Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tvil om det.Ja det stiger![]()
Godt jobba.Rundstykker trillet ut , etterhvert og første brett er i ovnen nå, deig til Horn er satt , de skal snart bakes ut. Så er det å kjøre kengubsrnet til fysio , så er det utlevering av pakker.
Liker ikke..Ingen tvil om det.
. Om det skyldes det muterte fra Storbritannia som er i omløp eller noe annet vet ingen, men at det stiger, helt klart
Her gjøres det klar for å levere julegaver før jobb for min delFått et par barnefrie timer til å rydde og vaske til jul. Det blir det det blir![]()
Pussig at jeg aldri klarer å komme i mål med alt jeg har planlagt før jul, hvert eneste årHer gjøres det klar for å levere julegaver før jobb for min del![]()
Pussig at jeg aldri klarer å komme i mål med alt jeg har planlagt før jul, hvert eneste årDet begynte så bra, men så går det alltid over
![]()

Ikke jeg heller. Men prøver rett og slett å ikke tenke for mye på det i dag, har rett og slett så mye juleforberedelser på gang at jeg ikke har plass til dette.Liker ikke..
Kjent fenomen.Pussig at jeg aldri klarer å komme i mål med alt jeg har planlagt før jul, hvert eneste årDet begynte så bra, men så går det alltid over
![]()
Jeg tror jeg skal si meg fornøyd med å få støvsugd og vaske gulvene, badet og alle overflater. Resten får være. Lite julepynt har vi også, selv om jeg har kjøpt inn litt nå. Var selvfølgelig i siste liten der også, så det var ikke mye å velge i. Få opp juletreet i kveld, så ser det i hvert fall ut som det er jul her.Kjent fenomen.
Jmf den 13 timers arbeidslista mi jeg hadde laget meg til i dag. Som jeg hittil er ferdig med 1,5 time av.
Den inneholder selvsagt mye jeg hadde planer om å gjøre forrige uke....
Jeg tror jeg skal si meg fornøyd med å få støvsugd og vaske gulvene, badet og alle overflater. Resten får være. Lite julepynt har vi også, selv om jeg har kjøpt inn litt nå. Var selvfølgelig i siste liten der også, så det var ikke mye å velge i. Få opp juletreet i kveld, så ser det i hvert fall ut som det er jul her.
Du har jo gjort litt annet , jeg har bare baktGodt jobba.
Ikke begynt å bake enda men tennbrikettene er ferdig i alle fall. Matpause og så får jeg jobbe på.
Rydde plass på kjøkkenet etter de tennbrikettene som ligger til avkjøling. Litt sjokolade-arbeid og litt baking.
Det gjør godt for kropp og sjelDa har jeg begynt med litt yoga for nybegynnere![]()
Det er håpet.Det gjør godt for kropp og sjel
Du har jo gjort litt annet , jeg har bare bakt