Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Da var det endelig min tur:nailbiting:
Skal ha egg uttak på mandag, og innsett av blastocyst (hvis alt går bra:sign17) på fredag.
Litt sånn ambivalente følelser siden jeg mistet bestemor på tirsdag og hun skal begraves på fredag. Får ikke vært med på begravelsen:( Bor et stykke unna klinikken så må kjøre i to timer...
Lykke til på mandag, og skjønner skuffelsen at du ikke kan være der på fredag. Sender deg gode tanker oppi alt dette, og håper det går din vei til uken. Jeg får innsett tirsdag, så da blir vi nære og spiren skal jo feste seg denne gangen for oss begge❤️❤️
 
Åh, så leit med bestemor, Solomor! ❤️ Sender varme tankar. Håpar egguttaket går bra og det blir full klaff for deg. Blir spennande å følgja deg på reisa. Kva klinikk høyrer du til? Lykke til med alt!!!
:signs003
Håper på deg


Tusen takk Smuta, veldig leit ja:(
Håper at egguttaket går bra jeg og, første gangen så jeg er skikkelig nervøs:nailbiting: Driver og krisemaksimerer alt nå, Ser for
meg at egga er av så dårlige kvalitet at de smuldrer opp under egguttaket, og at jeg ikke sitter igjen med noen verdens ting:confused:
Jeg bruker Medicus i Oslo:)
 
Lykke til på mandag, og skjønner skuffelsen at du ikke kan være der på fredag. Sender deg gode tanker oppi alt dette, og håper det går din vei til uken. Jeg får innsett tirsdag, så da blir vi nære og spiren skal jo feste seg denne gangen for oss begge❤️❤️

Tusen takk NyPrøver 2020:Heartred Jeg håper det blir full klaff for oss begge :dummy::dummy1: Blir spennende å se om vi følger hverandre inni en termin gruppe:)
 
Har vært på kontroll på sykehuset i dag. Var hos en hyggelig, men lite snakkesalig lege. Så fikk ikke så mye informasjon om videre tidsperspektiv. Du må følges godt med på sa han. Så da har jeg ny kontroll i morgen og muligens en til på søndag:flower Noen egg var rundt 11-13 og den største var på 16. Han er redd for at jeg blir overstimulert, så derfor ville han ha hyppige kontroller.
 
Håper på deg


Tusen takk Smuta, veldig leit ja:(
Håper at egguttaket går bra jeg og, første gangen så jeg er skikkelig nervøs:nailbiting: Driver og krisemaksimerer alt nå, Ser for
meg at egga er av så dårlige kvalitet at de smuldrer opp under egguttaket, og at jeg ikke sitter igjen med noen verdens ting:confused:
Jeg bruker Medicus i Oslo:)
Spennande! Egguttaket går heilt sikkert fint. Og du må tenka som så at uansett korleis det går, så lærer legane seg mykje om din kropp og korleis akkurat du responderer for kvart forsøk. Er du fornøgd med Medicus Oslo så langt? Me driv og vurderer ulike klinikkar for framtidig behandling og vurderer også Medicus Oslo. Vil gjerne høyra dine erfaringar! :)
 
Åh, lykke til, Saltvann!!! No vil me ha gode nyheiter i gruppa her! Blir så spennande å følgja deg på «Danmarkseventyret», heia, heia!!!
:talk017
Takk, kjære deg!! Ja! Det vil jeg også ha!! :) Håper, håper, håper!! Familien trenger gode nyheter :Heartred
 
Har vært på kontroll på sykehuset i dag. Var hos en hyggelig, men lite snakkesalig lege. Så fikk ikke så mye informasjon om videre tidsperspektiv. Du må følges godt med på sa han. Så da har jeg ny kontroll i morgen og muligens en til på søndag:flower Noen egg var rundt 11-13 og den største var på 16. Han er redd for at jeg blir overstimulert, så derfor ville han ha hyppige kontroller.


Så spennende og bra de følger godt med! :) Mine var igår 19 og 20. Jeg aner ikke hvilken str de bør ha, men er vel kanskje noe rundt der?
 
