Tusen takk, SolomorJeg som hadde så lyst til å gå foran med et "godt eksempel" som 40-åring, mpt. at du står ved startstreken for ditt første forsøk. Jeg har ikke flere tester igjen av de jeg ser på som pålitelige, så jeg dropper å teste mer. Nok får være nok. Jeg går på progesteron støttebehandling (Crinone), og slutter ta dette i morgen, så da regner jeg med at mens er like rundt hjørnet (progesterontilskudd kan hos mange utsette mensen litt). Skulle jeg likevel være gravid så vil mensen bare fortsette å vente på seg, så får jeg heller kjøpe en ny test senere
Typisk at mensen ikke kommer de ytterst få gangene man faktisk ønsker at den skal komme så snart som mulig! Gleder meg til å lese om resultatene fra stimuleringen din, du som har så fine hormonverdier! Fingers crossed!![]()
Jeg håper så inderlig at du tar feil
Jeg fikk mensen i dag, oppstart på hormoner i morgen. Så skal jeg på scanning på tirsdag og fredag

Ser du allerede har bestemt deg for hva du vil gjøre videre og håper du holder oss oppdatert! Takk og pris for at det finnes hjelp å få!
Jeg holder deg oppdatert

Så utrolig omtenksomt av deg å i det hele tatt tenke tanken på å ville gi bort to forsøk til meg, et menneske du ikke kjenner en gang! blir helt rørt jeg
Har en liten en på 4 år som er min lille baby, kunne ikke klart meg uten henne
Skal på nattevakt i morgen natt, så dagene kommer til å gå fort mot første scanning
Synes det er så betryggende å ha noen å dele erfaringer med i samme situasjon
Vi har ikke helt bestemt oss for transporten vi skal velge til Århus, men å kjøre hele veien med en 1 1/2 åring er uaktuelt. Så det blir nok en ferge.... Antar det er lite trykk nå i oktober, så anser det som relativt trygt. Jeg tar med overflatesprit og spiter armlener og det som er! Håper alle har en så fin lørdag man kan ha utifra situasjonen man befinner seg i