Hvem er vi April-damene?

Jeg er 30 år og fra Oslo. Nylig flyttet fra leilighet i Oslo til hus på Bekkestua som vi totalrenoverer. Jobber som jurist og har en ettåring fra før. Blir 22 måneder mellom de to. Gleder meg veldig til å bli en familie på 4.

Samme som meg :happy: Blir 20 mnd mellom våre! Blir svett av tanken :playful:
 
Jeg er 35 år ( vil være 36 når baby kommer), fra Stavanger. Har 3 små allerede så dette blir nr 4. Har imidlertid hatt 1 MA og en SA i tillegg. Jobber som sykepleier men ønsker meg bort fra yrket. Jobber i demensomsorgen nå men skal over i ett vikariat innen rus og psykiatri om ett par uker
 
Og her blir det bare 16 mnd mellom :p vi håpet på veldig tette da. De får nok mye glede av hverandre ja :) ❤️
Ja, det prøvde vi også på, men fikk det ikke helt som vi ville. Ammingen klusset til syklusen min noe voldsomt og jeg synes det var vanskelig å skulle slutte med det for å skulle bli fruktbar. Ble feil å «nedprioritere» han vi allerede hadde fått og som ikke engang var ett år. Han sluttet av seg selv da han var 10 mnd. så tok det noen måneder til før det ble stabilt. Var klar for nr. 2 da jeg gikk ut av fødestua jeg :p Mannen var klar da han var 6 mnd. Vi ønsker 3 tette så jeg håper jeg blir raskere fruktbar neste gang og at vi får mindre aldersforskjell på nr. 2 og nr. 3.


Er sikkert noen som tenker jeg er helt gal når de leser dette :hilarious::hilarious:

Ammet/ammer du forresten?
 
Hei!! :happy:

Jeg er 32 år og bosatt på Sørlandet. Jeg har en sønn på 16 år og ei datter på 13 år fra et tidligere ekteskap. Akkurat fått første positive tester(testet 3 ganger med tidligtest fra babyplan + en clearblue digital for å tro på resultater) etter 8 pp med ny mann. Vært sammen i 7 år og gift i 1 av dem. Dette blir hans første barn :happy: Foreløpig termin er 29.april 2020, så er bare 3+3 idag. Håper bare at alt går som det skal og at spiren klamrer seg fast til termin :Heartred

Ellers er jeg utdannet hudterapeut men jobber 50% i omsorgsyrket :happy7 mannen jobber i Nordsjøen, så blir litt mye ufrivillig alenetid til tider.
Elsker dyr:happy: Vi (Datteren min ) har hest ellers går det mest i hund og katt her i huset :happy:
Hyggelig å ha et forum som dette og følge med på dere andre xsmile9
 
Hei
Jeg våger meg inn her, etter positiv test - i dag faktisk :happy093
Er bosatt i Telemark, og er 25 år.
Etter en MA i juni, er gleden stor når det var 2 streker.
Håper den lille tviholder seg fast til april ❤️
 
Last edited:
Hallo jenter!

Jeg får vel slenge meg inn her etter positiv test i går med foreløpig termin 26.april:happy:

Jeg bor i Oslo sammen med min samboer gjennom seks år og vår felles datter som blir 1 år 25.august! Det blir 20 mnd mellom disse (hvis alt går bra!!!) og vi freaker litt ut, selvom vi også synes det er veldig koselig! Vi kuttet ut prevensjon i ferien og tydeligvis hadde vi en veldig fin ferie siden vi ble gravide med en gang :playful:

33 år gammel, jobber med regnskap og har egentlig ikke så mange hobbyer annet enn høre lydbøker, prøve å trene litt (kan det kalles hobby når man misliker det?!) og min guilty please 90 day fiance :angelic: Gleder meg til å bli kjent med dere jenter her inne :happy:

Det kommer til å bli superfint med to tette :Heartred
 
Ja, det prøvde vi også på, men fikk det ikke helt som vi ville. Ammingen klusset til syklusen min noe voldsomt og jeg synes det var vanskelig å skulle slutte med det for å skulle bli fruktbar. Ble feil å «nedprioritere» han vi allerede hadde fått og som ikke engang var ett år. Han sluttet av seg selv da han var 10 mnd. så tok det noen måneder til før det ble stabilt. Var klar for nr. 2 da jeg gikk ut av fødestua jeg :p Mannen var klar da han var 6 mnd. Vi ønsker 3 tette så jeg håper jeg blir raskere fruktbar neste gang og at vi får mindre aldersforskjell på nr. 2 og nr. 3.


