Mannen glemte poteter til julaften.
Så han må på butikken imorgen også. Haha.
Har tre poser her, henter dykk?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen glemte poteter til julaften.
Så han må på butikken imorgen også. Haha.

Hvordan går planen?Jeg har visst ikke bakt enda og det blir i kveld. Nå skal vi pakke inn gaver og pynte huset og undre litt på hvor dagen har blitt av.
Haha.Har tre poser her, henter dykk?![]()
Hvordan går planen?
ikke helt all pynten som er plassert enda.... Og ja. Dette er spisebordet vårt. Høres ut som du har nok å gjøreVis vedlegget 344309 ikke helt all pynten som er plassert enda.... Og ja. Dette er spisebordet vårt.
Pizzaboller er bakt, julebrød utgikk, kaka innså jeg at "sjokoladekake med sjokolade glasur og strøssel" trolig er formkake, ikke rund kake. Og da har jeg en safe oppskrift som er gjort på en halvtime og best fersk så den lager vi fredag morgen så får hun pynte den med strøssel selv.
Pinnekjøttet skal deles opp og legges i vann, og altså resten av pynten plasseres. Jeg må rydde av et bord som skal få en duk, og sjenken som skal ideelt sett romme julekrybbe og pepperkakehus, ikke inkludert brød og hva enn som står der.
Minner meg på at jeg må montere pepperkakehuset så ungene får pynte det i morgen (det er tradisjon at de gjør julaften. Og knuser det en uke senere. Men montere julaften har medført brannsår før, så det gjør vi ikke)
Det gjenstår mao litt, men jul blir det.
Mannen monterte hus og tok seg av pinnekjøttet (alltid han som gjør det, det må sages opp)Høres ut som du har nok å gjøre
Neste år skal jeg jobbe for at vi pynter senest 22. Ungene er ikke helt innstilt på det, men det vil gi meg en bedre lillejulaften.

Det samme til deg!Noen få timer søvn, våknet kl 5..
Håper alle får en fin julaften![]()

God jul, Kengu.Noen få timer søvn, våknet kl 5..
Håper alle får en fin julaften![]()
Oida, så uheldigJuletreet falt 2 ganger i natt, og en av de dyre flotte kulene knuste.
Opp kl 8, og alt ser bra ut.
Dusjer mellomste og skal bare ned for å hente et rent håndklede.
Alle er våte??
Viser seg at vasken over er veldig lekk.
Finner et tørt, går opp med det, og begynner å fikse vasken.
I mellomtiden inhalerer Lille U 1 stort kinderegg (ikke de vanlige små, med et veldig stort), en godterisokk samt forsyner seg av skålen på bordet.
Dette resulterer selvfølgelig i at han rett før kl 09:30 spyr utover hele gulvet..
Hei hvor det går, nå er det jul igjen...

Tidlig med 6 ogsåGod jul, Kengu.
Jeg sov til nærmere 6, da våknet lillemor. Men hun sovnet igjen her mellom oss, det gjorde ikke jeg. Men står jeg opp så våkner hun.