Skravletråd - oktober 21 :)

Måtte legge Amara 45 minutter for tidlig i dag :O
Hun var så trøtt, at jeg kunne ikke holde henne oppe noe lenger heller.
Spent på om det blir tidlig morgen i morra...
 
Måtte legge Amara 45 minutter for tidlig i dag :O
Hun var så trøtt, at jeg kunne ikke holde henne oppe noe lenger heller.
Spent på om det blir tidlig morgen i morra...

Hvordan gikk det?
 
Baby sov over 8 timer i strekk i natt o_O
 
Vi har også fått sykdom i hus igjen. Det går i ett. Denne gangen er det hånd- fot- og munnsykdom på storebror. Håper mini slipper unna, men det skal vel mye til...
Begge storesøstrene her hadde det for en mnd siden. Lille berget, så det er håp
 
Sikkert tidligere, siden karantenereglene endres nå :)

God bedring til ungene!
Huff ja, jeg er blant de få som kjenner på at dette blir stress. Unner alle andre det å få livene sine tilbake, men for min egen del så må jeg si at jeg ikke jubler. Pappa er kreftsyk, må igang med behandling snart, så dette er litt dritt for oss.
 
Huff ja, jeg er blant de få som kjenner på at dette blir stress. Unner alle andre det å få livene sine tilbake, men for min egen del så må jeg si at jeg ikke jubler. Pappa er kreftsyk, må igang med behandling snart, så dette er litt dritt for oss.

Kjedelig om dere må gå å engste dere, da :/
Får bare teste seg godt i familien i alle fall, og være oppdatert på vaksinene. De sier jo at nylig boostet gir tilnærmet ingen smitte, så... (Men effekten avtar jo, så spørs om man må ta jevnlige doser for å opprettholde fullstendig effekt..)
 
Begge storesøstrene her hadde det for en mnd siden. Lille berget, så det er håp
Her er alle i huset positive nå. Begge guttene har feber og er ikke i noe form. Håper det passerer raskt. Jeg føler meg allerede bedre og de testet positivt dagen etter meg, så håper vi ser bedring snart. :)
 
Her er alle i huset positive nå. Begge guttene har feber og er ikke i noe form. Håper det passerer raskt. Jeg føler meg allerede bedre og de testet positivt dagen etter meg, så håper vi ser bedring snart. :)
God bedring!
 
Huff ja, jeg er blant de få som kjenner på at dette blir stress. Unner alle andre det å få livene sine tilbake, men for min egen del så må jeg si at jeg ikke jubler. Pappa er kreftsyk, må igang med behandling snart, så dette er litt dritt for oss.
Jeg vet akkurat hvordan det der er, har det sånn med mamma.
Vi er nærmeste hjelpen foreldrene mine har, å når vi må nesten isoleres oss for å treffe de eller hjelpe - så er det veldig slitsomt :/
 
Dytter opp, jeg .

Laget et slags bananbrød/kake i dag. Baby liker bananpannekaker i alle fall, så dette må vel være greit. (Uten vanlig sukker da, siden den er laget TIL babyen)

Hva gjør dere i dag?
 
Dytter opp, jeg .

Laget et slags bananbrød/kake i dag. Baby liker bananpannekaker i alle fall, så dette må vel være greit. (Uten vanlig sukker da, siden den er laget TIL babyen)

Hva gjør dere i dag?
Ååhh, det hørtes godt ut! Mini elsker bananlapper også, så kanskje jeg skal prøve meg på banabrød :D Har du oppskrift?
Her går det i hagearbeid i dag. Klippe plen, luke og klippe hekk.
 
Iiiiiiiiiik! Vi har gjort det igjen!
Bilde med én test er fra i dag, det med to er fra i går kveld.

Aner ikke åssen dette skjedde..! Eller jo, hvilken handling som kreves, men syklus har vært teit siste to månedene.

Har andre her baby i magen eller prøver å få til no’?

