Skravletråd - oktober 21 :)

Det er helt grusomt når det skjer :Heartpink

Vi opplevde det samme da jeg var innlagt 3 netter på sykehus i vinter for exu operasjonen min. Hun ble veldig klengete og urolig i lang tid etter jeg kom hjem igjen. Skulle sove nesten oppå meg. Det tok noen uker før det normaliserte seg igjen.
Jeg gruer meg allerede veldig til reaksjonene som kan komme når jeg blir innlagt ved fødsel og ikke minst at jeg sansynligvis må sjonglere begge barna samtidig på natten etter det. Å være hos pappaen på natta er ikke godtatt i det hele tatt.

Håper det går bedre for dere fort :Heartpink

Uff, det er så synd, for de forstår det jo ikke, så hjelper ikke å forklare det heller:( Den redselen og panikken han har unner jeg ingen andre foreldre å oppleve:sad010 Vi har vært å kjøpt sprinkelseng å tatt av den ene langsiden, så den står nå på pappaen sin side av senga:) jeg må fortsatt sitte inne på rommet hans, til han sovner. Alt fra 1-2 timer hver kveld:oops: og det er panisk hyling om natten, men roer seg med én gang han kommer inn til oss og ser jeg er hjemme:Heartred Håper og tror det går seg til- tar nok bare laaang tid...
 
Altså, de sa i fra med en gang og sånt, men må jo ordnes..
Ikke for det, jeg TRENGER heldigvis ikke strømmen der med det første; jeg hadde i utgangspunktet slått det av, men..

Joa, men greit å HA strøm der uansett, brått trengs det jo:rolleyes: Blir det å ringe Elvia, da?
 
Joa, men greit å HA strøm der uansett, brått trengs det jo:rolleyes: Blir det å ringe Elvia, da?

Ringt elektriker som skal ordne - også skal kommunen betale. Pluss det bordet på huset som sprakk opp i uhellet. :p
Mens elektriker likevel er her, så får de fikse litt stikkontakter også (siden kommunen likevel betaler for kjøringa mtp elektrikeren, så)
 
Ringt elektriker som skal ordne - også skal kommunen betale. Pluss det bordet på huset som sprakk opp i uhellet. :p
Mens elektriker likevel er her, så får de fikse litt stikkontakter også (siden kommunen likevel betaler for kjøringa mtp elektrikeren, så)

Så herlig! Da ordnet det seg:D
 
Var såå trøtt. Skulle sove. Døset i en god time, halvannen, men... Fikk ikke SOVE likevel. :p
 
Sitter bare her og VENTER på at baby skal våkne. Men hun sover godt, hun.
Jeg skulle liksom gi d-vit dråper og skifte på den stakkars stumpen, men.. nå har jeg bare sett på denne babyen i over 20 minutter :p
 
Ligger i senga, ungen sover og jeg er lys våken... skal tidlig opp imorgen
 
Ungene har blitt syke igjen. Har vært enormt mye sykdom etter at samfunnet var nedstengt og de åpnet opp igjen. Ikke frisk lenge av gangen nei.
Tipper vi har covid i hus innen et par mnd maks.
 
Ungene har blitt syke igjen. Har vært enormt mye sykdom etter at samfunnet var nedstengt og de åpnet opp igjen. Ikke frisk lenge av gangen nei.
Tipper vi har covid i hus innen et par mnd maks.

Usj, er så kjipt med all den sykdommen:sorry: Har det likedan her i huset, om det er noen trøst!?o_O
 
Ungene har blitt syke igjen. Har vært enormt mye sykdom etter at samfunnet var nedstengt og de åpnet opp igjen. Ikke frisk lenge av gangen nei.
Tipper vi har covid i hus innen et par mnd maks.
Vi har også fått sykdom i hus igjen. Det går i ett. Denne gangen er det hånd- fot- og munnsykdom på storebror. Håper mini slipper unna, men det skal vel mye til...
 
Vi har også fått sykdom i hus igjen. Det går i ett. Denne gangen er det hånd- fot- og munnsykdom på storebror. Håper mini slipper unna, men det skal vel mye til...

Minste slapp unna det her når storesøster fikk det så det kan vær :) Hun slapp også unna vannkoppene når storesøster kom hjem med det. Alle de hersens forkjølelsene derimot.. de setter seg på lille også..:rolleyes:


Vi har også sykdommer i ett her i huset.. storesøster hadde 32 sykedager fra hun startet i bhg i midten av august og til hun tok julefri i midten av desember.. vi håpte at det nye året sku starte litt bedre, men hun rakk ikke 2 hele uker i bhg før hun ble syk..
 
Ungene har blitt syke igjen. Har vært enormt mye sykdom etter at samfunnet var nedstengt og de åpnet opp igjen. Ikke frisk lenge av gangen nei.
Tipper vi har covid i hus innen et par mnd maks.

Sikkert tidligere, siden karantenereglene endres nå :)

God bedring til ungene!
 
Fy søren, som jeg røyter:wideyed: Ender vel opp uten hår til slutt:confused2
 
Der fikk vi korona i hus :banghead:
En student med negativ hurtigtest, men med symptomer, gikk på jobb på fredag i barnehagen. Søndag fikk storesøster høy feber. Hun er i skikkelig dårlig form :( vi tok 4 hurtigtester på henne som alle var negative, men pcr var positiv. De hurtigtestene er jammen meg upålitelige! Så nå venter vi bare på at baby blir syk. Håper hun slipper lettere unna:oops:
 
Der fikk vi korona i hus :banghead:
En student med negativ hurtigtest, men med symptomer, gikk på jobb på fredag i barnehagen. Søndag fikk storesøster høy feber. Hun er i skikkelig dårlig form :( vi tok 4 hurtigtester på henne som alle var negative, men pcr var positiv. De hurtigtestene er jammen meg upålitelige! Så nå venter vi bare på at baby blir syk. Håper hun slipper lettere unna:oops:

Nå blir vel alle å få det uansett, så er neppe lenge til vi har det også.
Var én på skolen til eldste som hadde det nå. Men negative tester her. Nå er det jo bare 'negativ hurtigtest = good to go' med de nye reglene fra i morgen, så.. hvis mange får feil negativ på dem, så blir i alle fall "alle" å få det før sommeren..
 
Back
Topp