IKM uke 24 - 2021

Har ikke blødd i dag. Og ingen menssmerter. Spottet fredag og lørdag minimalt, null i dago_O sjønner ingenting. Syns TR kan komme nå. Har ikke flere tester igjen heller. Tok en el-test da, den ratet premom som «high»:eek:, men det kan vell skje før mens også.. nå er ufloden hvit igjen også. Hmm
Høres ut som om vi er i samme situasjon! Jeg tror jeg er ett døgn etter deg. Jeg spottet litt rosa på papiret på lørdag, og litt brunt i dag, men ikke kommet noen ordentlig mens. Venter den på tirsdag. Så når du forteller det samme, bare med fredag og lørdag, og at du har vanlig utflod i dag, håper jeg at jeg også har det igjen i morgen, og at vi begge kanskje kan ha hatt festeblødning :) Dette blir spennende!
 
Dere som nå har testet positivt, på hvilken dag testet dere positivt? Og har dere testet for å stadfeste EL, slik at dere er sikre på hvilken dag testen ble positiv? Teller dere fra dag en eller to med positiv el-test? Man får jo to dager med positiv el-test. Hilsen meg som nesten ikke greier å vente på å begynne å teste. Er 7 dpo i dag om jeg regner fra positiv el-test dag 2. Forventer menstruasjon førstkommende lørdag. Når kan jeg begynne å teste?

Jeg har 28 dager syklus og fikk positiv EL-test rundt CD 13-CD14. Testet veldig svakt positivt kveld 7 dpo, svak positiv morgen og tidlig ettermiddag 8 dpo, og positiv CB digital ettermiddag 8 dpo. :)
 
Har ikke blødd i dag. Og ingen menssmerter. Spottet fredag og lørdag minimalt, null i dago_O sjønner ingenting. Syns TR kan komme nå. Har ikke flere tester igjen heller. Tok en el-test da, den ratet premom som «high»:eek:, men det kan vell skje før mens også.. nå er ufloden hvit igjen også. Hmm

Oj, det er jo litt spennende da! :Heartred Vet at det er mange som tester positiv med EL-test rett før graviditetstet! En venninne av meg gjorde det nå akkurat! Positive EL-tester, viste seg at hun var gravid! Er vel ikke vanlig å få positive EL-tester rett før mens, eller? Har ikke testa så mye, men vil ikke tro det.
 
Dpo 7 og forventer Ingen positive tester etter dpo 10 pga hadde kun sex en gang rundt el og det var selveste dagen el test slo ut positiv. Skulle vært et mirakel å treffe så riktig!

så gøy å se mange positive tester ❤️❤️❤️
 
Ja, når jeg sammenligner den jeg tok i ettermiddag med den fra i går ettermiddag ser jeg at den er sterkere! Nå har jeg en indre kamp om hvorvidt jeg skal vente med å fortelle mannen til jeg har positiv digital, forhåpentlig i morgen, eller bare kjøre på i kveld. Denne streken må han vel se? Men man vet jo aldri med menn :hilarious:
Så fin strek ;) den skal du se blir sterkere! Så gøy! Da tok det jo ikke lang tid ❤️❤️❤️ Jeg ser streken godt hvertfall :)
 
God morgen, fra meg og min svake strek! Ble litt mørkt bilde pga lyset på badet. Spent på å se ettermiddagens test, da de har vært sterkere på ettermiddagen. Fortalte mannen i går, og han er så glad og spent nå. Og han spurte når jeg skulle ta en ny test, så virker som han har en indre testetøs i seg!
 

Vedlegg

  • 7A2EE3F2-72E9-4165-926B-CF67737D31FE.jpeg
    7A2EE3F2-72E9-4165-926B-CF67737D31FE.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 107

Oj, det er jo litt spennende da! :Heartred Vet at det er mange som tester positiv med EL-test rett før graviditetstet! En venninne av meg gjorde det nå akkurat! Positive EL-tester, viste seg at hun var gravid! Er vel ikke vanlig å få positive EL-tester rett før mens, eller? Har ikke testa så mye, men vil ikke tro det.

oj! Spennende! Tror jeg må ut å kjøpe en test i dag:angelic:
 
Høres ut som om vi er i samme situasjon! Jeg tror jeg er ett døgn etter deg. Jeg spottet litt rosa på papiret på lørdag, og litt brunt i dag, men ikke kommet noen ordentlig mens. Venter den på tirsdag. Så når du forteller det samme, bare med fredag og lørdag, og at du har vanlig utflod i dag, håper jeg at jeg også har det igjen i morgen, og at vi begge kanskje kan ha hatt festeblødning :) Dette blir spennende!

spennende!! Så artig at vi er i samme situasjon:woot: alt er bare veldig merkelig. Aldri skjedd før!! Jeg trodde det var kjemisk da, hadde en svak positiv test på fredag som forsvant samme dagen. Men da hadde jeg vell ha fått mens nå??o_O
 
spennende!! Så artig at vi er i samme situasjon:woot: alt er bare veldig merkelig. Aldri skjedd før!! Jeg trodde det var kjemisk da, hadde en svak positiv test på fredag som forsvant samme dagen. Men da hadde jeg vell ha fått mens nå??o_O
Jeg teste positivt 7 dpo og negativt 8 dpo før de var positive fra 9 dpo. Krysser fingrene for at det er tilfelle hos deg og og at du får positive tester videre! Når får du nye tester? :D
 
Jeg teste positivt 7 dpo og negativt 8 dpo før de var positive fra 9 dpo. Krysser fingrene for at det er tilfelle hos deg og og at du får positive tester videre! Når får du nye tester? :D
Oj så merkelig da? Håper det skjedde hos meg også:angelic: får nye tester i posten ons/tors, så blir en tur på butikken senere i dag:rolleyes: klarer ikke vente!
 
Oj så merkelig da? Håper det skjedde hos meg også:angelic: får nye tester i posten ons/tors, så blir en tur på butikken senere i dag:rolleyes: klarer ikke vente!
Skjønner jeg godt! Hold oss oppdatert! Måtte prøve for å sjekke nå. HCG øverst, LH nederst. Tatt 13 dpo.
 

Vedlegg

  • 3608CA87-760A-4E3E-BB72-4E2A85A18C72.jpeg
    3608CA87-760A-4E3E-BB72-4E2A85A18C72.jpeg
    652,6 KB · Visninger: 74
  • image.jpg
    image.jpg
    920,6 KB · Visninger: 73
Testene mine har jo vært veldig svake, men når jeg legger de ved siden av hverandre ser jeg faktisk økning :) dette er morgentestene, de har vært sterkere på ettermiddag.
 

Vedlegg

  • 15A9D836-B25C-40F2-B439-C06DD87ADA53.jpeg
    15A9D836-B25C-40F2-B439-C06DD87ADA53.jpeg
    834,9 KB · Visninger: 107
Skjønner jeg godt! Hold oss oppdatert! Måtte prøve for å sjekke nå. HCG øverst, LH nederst. Tatt 13 dpo.
Takk for at du tok en for laget å sjekket ut :happy: haha! Min el-test var ikke så sterk, men vil tippe at jeg har svakere streker enn deg siden g-testen min lørdags morgen var negativ:happy:
 
Back
Topp