Skravletråd - oktober 21 :)

Så gøy at du fikk høre hjertelyd allerede, trodde ikke man kunne det så tidlig..? Jeg skal på TUL i morgen, da er jeg 8+0 :happy:

Ja, det var veldig gøy! Jeg hadde tidlig ultralyd i forrige svangerskap når jeg var 7+3, fikk høre hjertelyd da også :) Gynekologer vil helst man skal vente til tidligst 7+0, før det kan det være vanskelig å finne hjertelyd.

Lillafrosk:
Du ligger på førsteplassen på topp100:D
Screenshot_20210224-165517_Samsung Internet.jpg

Jeg synes det er så sprøtt at jeg har en liten hemmelighet i magen som vokser seg større og større dag for dag :rolleyes:
Hvordan i alle dager skal jeg klare å holde meg til uke 12 med å si noe?

Er moro vi er flere innpå som skravler litt:hilarious: Jeg ligger på 2.plass:)

Altså, med tanke på tempoet som var i skravletråden på generelt før - så synes jeg nesten meg på 1. Plass sier mer om tempoet som er på forumet nå, kontra da jeg var her i 2016-2017. O.o

Altså, med tanke på tempoet som var i skravletråden på generelt før - så synes jeg nesten meg på 1. Plass sier mer om tempoet som er på forumet nå, kontra da jeg var her i 2016-2017. o_O

Var en helt annen aktivitet på forumet førhen. Aldri opplevd så mye som de første årene her inne '07/08. Det er blitt veldig stille på forumet ifht tidligere.

Var en helt annen aktivitet på forumet førhen. Aldri opplevd så mye som de første årene her inne '07/08. Det er blitt veldig stille på forumet ifht tidligere.

Synes det kunne bli overveldende nok i 2017. Nå har ikke februarskravla 1000 innlegg engang.
Men vet det var mange som fallt av lasset i 2017 da appen tullet mye, og til slutt lagt ned. (Jeg vet i alle fall en del jeg har snakket med har nevnt det som grunn).

Før i tiden brukte folk PCen mer til forum. Nå er man avhengig av telefonen, og bruker nesten ikke dataen lenger - i samme grad. Tror det har mye å si.. det GÅR greit å bruke nettleser på telefonen, men var mye enklere med app, hvor man fikk varsler og alt :p

Synes det kunne bli overveldende nok i 2017. Nå har ikke februarskravla 1000 innlegg engang.
Men vet det var mange som fallt av lasset i 2017 da appen tullet mye, og til slutt lagt ned. (Jeg vet i alle fall en del jeg har snakket med har nevnt det som grunn).

Før i tiden brukte folk PCen mer til forum. Nå er man avhengig av telefonen, og bruker nesten ikke dataen lenger - i samme grad. Tror det har mye å si.. det GÅR greit å bruke nettleser på telefonen, men var mye enklere med app, hvor man fikk varsler og alt :p

Vet at mange ikke kom tilbake til BV etter at appen ble borte. Var mye bedre med appen og, den var lettvint:) Yup, er blitt stille innpå babyverden ifht hva det var før. Var en helt annen aktivitet her inne den gang:rolleyes:

Vet at mange ikke kom tilbake til BV etter at appen ble borte. Var mye bedre med appen og, den var lettvint:) Yup, er blitt stille innpå babyverden ifht hva det var før. Var en helt annen aktivitet her inne den gang:rolleyes:

Litt trist. Jeg tror en app-løsning hadde hjulpet mye på aktiviteten; for nye medlemmer kommer gjerne hele tiden. Gjelder å gjøre de som kommer, avhengige - og gjøre det enklest mulig å holde seg på forum ;)

Litt trist. Jeg tror en app-løsning hadde hjulpet mye på aktiviteten; for nye medlemmer kommer gjerne hele tiden. Gjelder å gjøre de som kommer, avhengige - og gjøre det enklest mulig å holde seg på forum ;)

Er veldig trist, mange ble borte etter det! Tror også app er løsningen, men vi har jo etterspurt appen flere ganger og fått beskjed om at det lar seg ikke gjøre:confused005

