Skravletråd - oktober 21 :)

Nå har vi over 5000 innlegg :joyful:

I saw! Må vel la avstemningen stå oppe litt til, sånn at alle får stemt.. tror den burde få stå til i morgen kveld.
Men, vi må vel bestemme tga og sånt. :)

I saw! Må vel la avstemningen stå oppe litt til, sånn at alle får stemt.. tror den burde få stå til i morgen kveld.
Men, vi må vel bestemme tga og sånt. :)
Kan være greit det, ja. Er sikkert ikke alle som er innom hver dag heller :)
Du får vel lage en tråd om det også, om noen kan tenke seg å være det :happy: To stk hadde jo vært greit, hvis det er mulig, med tanke på form og tilgjengelighet osv.

Ja, sett den. Jeg bruker ikke Babyverden sin gravidapp lenger, synes dessverre den ble litt for rotete.. men tenkte på forumappen som fantes tidligere. Savn.
Ja regnet med det var en annen ut ifra hvordan dere forklarte.. helt enig med at den er rotete, jeg bruker kun d øverste. Synes d er litt koselig med info om utvikling pr dag :happy:

Ja regnet med det var en annen ut ifra hvordan dere forklarte.. helt enig med at den er rotete, jeg bruker kun d øverste. Synes d er litt koselig med info om utvikling pr dag :happy:

Bruker andre apper istedet, jeg :p

I dag.. føler jeg meg veldig trygg på gravidteten, og klarer faktisk se for meg at jeg kan komme til å gå til termin.

Det har nok en sammenheng med den veldig fine hjertelyden jeg fikk (... Som jeg fikk tatt opp på mobil til og med, så jeg kan høre den igjen og igjen ♥️), en sammenheng med at jeg ikke har sett blod på et par dager OG sammenheng med at hele psyken greide roe seg veldig ned så snart jeg ble sykemeldt..
Så bra, herlig følelse :Heartred

I dag har vi vært og kjøpt store søster to be sine første sko :love7

Vedlegg

• 20210225_130121.jpg
    20210225_130121.jpg
    52 KB · Visninger: 17
Jeg er så trøtt :(

Første innkjøpe denna graviditeten..body med matchende smekke.. klarte ikke gå forbi den ;)

Vedlegg

• 20210226_064154.jpg
    20210226_064154.jpg
    51,2 KB · Visninger: 27
Første innkjøpe denna graviditeten..body med matchende smekke.. klarte ikke gå forbi den ;)

De har lue, pysj og bukse i denne også :O

(Sett på det selv, nemlig.)

Et aldri så lite jubelhyl herfra i dag! Fikk nettopp melding fra ei venninne at hun har en liten en på vei og termin i august, så da skal vi gå gravid sammen :Heartred:Heartred Herregud! Det har jeg alltid drømt om! Jeg har jo fortsatt 5 uker igjen til uke 12, men føler jeg bare må si det til henne allerede nå da, klarer ikke holde meg mere!!!! :bounce

Eller er det dumt? Mye som kan skje på 5 uker... shit, nå ble jeg usikker :happy090

Back
Topp