Da var det endelig min tur:nailbiting:
Skal ha egg uttak på mandag, og innsett av blastocyst (hvis alt går bra:sign17) på fredag.
Litt sånn ambivalente følelser siden jeg mistet bestemor på tirsdag og hun skal begraves på fredag. Får ikke vært med på begravelsen:( Bor et stykke unna klinikken så må kjøre i to timer...

Åhh, Solomor :Heartred Så leit, føler med deg. Oppi alt det vonde, er det kanskje godt å ha litt andre ting å tenke på? Det syns iallfall jeg når livet er vanskelig. Klart det blir innsett på fredag!! :) :Heartred
 
Takk, takk Saltvann :flower
Sommeren 2018 fikk vi en gutt ved hjelp av ICSI :Heartblue


Det var forsøk nummer to. Tidligere hadde vi et IVF forsøk der jeg ble gravid med tvillinger, men mistet i uke 8/9. Vi hadde videre et mislykket fryseforsøk i sommer.

Nå er vi så klare for forsøk nr. 3, og håper virkelig vi ender opp med en bror eller søster til neste sommer. :love7

Takk for oppdatering :) Leit å lese at du mistet:Heartred Alle gode ting er 3! Ja, la oss håpe på det :) :) :)
 
Spennande! Egguttaket går heilt sikkert fint. Og du må tenka som så at uansett korleis det går, så lærer legane seg mykje om din kropp og korleis akkurat du responderer for kvart forsøk. Er du fornøgd med Medicus Oslo så langt? Me driv og vurderer ulike klinikkar for framtidig behandling og vurderer også Medicus Oslo. Vil gjerne høyra dine erfaringar! :)

jeg krysser fingrene for at det kommer til å gå bra under egguttak:happy: Jeg har et godt inntrykk av Medicus foreløpig, nå har jeg bare vært der til fertilitets utredning, men hun gynekologen der var veldig grei. Føler at jeg har fått en ryddig og oversiktlig plan som er lett å følge. Det eneste negative jeg kan si så lang er at de er vanvittig dårlige til å ringe opp igjen:banghead: Og jeg med min tålmodighet, ikke bra:joyful: Men jeg kan informere deg litt mer etter egguttak/innsett:)
 
Så spennende Saltvann, heier på deg!

Du var tøff når du ringte lederen din. Han/hun trengte ikke noe mer info en at du er sykemeldt.
Håper reisen gikk bra og at du får slappet av i kveld og ladet batteriene :flower Jeg spurte legen i dag om eggene skulle være rundt 18-20 i størrelse, og da sa han at om jeg fikk flere på 17 så var det også innafor.
Det blir mulig utak på deg i morgen da eller?



Hei jenter! :)

Nå er vi på vei mot fergen i Larvik, som skal frakte oss til Danmark :) Jeg var hos gynekologen igår, og der var det to egg å se. Ifølge gynekologen ser det ut til at disse ligger ganske tett, så håper jeg får ut begge uten alt for mye styr! :) Etter timen ringte jeg daglig leder med en gang, noe jeg hadde gruet meg til... Jeg sa at jeg blir sykemeldt fra og med mandag og i to uker. Hun spurte om det var coronarelatert, og det sa jeg nei til. Heldigvis ingen flere spørsmål, hun håpet det ikke var noe alvorlig. Jeg svarte at "nei, det er ikke no' skumle greier, ren rutine". Agnret litt på ren rutine etterpå, men får ikke gjort noe med det nå. Så alt i alt en grei samtale og god stemning!! :) Så nå skal jeg bare prøve å senke skuldrene :happy093 og se på dette som en miniferie. Stedet vi ønsket å bo var fullbooket. Så det blir ingen leilighet, men det blir sikkert bra på Radisson Blu! :) I Århus rundt kl 14.00, digg å kunne ha litt tid der og at alt ikke bare blir stress! På båten, oppdaterer mer senere! :)
 
Så spennende Saltvann, heier på deg!

