Skravletråd - oktober 21 :)

Jeg skjønner den. Og jeg foretrekker helst forumet.

Altså. Babyverden-forumet er av det fineste jeg vet i forumverden. Av en eller annen grunn, er det færre sure troll her, enn diverse andre forum. Så, jeg føler et sterkt ønske om at forumet skal overleve. Og da helst terminforumet også.
Jeg også tror egentlig at forumet her blir å dø om vi flytter det. Men hvis alle drar et annet sted, så kan jeg ikke sitte her alene :S

Ja, det er sant! Det er aldri sure troll her i motsettning til andre steder :) Jeg har iallefall ennå ikke sett noen

Ja, det er sant! Det er aldri sure troll her i motsettning til andre steder :) Jeg har iallefall ennå ikke sett noen

Jeg har sett én og annen, men på enkelte tror jeg det bare er fordi de er så HIMLA hormonelle at de høres verre ut enn de egentlig mener det :P haha.
Men det hører sjeldenhetene til. Jeg har vært medlem av andre forum tidligere, og der ble alt tolket i verste mening; anonyme brukere kommenterte dritt bare for å være ekle, og uansett hvilket innlegg du var på, så greide noen å snu det om til noe helt annet. >< Folk.

Screenshot_20210224-201315015_1.jpg

Sånn!! Skulle jeg ha hatt!

.. men likte ikke oversettelsen om 'utstoppet kattunge' :p

Vis vedlegget 349602

Sånn!! Skulle jeg ha hatt!

.. men likte ikke oversettelsen om 'utstoppet kattunge' :p
Så søte :cat:
Jeg fikk en laaang Tempurpute av mamma for et par dager siden, den er kjempegod å sove med! Er sånn 120 cm lang tror jeg. Sånn ish.
Men disse var jo bare supersøte :joyful: Ooh, kanskje jeg skal prøve å sy et lignende trekk til puta mi istedet? :D

Jeg skjønner den. Og jeg foretrekker helst forumet.

Altså. Babyverden-forumet er av det fineste jeg vet i forumverden. Av en eller annen grunn, er det færre sure troll her, enn diverse andre forum. Så, jeg føler et sterkt ønske om at forumet skal overleve. Og da helst terminforumet også.
Jeg også tror egentlig at forumet her blir å dø om vi flytter det. Men hvis alle drar et annet sted, så kan jeg ikke sitte her alene :S

Haha, nei blir meg som blir sittende igjen alene:hilarious:

Så søte :cat:
Jeg fikk en laaang Tempurpute av mamma for et par dager siden, den er kjempegod å sove med! Er sånn 120 cm lang tror jeg. Sånn ish.
Men disse var jo bare supersøte :joyful: Ooh, kanskje jeg skal prøve å sy et lignende trekk til puta mi istedet? :D

Da må du ordne bilde, om du ordner det! Haha.
Skulle hatt pute selv, greier jo aldri finne en god liggestilling..!

Da må du ordne bilde, om du ordner det! Haha.
Skulle hatt pute selv, greier jo aldri finne en god liggestilling..!
Skal gjøre det :hilarious:
Hadde egentlig planer om å kjøpe meg en bbhugme-pute, men så fikk jeg pute av mamma istedet. Penger spart :D
Tempur-puta er rundt en tusenlapp dyrere enn bbhugme :eek: Fikk litt sjokk da jeg fant ut prisen.
Mamma har heller ikke betalt noe for den da, hun fikk den i forbindelse med rydding av et dødsbo.
Anbefaler å skaffe en lang pute av noe slag, eventuelt rulle sammen en tykk dyne. Er gull å ha som støtte enten mellom bena eller magen/ryggen :)

Skal gjøre det :hilarious:
Hadde egentlig planer om å kjøpe meg en bbhugme-pute, men så fikk jeg pute av mamma istedet. Penger spart :D
Tempur-puta er rundt en tusenlapp dyrere enn bbhugme :eek: Fikk litt sjokk da jeg fant ut prisen.
Mamma har heller ikke betalt noe for den da, hun fikk den i forbindelse med rydding av et dødsbo.
Anbefaler å skaffe en lang pute av noe slag, eventuelt rulle sammen en tykk dyne. Er gull å ha som støtte enten mellom bena eller magen/ryggen :)

Kan jeg tenke meg! Jeg bare kunne ikke helt tenkt meg å bruke flere lapper på ei pute :p

Jeg fikk brodern til å handle meg iiiiis ♥️♥️

Kan jeg tenke meg! Jeg bare kunne ikke helt tenkt meg å bruke flere lapper på ei pute :p
Nei, ikke sant :hilarious: Er noen heftige priser man kan komme bort i..
Mener at Farmasiet har en rabattkode på bbhugme-pute, men er fremdeles snakk om ca 1124 kr for puta :p

Nå har vi over 5000 innlegg :joyful:

Nei, ikke sant :hilarious: Er noen heftige priser man kan komme bort i..
Mener at Farmasiet har en rabattkode på bbhugme-pute, men er fremdeles snakk om ca 1124 kr for puta :p

Jeg kunne tenkt meg å bruke en liten tusenlapp på et bæresjal jeg fant....... Tror det blir dét først.

Back
Topp