IKM uke 24 - 2021

Samme her. Tror det kommer av at det nærmer seg nå. 6 dpo i morgen, da kommer fantasiene om at man kaaaaaan jo få en svak positiv nå. Men det blir garantert skuffelse.

jeg starter i morgen:angelic: 6dpo! Haha. Har sykt mange tester så skal kose meg:bag:

Ser fram til å følge med dere! 6 dpo forrige syklus fikk jeg noe som bare viste seg å være skyggestrek på makesure. Fikk skyggestreker på mange av de. Det var så skuff! Eller mulig det var 7 dpo. Jeg vil vente noen dager til, men kan ikke love noe
 
Ser fram til å følge med dere! 6 dpo forrige syklus fikk jeg noe som bare viste seg å være skyggestrek på makesure. Fikk skyggestreker på mange av de. Det var så skuff! Eller mulig det var 7 dpo. Jeg vil vente noen dager til, men kan ikke love noe

jeg starter i morgen:angelic: 6dpo! Haha. Har sykt mange tester så skal kose meg:bag:

Åååå, tror kanskje ikke jeg klarer å holde meg så mye lenger jeg heller da. 6 dpo... Da blir det vel 3-4 dager med negative tester da. Tenker at 9 dpo er det tidligste jeg forventer at en test kan bli svaaakt positiv, og at 10-11 dpo med sensitiv test er mer realistisk. Har fått positiv CB digital 9 dpo på kveldstid sist jeg ble gravid faktisk.
 
Åååå, tror kanskje ikke jeg klarer å holde meg så mye lenger jeg heller da. 6 dpo... Da blir det vel 3-4 dager med negative tester da. Tenker at 9 dpo er det tidligste jeg forventer at en test kan bli svaaakt positiv, og at 10-11 dpo med sensitiv test er mer realistisk. Har fått positiv CB digital 9 dpo på kveldstid sist jeg ble gravid faktisk.

ja det tenker jeg også. Det er greit å få negative noen dager, men håper jo på positiv tidligere enn før:rolleyes: synes det er så spennende selv om det er tidlig.. har testet positiv 10dpo alle gangene. Har ingen følelse på om det går eller ikke denne gangen:bored:
 
Fikk noen plutselig kjempesterke stikk i magen/underlivet i kveld. Sto og laget mat og bøyde meg intuitivt framover når det kom, så veldig tydelig. Håper ikke det er et dårlig tegn.. :( 4 dpo i dag.
Jeg kjente noe slikt i går, 6dpo. Jeg assosierte det med eggløsningsmerter, og tanken på senere el en antatt var det som slo meg. Nå tester jeg ikke for el, så om du gjør det så har du ho litt bedre kontroll på el enn meg.
 
Jeg kjente noe slikt i går, 6dpo. Jeg assosierte det med eggløsningsmerter, og tanken på senere el en antatt var det som slo meg. Nå tester jeg ikke for el, så om du gjør det så har du ho litt bedre kontroll på el enn meg.

Ja, minnet om el, men jeg har testet kontinuerlig fram til nå, og var veldig svak test i går
 
Jeg har også hatt el-smerter i dag. Stikker. Men er usikker på om jeg alltid pleier å ha det eller ikke. Tester ikke for el lengre, men hadde jo det tidligere. Hjelp så spennende dager vi venter på nå!!!! Håper det er graviditetstegn dere kjenner hele gjengen!!!!! Jeg begynner å teste i morra 6 dpo. Jeg klarer ikke mer. :hilarious: Men må få kjøpt meg noen 10 ml, for har bare 25ml.
 
Da satser jeg på at det ikke var el for meg heller, og at smerten betydde at egget gravde seg godt inn i livmorveggen:smug:

Satser på at det var det for oss begge!❤️

Jeg har også hatt el-smerter i dag. Stikker. Men er usikker på om jeg alltid pleier å ha det eller ikke. Tester ikke for el lengre, men hadde jo det tidligere. Hjelp så spennende dager vi venter på nå!!!! Håper det er graviditetstegn dere kjenner hele gjengen!!!!! Jeg begynner å teste i morra 6 dpo. Jeg klarer ikke mer. :hilarious: Men må få kjøpt meg noen 10 ml, for har bare 25ml.

Blir spennende med testingen din ❤️ Jeg har 10 tidligtester, så spørs hvor lenge jeg klarer å vente med de. Og så to digitale med ukesindikator, men de sparer jeg til den vakre syklusen jeg får positiv!
 