Du var tøff når du ringte lederen din. Han/hun trengte ikke noe mer info en at du er sykemeldt.
Håper reisen gikk bra og at du får slappet av i kveld og ladet batteriene :flower Jeg spurte legen i dag om eggene skulle være rundt 18-20 i størrelse, og da sa han at om jeg fikk flere på 17 så var det også innafor.
Det blir mulig utak på deg i morgen da eller?


Hei kjære deg! Takk for det, men måtte jo bare det. Igår sovnet lillemann kl 19, og vi bestilte roomservice. Så litt på Farmen og Lindmo og la oss tidlig. Ja!!! Idag er dagen!! :) Jeg er her nå, fått medisiner. Rimelig susen i hodet, føler meg brisen!! "Er'e her'e er party"? :smiley-bounce015
 
Last edited:
Masse lykke til:Heartred måtte rusfølelsen vare hele dagen:happy090



Hei kjære deg! Takk for det, men måtte jo bare det. Igår sovnet lillemann kl 19, og vi bestilte roomservice. Så litt på Farmen og Lindmo og la oss tidlig. Ja!!! Idag er dagen!! :) Jeg er her nå, fått medisiner. Rimelig susen i hodet, føler meg brisen!! "Er'e her'e er party"? :smiley-bounce015
 
Dårlige nyheter herfra :( Eggene hadde allerede løsnet, det kan skje innimellom. Utrolig skuffet. Så det blir ikke egguttakk, men de skal føre sæden inn. Så en liten mulighet er det jo.
 
Last edited:
Dårlige nyheter herfra :( Eggene hadde allerede løsnet, det kan skje innimellom. Utrolig skuffet. Så det blir ikke egguttakk, men de skal føre sæden inn. Så en liten mulighet er det jo.
Nei, er det sant?!? Åh, så leit! Dette fortjente de verkeleg ikkje etter all innsats og motgang! :arghh: Håpar svømmarane kan fiksa det på eiga hand... Sender masse styrkeklemmar! ❤️
 
Dårlige nyheter herfra :( Eggene hadde allerede løsnet, det kan skje innimellom. Utrolig skuffet. Så det blir ikke egguttakk, men de skal føre sæden inn. Så en liten mulighet er det jo.
Shit, det har jeg tenkt litt på faktisk. Skjønner det kan skje altså, men vil de gjøre noe annerledes ved en eventuell neste gang?

Håper virkelig det blir full klaff nå, til tross dette:Heartbigred
 
Shit, det har jeg tenkt litt på faktisk. Skjønner det kan skje altså, men vil de gjøre noe annerledes ved en eventuell neste gang?

Håper virkelig det blir full klaff nå, til tross dette:Heartbigred

Ja!!! Det hadde vært ekstra gøy om det ble full klaff nå!! Så jeg gidder ikke å være lei meg :) Vi satser på at dette funker, ellers tar vi det derfra :) Hjem igjen imorgen da! Og masse penger tilgode :)
 
Dårlige nyheter herfra :( Eggene hadde allerede løsnet, det kan skje innimellom. Utrolig skuffet. Så det blir ikke egguttakk, men de skal føre sæden inn. Så en liten mulighet er det jo.

Nei:eek: Hvordan går det an? Trodde de beregna dosen slik at det klaffa:bored: Nå ble jeg nervøs for at det skal skje med meg og:nailbiting::nailbiting:

Håpet det går bra med deg, og at det klaffer selv om det ble en litt annerledes metode:happy:
 
Nei, er det sant?!? Åh, så leit! Dette fortjente de verkeleg ikkje etter all innsats og motgang! :arghh: Håpar svømmarane kan fiksa det på eiga hand... Sender masse styrkeklemmar! ❤️


Takk, ja veldig kjipt. Men tenker positivt :) Dette kan jo gå bra. Den eneste forskjellen er vel at sperm og egg ikke møtes i samme skål, og at vi ikke vet om eggene befruktes. Egget blir normalt befruktet ved ivf, og de/det er vel mer mottakelig for å bli befruktet etter hormonene jeg har tatt? Innmari kjipt i forhold til jobben og sykemelding. Håper virkelig jeg slipper å måtte sykemelde meg igjen...
 
Back
Topp