Natten var preget av lite søvn, så dagens veiing utgikk og blir i morgen i stedet, hvis natten blir grei nå. Hvis ikke tar jeg det på fredag.
Har kommet i gang med jevnlige løpeturer nå, og kjenner at jeg gjerne vil ut og løpe, så da er jeg på rett spor der. Har nå satt meg et mål om å klare å løpe halvmaraton (21 km) innen utgangen av dette året. Første delmål er å klare 5 km på ca 35 minutter. Neste delmål er 7,5 km på 45-50 minutter, deretter 10 km på 70 minutter.
Når jeg har kommet dit kan jeg sette nye delmål
Har kommet i gang med jevnlige løpeturer nå, og kjenner at jeg gjerne vil ut og løpe, så da er jeg på rett spor der. Har nå satt meg et mål om å klare å løpe halvmaraton (21 km) innen utgangen av dette året. Første delmål er å klare 5 km på ca 35 minutter. Neste delmål er 7,5 km på 45-50 minutter, deretter 10 km på 70 minutter.
Når jeg har kommet dit kan jeg sette nye delmål

Jeg kjenner at jeg må være i aktivitet hver dag, aller helst utendørs, hvis ikke så blir jeg litt koko. Går jeg for lenge uten en skikkelig tur så merker jeg det så godt på energinivå og på psyken. Holder jeg meg aktiv hver dag så fungerer hodet og kroppen bedre. Så det er jo kjempemotivasjon i seg selv da!
Jeg glemte til og med lørdagsgodtet mitt på lørdag som var 
(armhevinger, vekter, situps på mitt vis, jeg får ikke til den standard typen, så ligger flatt på gulvet og hever strake bein så jeg kommer i 90 grader og senker dem sakte ned)