sist, noen som vet hvilken dyklusdag jeg er på i dag da? Når kan en graviditetstest sikkert slås ut? Har ikke testet enda. Gøy å se at så mange har blitt gravide her inne❤️ Jeg har ingen symptomer på graviditet eller mensen

Tipper du kan få positiv test om du tester nå :) Fingers crossed <3
 
Åå, så spennende altså!!! Nå synes jeg du fortjener en fet positiv snart, nå er du på pinebenken. Men jeg sier igjen, du må jo være gravid :Heartred Og så utrolig fint at mannen din ble spent og glad han også! Dette er jo bare en så nydelig prosess å kunne dele! :Heartred

Jeg satser på en sterk positiv snart, men stresser ikke med det, jeg tar utgangspunkt i at jeg er gravid og da kan det bare ta den tiden det tar :love7
 
Ja, gjør det! Tror jeg tar digital i ettermiddag :)

Spennende!! :Heartred:Heartred Og ikke bli mismodig om det tar lengre tid! Hcg'en oppfører seg ulikt fra person til person, og nå har du en helg haug med streker her! Gleder meg til å høre hvordan det gikk!
 
Spennende!! :Heartred:Heartred Og ikke bli mismodig om det tar lengre tid! Hcg'en oppfører seg ulikt fra person til person, og nå har du en helg haug med streker her! Gleder meg til å høre hvordan det gikk!

Nei, det tror jeg går fint faktisk. For nå har jeg fått så mange streker og de blir sterkere. Tok en for en time siden og den var sterkere enn den første i morges :) har du landet med testingen?
 
Nei, det tror jeg går fint faktisk. For nå har jeg fått så mange streker og de blir sterkere. Tok en for en time siden og den var sterkere enn den første i morges :) har du landet med testingen?

ÅÅÅ!! Så fantastisk å høre!!! :Heartred:Heartred:Heartred Tenke at vi var gravide begge to da, vi som begynte å skravle her helt i starten av syklusen og var så spente på hvordan dette skulle gå. Så gøy! Jeg tok en digital i går som jeg hadde igjen, men ellers er jeg tom for tester. Mulig jeg MÅ kjøpe en pakke strimler til bare for å se hcg-økningen. :hilarious:
 
Da tror jeg du er på syklusdag 32 i dag, og om du har syklus på 30-34 dager så har du enten passert ikm eller så er den i morgen eller onsdag. :) Jeg vil si du har gode muligheter for å få en positiv test nå om du er gravid! :Heartred Så spennende! Krysser fingrene for deg!
Takk alle sammen vanligvis har jeg magekramper/mensaktige smerter ei lita uke før mensen starter men det har jeg foreløpig ikke kjent på enda. Litt øm i brystene, men det kan være innbilning. Dere som har testet positivt, hvilke symptomer har dere?
 
Takk alle sammen vanligvis har jeg magekramper/mensaktige smerter ei lita uke før mensen starter men det har jeg foreløpig ikke kjent på enda. Litt øm i brystene, men det kan være innbilning. Dere som har testet positivt, hvilke symptomer har dere?

Jeg hadde veldig ømme bryster, såpass at jeg ikke orket å ligge på magen eller løpe. Ellers ingenting før nå, men nå har småkvalmen kommet og jeg må passe på å spise sunt og holde blodsukkeret så stabilt som mulig for å ikke bli uvel. :spitoutdummy:
 
Jeg kjente noe slikt i går, 6dpo. Jeg assosierte det med eggløsningsmerter, og tanken på senere el en antatt var det som slo meg. Nå tester jeg ikke for el, så om du gjør det så har du ho litt bedre kontroll på el enn meg.

Tenk om det var akkurat det det betydde :Heartred:Heartred:Heartred

Edit: Argh! Fikk ikke sitert hattifnatt som skrev om stikkende smerte i magen på 4dpo:banghead:
 
Back
Topp