~Skravetråd for Desember ~

Rundstykker trillet ut , etterhvert og første brett er i ovnen nå, deig til Horn er satt , de skal snart bakes ut. Så er det å kjøre kengubsrnet til fysio , så er det utlevering av pakker.

Rundstykker trillet ut , etterhvert og første brett er i ovnen nå, deig til Horn er satt , de skal snart bakes ut. Så er det å kjøre kengubsrnet til fysio , så er det utlevering av pakker.
Godt jobba.

Ikke begynt å bake enda men tennbrikettene er ferdig i alle fall. Matpause og så får jeg jobbe på.

Rydde plass på kjøkkenet etter de tennbrikettene som ligger til avkjøling. Litt sjokolade-arbeid og litt baking.

Fått et par barnefrie timer til å rydde og vaske til jul. Det blir det det blir:P

Ikke jeg heller. Men prøver rett og slett å ikke tenke for mye på det i dag, har rett og slett så mye juleforberedelser på gang at jeg ikke har plass til dette.

Nå stikker jeg på butikken for siste handletur før jul

Pussig at jeg aldri klarer å komme i mål med alt jeg har planlagt før jul, hvert eneste år:p Det begynte så bra, men så går det alltid over:p
Kjent fenomen.

Jmf den 13 timers arbeidslista mi jeg hadde laget meg til i dag. Som jeg hittil er ferdig med 1,5 time av.

Den inneholder selvsagt mye jeg hadde planer om å gjøre forrige uke....

Kjent fenomen.

Jmf den 13 timers arbeidslista mi jeg hadde laget meg til i dag. Som jeg hittil er ferdig med 1,5 time av.

Den inneholder selvsagt mye jeg hadde planer om å gjøre forrige uke....
Jeg tror jeg skal si meg fornøyd med å få støvsugd og vaske gulvene, badet og alle overflater. Resten får være. Lite julepynt har vi også, selv om jeg har kjøpt inn litt nå. Var selvfølgelig i siste liten der også, så det var ikke mye å velge i. Få opp juletreet i kveld, så ser det i hvert fall ut som det er jul her.

Jeg tror jeg skal si meg fornøyd med å få støvsugd og vaske gulvene, badet og alle overflater. Resten får være. Lite julepynt har vi også, selv om jeg har kjøpt inn litt nå. Var selvfølgelig i siste liten der også, så det var ikke mye å velge i. Få opp juletreet i kveld, så ser det i hvert fall ut som det er jul her.

Vi har mye julepynt, og får jeg støvsugd og vasket gulvet er jeg overhappy, pr nå er det det at det må bæres vekk kasser med blader, leker og papir og ryddes før det kan støvsuges. Badet tok jeg til helga, bør selvsagt tas igjen, men det får vi se hvor mye jeg orker. Kjøkkenet trenger nok en runde når jeg er ferdig å bake til bursdagen.

Godt jobba.

Ikke begynt å bake enda men tennbrikettene er ferdig i alle fall. Matpause og så får jeg jobbe på.

Rydde plass på kjøkkenet etter de tennbrikettene som ligger til avkjøling. Litt sjokolade-arbeid og litt baking.
Du har jo gjort litt annet , jeg har bare bakt

Vært jos fysio med kb, jeg gikk tur mens ham var der, så har vi vært rundt å levert gaver til vennene hans , nå er det litt mat før vi skal rydde og vaske ferdig . Nærmer seg klart nå:D

Du har jo gjort litt annet , jeg har bare bakt

Jeg har visst ikke bakt enda og det blir i kveld. Nå skal vi pakke inn gaver og pynte huset og undre litt på hvor dagen har blitt av.

For relativt nøyaktig 5 år siden gikk vannet mitt. Ikke med et splæsj, men det ble vått så jeg tok på bind.

Jeg hadde aldri hatt fødsel som startet med vannavgang. Det gikk sånn at ungen kom med vannet med de to eldste. Så ingen rier, ingen fødsel, jeg så hovmesteren med ungene og sendte dem i seng og fortsatte å pynte og gjøre klart.

Back
Topp