Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Vi har forresten type 43 innlegg igjen før vi når 5000. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner den. Og jeg foretrekker helst forumet.
Altså. Babyverden-forumet er av det fineste jeg vet i forumverden. Av en eller annen grunn, er det færre sure troll her, enn diverse andre forum. Så, jeg føler et sterkt ønske om at forumet skal overleve. Og da helst terminforumet også.
Jeg også tror egentlig at forumet her blir å dø om vi flytter det. Men hvis alle drar et annet sted, så kan jeg ikke sitte her alene :S
Ja, det er sant! Det er aldri sure troll her i motsettning til andre stederJeg har iallefall ennå ikke sett noen
Så søteVis vedlegget 349602
Sånn!! Skulle jeg ha hatt!
.. men likte ikke oversettelsen om 'utstoppet kattunge'![]()

Ooh, kanskje jeg skal prøve å sy et lignende trekk til puta mi istedet? Jeg skjønner den. Og jeg foretrekker helst forumet.
Altså. Babyverden-forumet er av det fineste jeg vet i forumverden. Av en eller annen grunn, er det færre sure troll her, enn diverse andre forum. Så, jeg føler et sterkt ønske om at forumet skal overleve. Og da helst terminforumet også.
Jeg også tror egentlig at forumet her blir å dø om vi flytter det. Men hvis alle drar et annet sted, så kan jeg ikke sitte her alene :S

Vis vedlegget 349602
Sånn vil jeg også ha
Vis vedlegget 349602
Så søte
Jeg fikk en laaang Tempurpute av mamma for et par dager siden, den er kjempegod å sove med! Er sånn 120 cm lang tror jeg. Sånn ish.
Men disse var jo bare supersøteOoh, kanskje jeg skal prøve å sy et lignende trekk til puta mi istedet?
![]()
Haha, nei blir meg som blir sittende igjen alene![]()
Ååå, for en søøt puteSånn vil jeg også ha
![]()
Altså, sånn vil jeg ha!![]()
Jeg får sitte her sammen med degVi greier vel skape masse liv jeg og du!
![]()

Skal gjøre detDa må du ordne bilde, om du ordner det! Haha.
Skulle hatt pute selv, greier jo aldri finne en god liggestilling..!

Vi skal nok alltids greie det vil jeg tro![]()
Skal gjøre det
Hadde egentlig planer om å kjøpe meg en bbhugme-pute, men så fikk jeg pute av mamma istedet. Penger spart
Tempur-puta er rundt en tusenlapp dyrere enn bbhugmeFikk litt sjokk da jeg fant ut prisen.
Mamma har heller ikke betalt noe for den da, hun fikk den i forbindelse med rydding av et dødsbo.
Anbefaler å skaffe en lang pute av noe slag, eventuelt rulle sammen en tykk dyne. Er gull å ha som støtte enten mellom bena eller magen/ryggen![]()
Ja, jøss
Snakker jo om nr1 og nr2 på topplisten i skravling..![]()
Nei, ikke santKan jeg tenke meg! Jeg bare kunne ikke helt tenkt meg å bruke flere lapper på ei pute![]()
Er noen heftige priser man kan komme bort i..Nei, ikke santEr noen heftige priser man kan komme bort i..
Mener at Farmasiet har en rabattkode på bbhugme-pute, men er fremdeles snakk om ca 1124 kr for puta![]()