Skravletråd - oktober 21 :)

Jeg synes det er så fascinerende hvor forskjellige man er på alt som har med graviditet, fødsel og baby å gjøre. Jeg kjenner jeg er veldig sjalu på alle som er gravide nå, både for første gang og dere her innpå som «nettopp» har fått, samtidig som det for ikke så lang tid tilbake var mitt verste mareritt å skulle gå igang med en ny runde allerede :hilarious: Én fot i hver leir der altså.

Nå har jeg mer en sånn holdning at vi trives veldig godt med livet slik det er nå, og så håper jeg inderlig vi får lov å oppleve dette én gang til senere. Kanskje når Ailo er stor nok til å kunne forstå litt av det og bli en omsorgsfull storebror fra start. (Vi har bare planer om to, så det haster jo ikke akkurat) :hilarious: Og i mellomtiden vil jeg jobbe og reise, feste og gå på konserter igjen. Og nyte å se utviklingen til Ailo, som virkelig har skutt fart!

Det er jo herlig å leve litt også..! :)

Og ja, man er utrolig forskjellige. Likevel er det mange som kommer med råd ala "det funket og var fint for meg, så da er det sånn for alle" :p haha.. man er veldig ulike :)
 
Det er jo herlig å leve litt også..! :)

Og ja, man er utrolig forskjellige. Likevel er det mange som kommer med råd ala "det funket og var fint for meg, så da er det sånn for alle" :p haha.. man er veldig ulike :)
Det er veldig sant! Man skal passe seg for å tro at ens egen situasjon er samme for alle. Hvis jeg skulle gitt råd hadde jeg vel rådet alle om å la være å få barn, såeee, det rådet tviler jeg på at passer for alle. Da hadde det ikke fantes mennesker igjen til slutt:hilarious:
 
Det er veldig sant! Man skal passe seg for å tro at ens egen situasjon er samme for alle. Hvis jeg skulle gitt råd hadde jeg vel rådet alle om å la være å få barn, såeee, det rådet tviler jeg på at passer for alle. Da hadde det ikke fantes mennesker igjen til slutt:hilarious:
Ikke sant. Jeg pleier prøve finne flere forslag, som; "Det passer for meg; men jeg har lest om metoder som **** eller ****, så det kan også sjekkes ut".

Eller i alle fall poengtere at det var noe som funket for *oss*, selv om det ikke er for alle .
 
Ikke sant. Jeg pleier prøve finne flere forslag, som; "Det passer for meg; men jeg har lest om metoder som **** eller ****, så det kan også sjekkes ut".

Eller i alle fall poengtere at det var noe som funket for *oss*, selv om det ikke er for alle .
God strategi! :happy:
 
Når du trodde legekontoret åpnet 8, men ikke åpner tlf før 8.15...
Herregud for et langt kvarter....!!
 
Baby endelig frisk-ish og har vært på helsestasjonen i går. Lå akkurat på ene kurven :p
 
Back
Topp