Jenter: jeg må bare få takke for alle gode ord og oppmuntring

Dere er litt av en gjeng, altså!! Vi kom hjem idag etter 9 timers tur fra Århus. Jeg vet ikke hvor mye de på dekk 9 fikk slappet av, med vår lillegutt sittende der. Han høres for å si det sånn, og bare roper enda høyere og ler seg skakk når vi sier hysj!!

Men dersom man ville ha stille-sone, kunne man sitte på dekk 7 el 8, så jeg fikk ikke dårlig samvittighet. Vi har valgt å være åpne om hva vi driver med til 9 åringen. Første gang sa vi at vi skulle på hytta noen dager, og da ble han litt lei seg og lurte på hvorfor ikke han fikk være med. Så da la vi heller kortene på bordet. Det første han utbrøt var "oi!! Det kommer til å bli slitsomt!!" Men han syns det er topp om vi blir en til. Idag snakket vi litt om hvordan man får barn vanligvis, men dette kunne han alt om. "Mamma, jeg ser på Newton og vi har snakket om det på skolen." Jeg sa okey... Vi hadde tenkt til å ta "praten", men han fikk høre litt om hvordan dette foregår. Moden kar

Han lurer litt på hvor lenge jeg blir på sykehus hvis det blir en til, og da sa jeg at hvis alt går bra, er det normalt å bare være noen få dager etter ks. " Jeg har to ks fra tidligere, dramatisk begge gangene. Sist gang ble jeg på sykehus i 4 måneder, så jeg har beroliget han med at det kommer mest sannsynlig ikke til å skje neste gang. Om det blir en neste gang. Anyway; her er det brød i ovnen og kjøkkenet må ryddes. Også er det serie; Livstid og nybakt brød med kakao! Love it! Jeg skulle egentlig bare skrive at jeg setter pris på hver og en av dere. Dere er toppen !! Dag 1 av karantene imorgen! Ha en topp kveld