Skravletråd

Fader. Startet på null i dag. Vært flink med aktivitet, men som sagt ikke flink på kosthold. Så nå har jeg talt kalorier så langt i dag. Og drukket te til alle måltider.
Nå må jeg få denne vekten til å Rikke seg
 
Fader. Startet på null i dag. Vært flink med aktivitet, men som sagt ikke flink på kosthold. Så nå har jeg talt kalorier så langt i dag. Og drukket te til alle måltider.
Nå må jeg få denne vekten til å Rikke seg
Masse lykke til
 
Lurer litt på hvordan det går med meg på fredag.
I morgen skal vi ut å spise med en kusine av mannen vi ikke har sett på flere år, faktisk ikke siden jeg var stor, dette blir gøy.
Torsdag er det Tusenfryd og så middag hos mamma, og hennes lammegryte er til å dø for.
 
Lurer litt på hvordan det går med meg på fredag.
I morgen skal vi ut å spise med en kusine av mannen vi ikke har sett på flere år, faktisk ikke siden jeg var stor, dette blir gøy.
Torsdag er det Tusenfryd og så middag hos mamma, og hennes lammegryte er til å dø for.
Lov å kose seg innimellom :D
 
Oppfølgingstime idag med legen om vekt blant annet :) Kjenner jeg må jobbe MYE med forholdet mitt til mat og at jeg går og kjenner på både et kontrollbehov og behov for å ikke fokusere så mye på mat... Ikke lett :p Men jeg er så redd for å rase opp i vekt igjen, så må bare holde ut litt til :)
 
Oppfølgingstime idag med legen om vekt blant annet :) Kjenner jeg må jobbe MYE med forholdet mitt til mat og at jeg går og kjenner på både et kontrollbehov og behov for å ikke fokusere så mye på mat... Ikke lett :p Men jeg er så redd for å rase opp i vekt igjen, så må bare holde ut litt til :)
Hvordan gikk det?
Er lett å få et kontrollbehov når det kommer til mat, men det er veldig viktig at det tar overhånd, det kan bli farlig
 
Hvordan gikk det?
Er lett å få et kontrollbehov når det kommer til mat, men det er veldig viktig at det tar overhånd, det kan bli farlig
Gikk veldig greit! Hun skjønte godt hva jeg mente, så vi ble enige om at jeg skal holde på som jeg gjør nå, med telling, men ikke alt og ikke hele tiden :) Jeg må på et tidspunkt venne meg til mengden mat og hvordan x antall kalorier ser ut :) Begynner å få oversikt, men var det med å stole på seg selv da :p
 
Gikk veldig greit! Hun skjønte godt hva jeg mente, så vi ble enige om at jeg skal holde på som jeg gjør nå, med telling, men ikke alt og ikke hele tiden :) Jeg må på et tidspunkt venne meg til mengden mat og hvordan x antall kalorier ser ut :) Begynner å få oversikt, men var det med å stole på seg selv da :p
Høres ut som en veldig god plan
 
Ok, ser det ikke bare meg som har vært fraværende den siste tiden.

Noen oppsummeringer fra meg:

Septemberutfordringer:
Mål 1: 650.000 skritt, klart: 667.685 skritt
Mål 2: Under 65 kg på siste veiing i september, vel, vekten viste 66,2 kg, men med ny vekt som viser ca 1 kg mer enn den gamle, kaller det nesten

Første veiing i oktober:
67 kg, +0,8 kg, egentlig som forventet på grunn av planlagte utskeielser onsdag og torsdag.
Føler mye av dette bare var vann i kroppen siden jeg hadde ødne i fingrene.
De siste dagene har jeg følt vannet bare har rent ut av meg, ringene mine sitter nå veldig løst, og buksene min sitter brått veldig løst over bake. Tror dette kommer til å bli en veldig god uke.

Vekten er så rar for tiden har på følelsen av at hver annen uker går jeg opp, og hver annen uke går jeg ned.
Egentlig ikke noe problem så lenge jeg går mer ned de ukene jeg gjør det enn jeg går opp de andre, så ingen bekymring.

Så må jeg finne på en oktober utfordring.
Mål 1: 700.000 skritt
Mål 2: Under 63,2 kg innen siste veiing i oktober

Hvordan går det med dere?
 
Ok, ser det ikke bare meg som har vært fraværende den siste tiden.

Noen oppsummeringer fra meg:

Septemberutfordringer:
Mål 1: 650.000 skritt, klart: 667.685 skritt
Mål 2: Under 65 kg på siste veiing i september, vel, vekten viste 66,2 kg, men med ny vekt som viser ca 1 kg mer enn den gamle, kaller det nesten

Første veiing i oktober:
67 kg, +0,8 kg, egentlig som forventet på grunn av planlagte utskeielser onsdag og torsdag.
Føler mye av dette bare var vann i kroppen siden jeg hadde ødne i fingrene.
De siste dagene har jeg følt vannet bare har rent ut av meg, ringene mine sitter nå veldig løst, og buksene min sitter brått veldig løst over bake. Tror dette kommer til å bli en veldig god uke.

Vekten er så rar for tiden har på følelsen av at hver annen uker går jeg opp, og hver annen uke går jeg ned.
Egentlig ikke noe problem så lenge jeg går mer ned de ukene jeg gjør det enn jeg går opp de andre, så ingen bekymring.

Så må jeg finne på en oktober utfordring.
Mål 1: 700.000 skritt
Mål 2: Under 63,2 kg innen siste veiing i oktober

Hvordan går det med dere?
Imponerende de skrittene dine altså :)
Nådde skritt målet selv men det ble en del skritt å ta igjen på slutten av måneden. Nå har det blitt en del skritt i begynnelsen så har jeg litt ekstra hvis noe skjærer seg i løpet av måneden.

Så bra at du begynner å bli kvitt vannet. Her er ringene også blitt litt løsere men ser jeg fortsatt har en del vann i kroppen så det må bli litt mer tedrikking på meg :p

Vil bare si at du er kjempeflink som har klart å gå ned så mange kg!!
 
Er ikke sikker på om vekten forrige uke var feil, eller om jeg bare har rast ned denne uken, vekten viste -2,1 kg :)
I tillegg er jeg nå under det målet jeg satte meg i 2016, under 65 kg :)
 
Ned 0,3 kg. Skal være fornøyd med det selv om jeg skulle ønske det var mer :p
 
Back
Topp