Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I wanna smack him so bad..Åh, så sint! Samboer stakk nå bort på huset, "du må jo kunne gjøre noen få ting, du også", sa han da jeg ba ham om å bli hjemme så vi kan ordne klart til feiring med HANS familie...
Å steike, da hadde jeg også blitt sint. Sender over tusen klemmer til degÅh, så sint! Samboer stakk nå bort på huset, "du må jo kunne gjøre noen få ting, du også", sa han da jeg ba ham om å bli hjemme så vi kan ordne klart til feiring med HANS familie...
Samme tanke herI wanna smack him so bad..
jeg har faktisk lyst til å pynte meg litt idag!Sikker på det ikke er noe som plager han da?Åh, så sint! Samboer stakk nå bort på huset, "du må jo kunne gjøre noen få ting, du også", sa han da jeg ba ham om å bli hjemme så vi kan ordne klart til feiring med HANS familie...
Pynt deg! Ta deg tid til det. Så får det bli som det blir.Samme tanke herhan mener at det er gooood tid. Jeg vet hvordan det blir, kaster på meg litt maskara mens gjestene kommer inn døra. Det er alltid slik, jeg minner ham på det hver gang
jeg har faktisk lyst til å pynte meg litt idag!
Ikke verst det. Mine badet i går, det store julebadet. Eldste er jo dit kommet at han blir sendt i dusjen flere ganger i jula. Men alle er i alle fall rene til jul.Da var badet vasket samtidig som ungene badet. Rent bad OG rene unger, ikke verst![]()
Klemmer i massevis.Samme tanke herhan mener at det er gooood tid. Jeg vet hvordan det blir, kaster på meg litt maskara mens gjestene kommer inn døra. Det er alltid slik, jeg minner ham på det hver gang
jeg har faktisk lyst til å pynte meg litt idag!
Ikke som han får frem hvertfall. Eller, som han sier, det som plager ham er at jeg aldri gjør noeSikker på det ikke er noe som plager han da?

Neida, ta vare på ungene, husarbeid, jobbing, håndtere alt med din far. Det er ingenting det.. >_>Ikke som han får frem hvertfall. Eller, som han sier, det som plager ham er at jeg aldri gjør noe![]()
Skriv en liste over hva du gjør og hva han gjør, så kanskje han ser at du gjør mer.Ikke som han får frem hvertfall. Eller, som han sier, det som plager ham er at jeg aldri gjør noe![]()
Håhå. Han får ta seg en bolle. DET ER JULAFTEN. Begynner å bli irritert på den samboeren din selvÅh, så sint! Samboer stakk nå bort på huset, "du må jo kunne gjøre noen få ting, du også", sa han da jeg ba ham om å bli hjemme så vi kan ordne klart til feiring med HANS familie...

Samme her!Håhå. Han får ta seg en bolle. DET ER JULAFTEN. Begynner å bli irritert på den samboeren din selv![]()
Gratulerer med femåringHard og brutal opplæring i "egentlig ligger de fleste bare og later som de sover når man vekker dem med bursdagssang" for husets nybakte 5 åring.
Hun ga opp å vente for 2 timer siden, har lagt i senga og sett nettbrett, siste halvtimen har hun vært oppe og lekt med gavene fra i går.
Nå går hun og legger seg, for nå vekker jeg søsteren....