Hvilken app er det dere snakker om? Jeg er inne på bv via en app :confused:

Er veldig trist, mange ble borte etter det! Tror også app er løsningen, men vi har jo etterspurt appen flere ganger og fått beskjed om at det lar seg ikke gjøre:confused005

Ja, jeg vet :/ det er trist...
Hvilken app er det dere snakker om? Jeg er inne på bv via en app :confused:

Åh?
Før en gang hadde forumet en egen app. Gikk over til tapstalk, også til slutt funket det ikke lenger og de kuttet det ut. Så nå skal egentlig det kun være nettleser som er alternativ.. Får du opp forumet i en app??

Hei! Jeg har også termin i oktober. Hatt noen ivf forsøk før det endelig gikk, så er nervøs for alt. Aldri vært gravid før. Største bekymringen nå er fraværet av symptomer, er 5+4. så noe burde man vel kjenne, men nei. Roer meg sikkert på tidlig ultralyd, men det er en stund til enda.
Hei :happy: Samme her.. IVF, men har en fra før d plutselig skulle bli så himla vanskelig :confused: da merket jeg ikke symptomer før uke 8, denne gangen har jeg merket d littegrann i puppene og litt småkvalm, men d er såpass lite at jeg vet ikke om jeg hadde kobla d om jeg ikke visste at jeg er gravid. Kvalmen kommer og går.. akkurat nå er den her men har hatt et opphold på noen dager, nok til å lokke litt på usikkerheten :hungover: blir usikker og nervøs for alt jeg og.. håpeløst :( men vi krysser alt som kan krysses og håååper d går bra :Heartred

Åh?
Før en gang hadde forumet en egen app. Gikk over til tapstalk, også til slutt funket det ikke lenger og de kuttet det ut. Så nå skal egentlig det kun være nettleser som er alternativ.. Får du opp forumet i en app??

Aha, nei forumet kommer opp på nettleseren, men jeg trykker innpå via babyverden appen på mobilen o_O

Enig i at forumet er mye stillere enn før. Bare se på hvor få vi er i termingruppen. Jeg skjønner ikke hvor folk flest holder til, for det er egentlig ikke andre norske terminforum med noe særlig aktivitet heller. Det er jo facebookgruppen da, men det er mer liv her enn på den gruppen også.

Jeg elsker babyverdengruppen vi hadde fra førstemann. Vi lagde en egen hemmelig termingruppe for bare oss på facebook i tillegg til forumet og en felles snapchatgruppe. Vi har fortsatt masse aktivitet og mange av oss har møttes til barselstreff irl :woot: Fortsatt har vi hemmelige gaver som vi gir til hverandre påske og jul:Heartpink En skikkelig sammensveiset gjeng.

Åh?

HAC48EEC5-1D19-4F94-9331-8424713616ED.jpeg 6F13F865-1BEF-4062-B31A-571F0091FB20.jpeg vis du skroller litt ned inne på den siden med dagens info om utviklingen av fosteret på appen, så kommer du til tema, aktuelle artikler, podkaster osv.. under der er d en link til «siste forumtråder» og da blir man sendt til disse sidene.. via en app.. men tror at d som dere mener er en egen chat-app som gir notifications? D kan jeg ikke se at denne gjør.. den bare redirect’er..
Enig i at forumet er mye stillere enn før. Bare se på hvor få vi er i termingruppen. Jeg skjønner ikke hvor folk flest holder til, for det er egentlig ikke andre norske terminforum med noe særlig aktivitet heller. Det er jo facebookgruppen da, men det er mer liv her enn på den gruppen også.

Jeg elsker babyverdengruppen vi hadde fra førstemann. Vi lagde en egen hemmelig termingruppe for bare oss på facebook i tillegg til forumet og en felles snapchatgruppe. Vi har fortsatt masse aktivitet og mange av oss har møttes til barselstreff irl :woot: Fortsatt har vi hemmelige gaver som vi gir til hverandre påske og jul:Heartpink En skikkelig sammensveiset gjeng.

Back
Topp