Yayks, baby snuppa er jo bare 10 mnd OG hun kom jo via keisersnitt. Så. Mange. Tanker. Og. Følelser. :nailbiting:

Jobber med å få tak i noen å prate med, så det ordner seg, men «litt» overload her nå.
 

Vedlegg

  • C8C39174-CB1D-4E59-B09B-6C9789221AAD.jpeg
    C8C39174-CB1D-4E59-B09B-6C9789221AAD.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 3
  • AD648B26-D0DE-4DA5-ABAC-45AA9AAE77B7.jpeg
    AD648B26-D0DE-4DA5-ABAC-45AA9AAE77B7.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 3
Ååhh, det hørtes godt ut! Mini elsker bananlapper også, så kanskje jeg skal prøve meg på banabrød :D Har du oppskrift?
Her går det i hagearbeid i dag. Klippe plen, luke og klippe hekk.
Du, dette laget jeg fullstendig på slump :p
Men laget det omtrent sånn; 2 modne bananer, 2 egg, ca 1dl melk, ca 50g smørz litt bakepulver og natron, også omtrent 50/50 med grovt og fint hvetemel, til passe røre. (Må være litt som en tykk vaffelrøre/grøt, ikke som deig).

Helte det i liten brødform dekket med bakepapir, stekte i 40 min på 180 grader, sjekket med fyrstikk, stekte 10-15 min til, før jeg skrudde opp temperaturen til 200 for å få farge på brødet, og stekte litt til. :p
Så. Veldig på slump, dette her! Men ble faktisk helt perfekt. Ikke så søtt da, men passe for ei på 10mnd. Og luftig og litt sånn "fuktig" inni, selv om det var ferdigstekt.

Mini golmer godt i seg. Skjærer f.eks 3-4 skiver, som hun trykker i seg mens hun lager gode matlyder. :p
 
Iiiiiiiiiik! Vi har gjort det igjen!
Bilde med én test er fra i dag, det med to er fra i går kveld.

Aner ikke åssen dette skjedde..! Eller jo, hvilken handling som kreves, men syklus har vært teit siste to månedene.

Har andre her baby i magen eller prøver å få til no’?

Yayks, baby snuppa er jo bare 10 mnd OG hun kom jo via keisersnitt. Så. Mange. Tanker. Og. Følelser. :nailbiting:

Jobber med å få tak i noen å prate med, så det ordner seg, men «litt» overload her nå.
Gratulerer!
Vi holder på å *prøve* å få et sånt resultat, men går nok ikke like lett her. Også ble syklusen litt på styr plutselig også, aner ikke om EL kommer eller ikke. CD 32 i dag, og fremdeles ikke EL (tror jeg). Oh well.
Må nok mest sannsynlig sette inn egg fra frys istedenfor, igjen, men det får jeg ikke lov til før tidligst i september (håper jeg!)
 
Du, dette laget jeg fullstendig på slump :p
Men laget det omtrent sånn; 2 modne bananer, 2 egg, ca 1dl melk, ca 50g smørz litt bakepulver og natron, også omtrent 50/50 med grovt og fint hvetemel, til passe røre. (Må være litt som en tykk vaffelrøre/grøt, ikke som deig).

Helte det i liten brødform dekket med bakepapir, stekte i 40 min på 180 grader, sjekket med fyrstikk, stekte 10-15 min til, før jeg skrudde opp temperaturen til 200 for å få farge på brødet, og stekte litt til. :p
Så. Veldig på slump, dette her! Men ble faktisk helt perfekt. Ikke så søtt da, men passe for ei på 10mnd. Og luftig og litt sånn "fuktig" inni, selv om det var ferdigstekt.

Mini golmer godt i seg. Skjærer f.eks 3-4 skiver, som hun trykker i seg mens hun lager gode matlyder. :p
Dette må jeg prøve! :D
 
Baby har begynt med en sånn ny , fin, greie. Å stå i sengen når hun ikke vil sove :p
 
Back
Topp