~Skravetråd for Desember ~

Da var badet vasket samtidig som ungene badet. Rent bad OG rene unger, ikke verst:p

Åh, så sint! Samboer stakk nå bort på huset, "du må jo kunne gjøre noen få ting, du også", sa han da jeg ba ham om å bli hjemme så vi kan ordne klart til feiring med HANS familie...

Åh, så sint! Samboer stakk nå bort på huset, "du må jo kunne gjøre noen få ting, du også", sa han da jeg ba ham om å bli hjemme så vi kan ordne klart til feiring med HANS familie...
Å steike, da hadde jeg også blitt sint. Sender over tusen klemmer til deg ❤️

I wanna smack him so bad..
Samme tanke her :mad: han mener at det er gooood tid. Jeg vet hvordan det blir, kaster på meg litt maskara mens gjestene kommer inn døra. Det er alltid slik, jeg minner ham på det hver gang :sorry: jeg har faktisk lyst til å pynte meg litt idag!

Sikker på det ikke er noe som plager han da?

Samme tanke her :mad: han mener at det er gooood tid. Jeg vet hvordan det blir, kaster på meg litt maskara mens gjestene kommer inn døra. Det er alltid slik, jeg minner ham på det hver gang :sorry: jeg har faktisk lyst til å pynte meg litt idag!
Pynt deg! Ta deg tid til det. Så får det bli som det blir.

Da var badet vasket samtidig som ungene badet. Rent bad OG rene unger, ikke verst:p
Ikke verst det. Mine badet i går, det store julebadet. Eldste er jo dit kommet at han blir sendt i dusjen flere ganger i jula. Men alle er i alle fall rene til jul.

Klemmer i massevis.

Vi har (heldigvis) ikke gjester i dag men er på vei til en kjapp visitt hos mine foreldre.

Ingen gjester her heller, rolig dag, min kjære PG kengubsrnet har vært hos min svigerfar og så har jeg vært hos ei venninne og satt noe utenfor døra siden hun har havnet i karantene og ble alene i dag.

Håhå. Han får ta seg en bolle. DET ER JULAFTEN. Begynner å bli irritert på den samboeren din selv :hilarious::hilarious:

For en fantastisk kveld , å se den fornøyde gutten bår er i grunn lykke nok ❤️ Når han sier: Det er nesten så jeg gråter, det er så vakkert i øynene mine, da bllir man rett og slett lykkelig :) Jeg ble lykkelig av mine gaver også da, fikk så mye fint.

Lykkelige, fornøyde unger som fikk mye fint her også. Heldige unger.

Og fine gaver fikk vi voksne også.

Nå legger jeg meg, og tenker at for 5 år siden hadde jeg en nyfødt skatt i armene mine. 25.12 kl 00.02 fikk jeg jo min yngste datter så i morgen skal vi lage til bursdag her.

Hard og brutal opplæring i "egentlig ligger de fleste bare og later som de sover når man vekker dem med bursdagssang" for husets nybakte 5 åring.

Hun ga opp å vente for 2 timer siden, har lagt i senga og sett nettbrett, siste halvtimen har hun vært oppe og lekt med gavene fra i går.

Nå går hun og legger seg, for nå vekker jeg søsteren....

Hard og brutal opplæring i "egentlig ligger de fleste bare og later som de sover når man vekker dem med bursdagssang" for husets nybakte 5 åring.

Hun ga opp å vente for 2 timer siden, har lagt i senga og sett nettbrett, siste halvtimen har hun vært oppe og lekt med gavene fra i går.

Nå går hun og legger seg, for nå vekker jeg søsteren....
Gratulerer med femåring :)

Back
Topp