Skravletråd - oktober 21 :)

Enig i at forumet er mye stillere enn før. Bare se på hvor få vi er i termingruppen. Jeg skjønner ikke hvor folk flest holder til, for det er egentlig ikke andre norske terminforum med noe særlig aktivitet heller. Det er jo facebookgruppen da, men det er mer liv her enn på den gruppen også.

Jeg elsker babyverdengruppen vi hadde fra førstemann. Vi lagde en egen hemmelig termingruppe for bare oss på facebook i tillegg til forumet og en felles snapchatgruppe. Vi har fortsatt masse aktivitet og mange av oss har møttes til barselstreff irl :woot: Fortsatt har vi hemmelige gaver som vi gir til hverandre påske og jul:Heartpink En skikkelig sammensveiset gjeng.
Så koselig :Heartred d er rart med d.. her inne snakker man jo om veldig private ting som man kanskje ikke deler med andre ennå, så skjønner godt at man får den relasjonen :happy:

Aha, nei forumet kommer opp på nettleseren, men jeg trykker innpå via babyverden appen på mobilen o_O

Sånn sett, ja. Via gravidappen liksom?
Nei, mente forumappen som fantes tidligere, det var rett og slett mer lettvint

Sånn sett, ja. Via gravidappen liksom?
Nei, mente forumappen som fantes tidligere, det var rett og slett mer lettvint

Ja. Åja, det hadde jo vært mye mer lettvint med egen forumapp ja :)

Enig i at forumet er mye stillere enn før. Bare se på hvor få vi er i termingruppen. Jeg skjønner ikke hvor folk flest holder til, for det er egentlig ikke andre norske terminforum med noe særlig aktivitet heller. Det er jo facebookgruppen da, men det er mer liv her enn på den gruppen også.

Jeg elsker babyverdengruppen vi hadde fra førstemann. Vi lagde en egen hemmelig termingruppe for bare oss på facebook i tillegg til forumet og en felles snapchatgruppe. Vi har fortsatt masse aktivitet og mange av oss har møttes til barselstreff irl :woot: Fortsatt har vi hemmelige gaver som vi gir til hverandre påske og jul:Heartpink En skikkelig sammensveiset gjeng.

Så herlig ♥️ Er med i en fb gruppe for august17 her. Fremdeles aktivitet både der og på snappen; selv om det ikke er SÅ aktivt som det en gang var selvsagt.

Men ja.. hvor blir egentlig alle av hen?
Det er jo utrolig deilig å ikke være alene om å gå igjennom alt: å ha en hel gjeng med folk som kan dele erfaringer og diverse. Merket det på prøveforumet også, hvor mye lavere aktiviteten var i forhold til før... Utrolig trist..

HVis vedlegget 349594 Vis vedlegget 349595 vis du skroller litt ned inne på den siden med dagens info om utviklingen av fosteret på appen, så kommer du til tema, aktuelle artikler, podkaster osv.. under der er d en link til «siste forumtråder» og da blir man sendt til disse sidene.. via en app.. men tror at d som dere mener er en egen chat-app som gir notifications? D kan jeg ikke se at denne gjør.. den bare redirect’er..

Ja, sett den. Jeg bruker ikke Babyverden sin gravidapp lenger, synes dessverre den ble litt for rotete.. men tenkte på forumappen som fantes tidligere. Savn.

Er vel del som heller er på Facebook-gruppa? Jeg vet ikke? Jeg har ikke face eller snap:)

Så koselig :Heartred d er rart med d.. her inne snakker man jo om veldig private ting som man kanskje ikke deler med andre ennå, så skjønner godt at man får den relasjonen :happy:

Ja, det er sant. Man blir veldig godt kjendt når man deler såpass mye :) Men det er veldig koselig :)

Så herlig ♥️ Er med i en fb gruppe for august17 her. Fremdeles aktivitet både der og på snappen; selv om det ikke er SÅ aktivt som det en gang var selvsagt.

Men ja.. hvor blir egentlig alle av hen?
Det er jo utrolig deilig å ikke være alene om å gå igjennom alt: å ha en hel gjeng med folk som kan dele erfaringer og diverse. Merket det på prøveforumet også, hvor mye lavere aktiviteten var i forhold til før... Utrolig trist..

Ja, rart at flere ikke føler behovet for en gruppe :)

Vi skulle hatt en egen facebookgruppe og snapchat gruppe etterhvert :)

Håper egentlig ikke det, for da blir det sinnsykt lite aktivitet her inne:(

Det trenger det ikke :) I April 17 gruppa er vi like aktive på skjult som på facebook :)

Vet av erfaring fra tidligere termingrupper at det ble døden får både skjult og vanlig gruppe:oops:

Vi skulle hatt en egen facebookgruppe og snapchat gruppe etterhvert :)
Håper egentlig ikke det, for da blir det sinnsykt lite aktivitet her inne:(

I august17 følte jeg mange forsvant da fbgruppa kom opp... :/
I ren trass var jeg kjempesen med å bli med i den :P
Ikke for det, veldig hyggelig å se og prate med folk ♥️ Men jeg er litt der at jeg ØNSKER at forumet skal greie seg; og ikke dø ut.

Men jeg blir med uansett altså. Jeg bare.. ja, skulle veldig ønske forumet ble mer aktivt igjen.

I august17 følte jeg mange forsvant da fbgruppa kom opp... :/
I ren trass var jeg kjempesen med å bli med i den :p
Ikke for det, veldig hyggelig å se og prate med folk ♥️ Men jeg er litt der at jeg ØNSKER at forumet skal greie seg; og ikke dø ut.

Men jeg blir med uansett altså. Jeg bare.. ja, skulle veldig ønske forumet ble mer aktivt igjen.

Jeg blir ikke med i en slik gruppe, så er et stort tap for meg, og forumet greier seg jo ikke om alle heller tyr til Facebook og snap

I dag.. føler jeg meg veldig trygg på gravidteten, og klarer faktisk se for meg at jeg kan komme til å gå til termin.

Det har nok en sammenheng med den veldig fine hjertelyden jeg fikk (... Som jeg fikk tatt opp på mobil til og med, så jeg kan høre den igjen og igjen ♥️), en sammenheng med at jeg ikke har sett blod på et par dager OG sammenheng med at hele psyken greide roe seg veldig ned så snart jeg ble sykemeldt..

Ja, jeg også håper forumet består :) Men jeg må innrømme at jeg liker å være en større del av hverdagen til folk som man får via snapchat f.eks. Når alle har hver sin snappedag hvor man blir bedre kjent med barna og mødrene :)

Jeg blir ikke med i en slik gruppe, så er et stort tap for meg, og forumet greier seg jo ikke om alle heller tyr til Facebook og snap

Jeg skjønner den. Og jeg foretrekker helst forumet.

Altså. Babyverden-forumet er av det fineste jeg vet i forumverden. Av en eller annen grunn, er det færre sure troll her, enn diverse andre forum. Så, jeg føler et sterkt ønske om at forumet skal overleve. Og da helst terminforumet også.
Jeg også tror egentlig at forumet her blir å dø om vi flytter det. Men hvis alle drar et annet sted, så kan jeg ikke sitte her alene :S

Back
Topp