IKM uke 20 og 21

Jeg tror det :D:nailbiting: er mest i sjokk siden jeg ikke er vant med at det skal gå så fort siden første tok 37PP :hilarious: har en digital (med uke) igjen, tenkte ta den om noen dager hvis ikke TR er kommet da :wtf:

One step testene blir sent positiv også. Det var uansett siste av den :happy:
Herregud det skjønner jeg! For en fantastisk overraskelse :Heartred:Heartred kroppen glimter til i blant :D
 
Tr her, syklus på 26 dager, ikke normalt til å være her... håper på marsspire:rolleyes:
 
Panikk! Dagens test er svakere enn den i går.
Pls, betrygg meg noen.
Har det gått 48 timer siden du fikk forrige positive test? Tror ikke du trenger å uroe deg enda hvis du sammenligner testen med gårsdagens test, siden HCG dobler seg på 2 døgn :)
 
Har det gått 48 timer siden du fikk forrige positive test? Tror ikke du trenger å uroe deg enda hvis du sammenligner testen med gårsdagens test, siden HCG dobler seg på 2 døgn :)

Hei<3
Nei, sammenlignet med den i går. Men skulle ønske de var likere, ikke at gårsdagens var sterkere:(
 
Næh, der kom jaggu meg TR :shifty: har selvfølgelig googlet nå, og kommet frem til at 20% - 25% blør i svangerskapet/1.trimester eller noe, så det er ganske mange da. Jeg ble brått usikker nå da!

Dagens (4+0) da:

7FF595A8-8D81-40CE-988D-79DFE893D60C.jpeg


Forrige svangerskap, samme tester fra samme pakke (4+4 her):
7EE86199-99FF-41E7-BC74-1C08FF0FB112.jpeg
 
13dpo og pp’ens første g-test.
Jeg har en strek. Den så rosa ut i morges, men på bildet ser den mer grå ut.. :nailbiting:
(babyplan tidligtest)

955C82EE-0280-4E0B-B047-CD40DD4BA2C5.jpeg
 
13dpo og pp’ens første g-test.
Jeg har en strek. Den så rosa ut i morges, men på bildet ser den mer grå ut.. :nailbiting:
(babyplan tidligtest)

Vis vedlegget 357314
Åh! Gratulerer! Min ser også grå ut på bilde, men er rosa i virkeligheten. Det der er garantert babystrekt :Heartred
 
Hei<3
Nei, sammenlignet med den i går. Men skulle ønske de var likere, ikke at gårsdagens var sterkere:(
Hos meg slo testene på ettermiddagsurin sterkere ut enn de på morgenurin. Ta en ny test litt senere idag? Håpet er ikke ute ennå selv om testen var litt svakere på morningen :) Krysser fingrene for deg!
 
Back
Topp