Har tidligere kjøpt tidligtestene fra babyplan. Men nå kjøper jeg bare makesure vanlig :happy:

Det skal godt gjøres å få utslag så tidlig på 25/vanlige tester altså:rolleyes:. Så jeg forventer absolutt ikke strek før om flere dager selv om jeg skulle være gravid. Er mer for å få dpo-tiden til å gå:p

Edit: kan legge til at de siste mnd har jeg hatt lutealfase på 9-10 dager. Så skulle jeg ventet så ville jeg aldri fått testet:wtf:
Er 8 dpo imorgen (mandag). Kan jeg da svi av en babyplan graviditetstest? :smiley-angelic006
 
71D23153-FB0E-4FBC-A45D-54C40906D12D.jpeg
Dere har nok mer erfaring enn meg med dette. Slik så grafen min ut denne eggløsningen. Har aldri vært slik før og har alltid hatt eggløsning på ca dag 15. Nå er det bare en teit graf med to topper som former en M :dead:
Tror derfor ikke det har vært noe eggløsning denne syklusen, noe som er første gang som jeg vet. Hva tenker dere?
 
Let the test games begin! :hilarious:
7 DPO - negativ test. Ser en svaaak strek hvis jeg legger godvilje til, men tror det egentlig er streksynet som spiller meg et puss.
Har mange symptomer, men de kan like gjerne komme av progresterontablettene.

Hovne pupper
Murringer i eggstokk
Sliten korsrygg
Varm om natten
Vinen svakte ikke så godt i går

De to gangene jeg testet positivt var jeg super irritable fra 6 DPO, og og det er jeg ikke nå :rolleyes:
 

Vedlegg

  • BB5B3032-B341-48F9-A9BC-F79C4700C4F4.jpeg
    BB5B3032-B341-48F9-A9BC-F79C4700C4F4.jpeg
    628,8 KB · Visninger: 74
Vis vedlegget 358356 Dere har nok mer erfaring enn meg med dette. Slik så grafen min ut denne eggløsningen. Har aldri vært slik før og har alltid hatt eggløsning på ca dag 15. Nå er det bare en teit graf med to topper som former en M :dead:
Tror derfor ikke det har vært noe eggløsning denne syklusen, noe som er første gang som jeg vet. Hva tenker dere?

Tenker som deg, at eggløsningen kanskje ikke har vært, men at kroppen har prøvd. Ville fulgt med framover også, for kan være den gjør nytt forsøk. Det har skjedd med meg en gang. Eventuelt kan det ha vært en kort LH-topp? Vet ikke hvor mye du har testet?
 
Let the test games begin! :hilarious:
7 DPO - negativ test. Ser en svaaak strek hvis jeg legger godvilje til, men tror det egentlig er streksynet som spiller meg et puss.
Har mange symptomer, men de kan like gjerne komme av progresterontablettene.

Hovne pupper
Murringer i eggstokk
Sliten korsrygg
Varm om natten
Vinen svakte ikke så godt i går

De to gangene jeg testet positivt var jeg super irritable fra 6 DPO, og og det er jeg ikke nå :rolleyes:

Kjedelig, men tidlig! Syns jeg ser evaporation line på den, men kanskje fordi jeg ser det på alle mine make sure i virkeligheten. Vil oppfordre deg til å teste som en gaaaal og oppdatere oss :hilarious:
 
Tenker som deg, at eggløsningen kanskje ikke har vært, men at kroppen har prøvd. Ville fulgt med framover også, for kan være den gjør nytt forsøk. Det har skjedd med meg en gang. Eventuelt kan det ha vært en kort LH-topp? Vet ikke hvor mye du har testet?

Ja, det kan jo ha vært et kort el-hopp med tanke på at man ikke tester på natten. Men vet ikke hvor kort et slikt hopp kan være :confused: det vil vel uansett vise seg når mensen dukker opp. Er så klart tom for el-tester nå, så får bare leve som normalt å se fremover hva som skjer :bored:
 
Ja, det kan jo ha vært et kort el-hopp med tanke på at man ikke tester på natten. Men vet ikke hvor kort et slikt hopp kan være :confused: det vil vel uansett vise seg når mensen dukker opp. Er så klart tom for el-tester nå, så får bare leve som normalt å se fremover hva som skjer :bored:

Kan være på bare et par timer tror jeg. For de som har kort. Jeg har alltid positive tester over et døgn, så har ikke erfaring med det selv. Krysser fingrene for deg ❤️
 
Huff røk på en smell og testa i dag, oppdaga at jeg hadde fått med en tidlig test så måtte bare prøve. Den ser rimelig hvit ut :p Er 7 dpo, kanskje 8. så det er jo alt fir tidlig og jeg skulle jo vente til fredag ;)
 
Ååh, jeg skimter noe på denne her i virkeligheten:nailbiting::nailbiting:

Vanskelig å få med på bilde selvsagt:wtf:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210607-093215.jpg
    Screenshot_20210607-093215.jpg
    113,8 KB · Visninger: 88
Back
Topp