Skravletråd - oktober 21 :)

God morgen godt folk! Hva skjer i dag? :)
Jeg skal antagelig passe en liten flokk med unger (min venninne/brors samboer sine barn, 3stk) i dag. Med mindre jeg MÅ på jobb, fordi gubben evt må til sykehuset, men min andre bror sa at han HELLER drar på jobb noen timer for tidlig og jobber masse, enn å passe barn, så.. jeg blir nok stuck med barn :p

Sånne løsninger kan det fort bli når gubben driver stasjonen, og både jeg og lillebror er ansatt. Ooog når vi tar en "du må bare stille opp om du kan", når det kommer til barnepass :p
 
Iiiiiiiiiik! Vi har gjort det igjen!
Bilde med én test er fra i dag, det med to er fra i går kveld.

Aner ikke åssen dette skjedde..! Eller jo, hvilken handling som kreves, men syklus har vært teit siste to månedene.

Har andre her baby i magen eller prøver å få til no’?

Yayks, baby snuppa er jo bare 10 mnd OG hun kom jo via keisersnitt. Så. Mange. Tanker. Og. Følelser. :nailbiting:

Jobber med å få tak i noen å prate med, så det ordner seg, men «litt» overload her nå.
Gratulerer ❤️
 
Baby skal egentlig sove (for en stund siden), men pakker heller fingeren i nesa mi og biter meg i haka. Samtidig. Gav litt opp littegrann og fant frem telefonen, men nå skal vi prøve på nytt x)
 
Baby skal egentlig sove (for en stund siden), men pakker heller fingeren i nesa mi og biter meg i haka. Samtidig. Gav litt opp littegrann og fant frem telefonen, men nå skal vi prøve på nytt x)
... Og det tok visst bare én runde med bygge meg en gård. :D sliten da.
 
150-senger er for tynne folk som aldri får barn oppi senga :p

Sover på hotellrom, og.. blæh. Senga er så liten...!
 
Nå når folk innpå her allerede venter barn igjen eller prøver på nestemann, følte jeg behov for å bytte profilbilde for ikke å bli misforstått :hilarious: Absolutt ingen umiddelbare planer her altså! Kanskje brukernavnet også burde byttes etterhvert…?:hungover:
 
Nå når folk innpå her allerede venter barn igjen eller prøver på nestemann, følte jeg behov for å bytte profilbilde for ikke å bli misforstått :hilarious: Absolutt ingen umiddelbare planer her altså! Kanskje brukernavnet også burde byttes etterhvert…?:hungover:

Hehehehehe :D
Bare å bytte om det føles mer rett ❤️
Vi prøver nå nestemann, men det er jo tett etter fødsel på en måte, så det er veldig greit å vente også ;)
For oss er det veldig riktig med en til med det samme, men jeg følte ikke på samme måte etter de to første. Da var jeg absolutt ikke klar for ny runde etter 9-10-11 mnd.
 
Baby har feber, stakkar...
Resten av gjengen snørrer og har halsvondt.
Måtte slenge på en coronatest på meg og minste (fordi vi har en drøss liggende siden i vår, og de tar unødvendig plass x) ) , men vi er bare helt vanlig syk
 
Baby har feber, stakkar...
Resten av gjengen snørrer og har halsvondt.
Måtte slenge på en coronatest på meg og minste (fordi vi har en drøss liggende siden i vår, og de tar unødvendig plass x) ) , men vi er bare helt vanlig syk
Det kan ta tid å slå ut på test. Men egentlig har det ingen hensikt å teste lengre, utover p vite at det er corona man har.
 
Det kan ta tid å slå ut på test. Men egentlig har det ingen hensikt å teste lengre, utover p vite at det er corona man har.

Ja, jeg vet. Men sist gang slo det ut når feberen kom, så.
Men testet mest for å bli kvitt det vi har (og fordi gubben ble så dårlig da vi hadde det, så var for å være litt på forhånd)
 
Jeg fikk aldri feber :bag:

Tror ikke jeg heller fikk feber, jeg hadde bare vondt i halsen. Men ungene fikk feber. Men liksom, mellomste hadde jo feber av og på i over ei uke++ før det slo ut på test. Og baby fikk høyhøy feber i en dag. Men da slo det kraftig ut på test..!

Er sikkert bare influensa.
Eneste er bare at ved korona, ble gubben så innmari dårlig. Er det skikkelig influensa, så kommer jeg og ungene til å bli styggdårlig. Jeg pleier få bihulebetennelse da, og eldste får gjerne akutt bronkitt da. :p
Mellomste tror jeg ikke har hatt influensa før..

Men kan jo også være bare forkjølelse. Men ofte pleier de ikke få feber av det, så er litt usikker...
 
Tror ikke jeg heller fikk feber, jeg hadde bare vondt i halsen. Men ungene fikk feber. Men liksom, mellomste hadde jo feber av og på i over ei uke++ før det slo ut på test. Og baby fikk høyhøy feber i en dag. Men da slo det kraftig ut på test..!

Er sikkert bare influensa.
Eneste er bare at ved korona, ble gubben så innmari dårlig. Er det skikkelig influensa, så kommer jeg og ungene til å bli styggdårlig. Jeg pleier få bihulebetennelse da, og eldste får gjerne akutt bronkitt da. :p
Mellomste tror jeg ikke har hatt influensa før..

Men kan jo også være bare forkjølelse. Men ofte pleier de ikke få feber av det, så er litt usikker...
Korona er ekstremt diffus på hvordan det slår ut har jeg konkludert med.
Men sykdom generelt er ganske bleh!
 
Korona er ekstremt diffus på hvordan det slår ut har jeg konkludert med.
Men sykdom generelt er ganske bleh!

Ja, det er så individuelt... Vet du om det kan bli ulike symptomer ved hver gang (på samme person)? :p
 
Men vi hadde helt forskjellige symptomer jeg og mannen. Så det kan nok variere vil jeg tro.

Ja, det er klart. Mye forskjellig her hjemme også. Tenkte bare om vi fikk det på nytt, at symptomene ble ca det samme på hver pers :p
 
Hehehehehe :D
Bare å bytte om det føles mer rett ❤️
Vi prøver nå nestemann, men det er jo tett etter fødsel på en måte, så det er veldig greit å vente også ;)
For oss er det veldig riktig med en til med det samme, men jeg følte ikke på samme måte etter de to første. Da var jeg absolutt ikke klar for ny runde etter 9-10-11 mnd.
Jeg synes det er så fascinerende hvor forskjellige man er på alt som har med graviditet, fødsel og baby å gjøre. Jeg kjenner jeg er veldig sjalu på alle som er gravide nå, både for første gang og dere her innpå som «nettopp» har fått, samtidig som det for ikke så lang tid tilbake var mitt verste mareritt å skulle gå igang med en ny runde allerede :hilarious: Én fot i hver leir der altså.

Nå har jeg mer en sånn holdning at vi trives veldig godt med livet slik det er nå, og så håper jeg inderlig vi får lov å oppleve dette én gang til senere. Kanskje når Ailo er stor nok til å kunne forstå litt av det og bli en omsorgsfull storebror fra start. (Vi har bare planer om to, så det haster jo ikke akkurat) :hilarious: Og i mellomtiden vil jeg jobbe og reise, feste og gå på konserter igjen. Og nyte å se utviklingen til Ailo, som virkelig har skutt fart!
 
Back
Topp