Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Denne er negativ.
Er det skyggestrek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne er negativ.
Usikker, jeg ser strek, men klarer ikke skille om det er skygge eller babystrek! Hadde ikke gitt opp denne pp’en helt ennå. Hvor mange dpo er du?Denne er negativ.
Jeg ser da en strek der jeg da!Denne er negativ.
Jeg er 12 dpo i dag men jeg er redd det er skygge for den blir ikke sterkereUsikker, jeg ser strek, men klarer ikke skille om det er skygge eller babystrek! Hadde ikke gitt opp denne pp’en helt ennå. Hvor mange dpo er du?
Er redd det er det jaEr det skyggestrek?
Du får teste videre til TR evt dukker opp. Kunne ikke se at den var rosa, men så godt at det var strek derJeg er 12 dpo i dag men jeg er redd det er skygge for den blir ikke sterkere
Høres ut som om vi er i samme situasjon! Jeg tror jeg er ett døgn etter deg. Jeg spottet litt rosa på papiret på lørdag, og litt brunt i dag, men ikke kommet noen ordentlig mens. Venter den på tirsdag. Så når du forteller det samme, bare med fredag og lørdag, og at du har vanlig utflod i dag, håper jeg at jeg også har det igjen i morgen, og at vi begge kanskje kan ha hatt festeblødning Dette blir spennende!Har ikke blødd i dag. Og ingen menssmerter. Spottet fredag og lørdag minimalt, null i dag sjønner ingenting. Syns TR kan komme nå. Har ikke flere tester igjen heller. Tok en el-test da, den ratet premom som «high», men det kan vell skje før mens også.. nå er ufloden hvit igjen også. Hmm
Jeg bare måtte sprette den digitale!!! Shiiiit! Dette hadde jeg aldri trodd Kan vel settes på gravid da
Dere som nå har testet positivt, på hvilken dag testet dere positivt? Og har dere testet for å stadfeste EL, slik at dere er sikre på hvilken dag testen ble positiv? Teller dere fra dag en eller to med positiv el-test? Man får jo to dager med positiv el-test. Hilsen meg som nesten ikke greier å vente på å begynne å teste. Er 7 dpo i dag om jeg regner fra positiv el-test dag 2. Forventer menstruasjon førstkommende lørdag. Når kan jeg begynne å teste?
Har ikke blødd i dag. Og ingen menssmerter. Spottet fredag og lørdag minimalt, null i dag sjønner ingenting. Syns TR kan komme nå. Har ikke flere tester igjen heller. Tok en el-test da, den ratet premom som «high», men det kan vell skje før mens også.. nå er ufloden hvit igjen også. Hmm
Så fin strek den skal du se blir sterkere! Så gøy! Da tok det jo ikke lang tid Jeg ser streken godt hvertfallJa, når jeg sammenligner den jeg tok i ettermiddag med den fra i går ettermiddag ser jeg at den er sterkere! Nå har jeg en indre kamp om hvorvidt jeg skal vente med å fortelle mannen til jeg har positiv digital, forhåpentlig i morgen, eller bare kjøre på i kveld. Denne streken må han vel se? Men man vet jo aldri med menn
Oj, det er jo litt spennende da! Vet at det er mange som tester positiv med EL-test rett før graviditetstet! En venninne av meg gjorde det nå akkurat! Positive EL-tester, viste seg at hun var gravid! Er vel ikke vanlig å få positive EL-tester rett før mens, eller? Har ikke testa så mye, men vil ikke tro det.
Høres ut som om vi er i samme situasjon! Jeg tror jeg er ett døgn etter deg. Jeg spottet litt rosa på papiret på lørdag, og litt brunt i dag, men ikke kommet noen ordentlig mens. Venter den på tirsdag. Så når du forteller det samme, bare med fredag og lørdag, og at du har vanlig utflod i dag, håper jeg at jeg også har det igjen i morgen, og at vi begge kanskje kan ha hatt festeblødning Dette blir spennende!
Jeg teste positivt 7 dpo og negativt 8 dpo før de var positive fra 9 dpo. Krysser fingrene for at det er tilfelle hos deg og og at du får positive tester videre! Når får du nye tester?spennende!! Så artig at vi er i samme situasjon alt er bare veldig merkelig. Aldri skjedd før!! Jeg trodde det var kjemisk da, hadde en svak positiv test på fredag som forsvant samme dagen. Men da hadde jeg vell ha fått mens nå??
Oj så merkelig da? Håper det skjedde hos meg også får nye tester i posten ons/tors, så blir en tur på butikken senere i dag klarer ikke vente!Jeg teste positivt 7 dpo og negativt 8 dpo før de var positive fra 9 dpo. Krysser fingrene for at det er tilfelle hos deg og og at du får positive tester videre! Når får du nye tester?
Skjønner jeg godt! Hold oss oppdatert! Måtte prøve for å sjekke nå. HCG øverst, LH nederst. Tatt 13 dpo.Oj så merkelig da? Håper det skjedde hos meg også får nye tester i posten ons/tors, så blir en tur på butikken senere i dag klarer ikke vente!
Takk for at du tok en for laget å sjekket ut haha! Min el-test var ikke så sterk, men vil tippe at jeg har svakere streker enn deg siden g-testen min lørdags morgen var negativSkjønner jeg godt! Hold oss oppdatert! Måtte prøve for å sjekke nå. HCG øverst, LH nederst. Tatt 13 dpo.