~Skravetråd for Desember ~

Fikk gjennomført 8 av butikkene. Fy søren så mye folk. Og når jeg kommer hjem, så får jeg kommentarer fra samboer på diverse jeg har glemt (ja, jeg hadde liste. Men jeg hater folkemengder, og hvertfall nå. Blir stresset. Skulle bytte/reklamere på noe for ham, som ikke gikk gjennom).

Koselig når man prøver å hjelpe ut og kun får tilbake "åh, kan du ikke bare gjøre det riktig?" :(

Fikk gjennomført 8 av butikkene. Fy søren så mye folk. Og når jeg kommer hjem, så får jeg kommentarer fra samboer på diverse jeg har glemt (ja, jeg hadde liste. Men jeg hater folkemengder, og hvertfall nå. Blir stresset. Skulle bytte/reklamere på noe for ham, som ikke gikk gjennom).

Koselig når man prøver å hjelpe ut og kun får tilbake "åh, kan du ikke bare gjøre det riktig?" :(
På tide å bruke litt store bokstaver på han samboeren din. Han må jo skjerpe seg:eek: Min samboer er til tider ganske lite sjarmerende og han får høre det. Jeg gidder ikke å ta imot hva som helst.

På tide å bruke litt store bokstaver på han samboeren din. Han må jo skjerpe seg:eek: Min samboer er til tider ganske lite sjarmerende og han får høre det. Jeg gidder ikke å ta imot hva som helst.
Han får hørt det her også. Jeg gjør så godt jeg kan, men ja, jeg er surrete og blir enda verre på handletur der det er mye folk. En butikktur som tidligere tok 20-25min tar nå 40-45min :depressed: *jeg haaater å handle ting og tang*

Er helt kaos her ogsp, stappfullt overalt. Men kjipt av samboeren din altså

Lykke til med det som lå gjøres
Takk for det.

Apoteket og nest siste mathandel før jul unnagjort, må en runde til for jeg orket ikke bære melk og jus så langt. Og lot det stå igjen andre ting jeg vet jeg får på kiwi

Nå henter jeg ungene og drar hjem

Jeg er slett ikke ferdig å handle, og blir stresset av ting som er utsolgt.
. Kjøpte rett og slett big one til middag så får jeg kjapt og enkelt mat. Sliten og sulten er ingen god kombo.

Alt av mat i hus, mangler kun grans julebrus til kengubsrnet , men det er visst utsolgt overalt

Kjedelig med utsolgte ting
Ja.

Ikke noe av det aller viktigste, men noen ting jeg gjerne skulle hatt.

Jaja. Jul skal det bli

Nå skal vi bake pepperkaker.

Pepperkaker er bakt og ei supertrøtt jente lagt. Lista mi for i morgen er lang så jeg tenker å begynne på den snart.

Back
Topp