Skravletråd - oktober 21 :)

Dokker som er kvalm.. hvordan kommer kvalmen? Våkner dere bare en dag å er kjempekvalm? Bygger den seg opp gradvis over flere dager? Kommer den senere på dagen?
Vet du, her kom det faktisk som et slag i trynet. Jeg sa til mannen en kveld at jeg følte noe ikke stemte fordi jeg var i for god form. Dagen etter snakket jeg med ham i telefonen mens jeg var på jobb, og da kom kvalmen som et kvalmekast :sick006. Det har ikke gitt seg enda selv om den varierer i styrke, og det er mer enn 3 uker siden :dead:.

Hei,
Noen som har vært på ultralyd 6+5? Var eneste timen som var ledig. Hva kan man se da?:rolleyes:

Her er 6+4
P_20210211_153916_1.jpg
Ser fostersekk, lite foster (Rosa pil), og gjerne hjerteblink.
(Hvit pil er hematomet mitt)

193 innlegg igjen til 5.000 innlegg å vi kan vi skjult gruppe:joyful:

Ny avstemning laget for skjult gruppe, da to alternativer har ligget så utrolig likt hele veien. :) Stem ♥️♥️
Jeg er så amatør på dette her :wacky: hvor er d avstemning? Også står d at vi må stå på terminliste, hvordan blir vi ført opp der eller er vi der da vi skriver her? Håper du skjønner min klønete forklaring :D

Jeg er så amatør på dette her :wacky: hvor er d avstemning? Også står d at vi må stå på terminliste, hvordan blir vi ført opp der eller er vi der da vi skriver her? Håper du skjønner min klønete forklaring :D

Hvis du drar ut av skravletråden, og ser de andre trådene på oktober 2021, så vil terminlisten stå helt øverst (den er festa øverst sånn at den skal være lett å finne).
Denne terminlisten skriver du deg opp på slik som forklart i hovedposten, så fører jeg deg opp :)

Avstemning ligger litt lenger ned i forumet, bare å bla litt gjennom trådene :)

Screenshot_20210224-120255529_1.jpg

Hei,
Noen som har vært på ultralyd 6+5? Var eneste timen som var ledig. Hva kan man se da?:rolleyes:
Ville sett om det fins noen litt senere, man ser mye mer etter 7uker :)

jeg så såvidt plommesekk og fosteranlegg 6+2 :)

Ville sett om det fins noen litt senere, man ser mye mer etter 7uker :)

jeg så såvidt plommesekk og fosteranlegg 6+2 :)

Takk for svar. Jeg skal 6+5 (offentlig) og 9+3 (privat) så satser hvertfall på å se hjerte slå på den første. jeg fikk den tidligste henvist av legen pga bekymring etter MA :)

ok takk for svar! Fornøyd bare jeg ser hjertet slår :) skal på ultralyd 9+3 også.

Vil kunne se hjerteblink da, ja :) men er ikke så mye mer å se, blir nok mye mer spennende den på 9+3 :)

Vil kunne se hjerteblink da, ja :) men er ikke så mye mer å se, blir nok mye mer spennende den på 9+3 :)

ja gru-gleder meg til 9+3. det var da jeg oppdaget MA i høst :/ har målt hcg denne uken da. 6520, 22dpo. Så det er jo kjempebra. Har vært og tatt den andre blodprøven i dag :)

Hvis du drar ut av skravletråden, og ser de andre trådene på oktober 2021, så vil terminlisten stå helt øverst (den er festa øverst sånn at den skal være lett å finne).
Denne terminlisten skriver du deg opp på slik som forklart i hovedposten, så fører jeg deg opp :)

Avstemning ligger litt lenger ned i forumet, bare å bla litt gjennom trådene :)

Vis vedlegget 349541
Toppers! Found it, takk for hjelpa :Heartpink

ja gru-gleder meg til 9+3. det var da jeg oppdaget MA i høst :/ har målt hcg denne uken da. 6520, 22dpo. Så det er jo kjempebra. Har vært og tatt den andre blodprøven i dag :)

Ser lovende ut det!

Hva spiser dere i dag? Her frister ingenting annet enn appelsin og tomat

Hva spiser dere i dag? Her frister ingenting annet enn appelsin og tomat

Frokostblanding først. Så gulrotkake. Nå snart; lasagne.
(Er heldigvis ikke kvalm)

Hei! Jeg har også termin i oktober. Hatt noen ivf forsøk før det endelig gikk, så er nervøs for alt. Aldri vært gravid før. Største bekymringen nå er fraværet av symptomer, er 5+4. så noe burde man vel kjenne, men nei. Roer meg sikkert på tidlig ultralyd, men det er en stund til enda.

Back
Topp