Er sikkert noen som tenker jeg er helt gal når de leser dette :hilarious::hilarious:

Ammet/ammer du forresten?

He he, jeg synes ikke du er gal ihvertfall. Jeg er 38 så det er derfor vi haster litt :) hvor gammel er du? Men tenker også uansett det har mange fordeler med tette barn.
nei skjønner jo at du ikke kunne slutte å amme pga det :)
Måtte slutte å amme da baby var ca 4 mnd, så fikk mensen raskt etter det. Kjemisk graviditet første syklus, og ble gravid på neste, men mistet ca 6+6. Har hatt en vanlig syklus etter det og nå gravid igjen i uke 5. Hvor langt er du? Tror vi var i samme IKM-gruppe. :)
 
Hei,

Da våger jeg med inn her etter positiv test i går. 31 år gammel. Hadde en SA i november og håper denne spiren holder fast. Termin ca. 27. april :). Har et barn fra før som nå er 2,5 år. Bor i Bergen.
 
He he, jeg synes ikke du er gal ihvertfall. Jeg er 38 så det er derfor vi haster litt :) hvor gammel er du? Men tenker også uansett det har mange fordeler med tette barn.
nei skjønner jo at du ikke kunne slutte å amme pga det :)
Måtte slutte å amme da baby var ca 4 mnd, så fikk mensen raskt etter det. Kjemisk graviditet første syklus, og ble gravid på neste, men mistet ca 6+6. Har hatt en vanlig syklus etter det og nå gravid igjen i uke 5. Hvor langt er du? Tror vi var i samme IKM-gruppe. :)
Jeg er 30 år og 5+4 i dag :)
 
Hallo jenter!

Jeg får vel slenge meg inn her etter positiv test i går med foreløpig termin 26.april:happy:

Jeg bor i Oslo sammen med min samboer gjennom seks år og vår felles datter som blir 1 år 25.august! Det blir 20 mnd mellom disse (hvis alt går bra!!!) og vi freaker litt ut, selvom vi også synes det er veldig koselig! Vi kuttet ut prevensjon i ferien og tydeligvis hadde vi en veldig fin ferie siden vi ble gravide med en gang :playful:

33 år gammel, jobber med regnskap og har egentlig ikke så mange hobbyer annet enn høre lydbøker, prøve å trene litt (kan det kalles hobby når man misliker det?!) og min guilty please 90 day fiance :angelic: Gleder meg til å bli kjent med dere jenter her inne :happy:
Morro, mi jente er og født 25. August 19, og jeg har termin nå 25 april! Spørs om de kommer på samme dag igjen :hilarious:
 
25 år, unge nr 2, bor i Trøndelag jobber på kotnro, liker å trene, gå fjellturer og strikke :) vært sammen med min mann i snart 5 år!
 
Hei hei! Melder meg forsiktig inn her jeg også :p
24 år, samboer på 4 året og bor i Nordland! Sammen har vi en liten gutt som blir to år i Januar, så det blir ca 2 år og 3 mnd mellom disse om spiren holder :Heartpink Har også en liten hund, så fritiden går til familie, turer og oppussing. Dette kom litt brått på da vi egentlig ikke skulle prøve før til november/desember, pga oppussing og at det passer best med jobb. Jeg jobber på VGS og samboer er selvstendignæringsdrivende. Men vi håper virkelig dette går bra, nå som sjokket har lagt seg litt. 5+2 i dag ca :shy:
 
Hei! Jeg satser også på aprilbaby. Er 42 år, snart 43. Har en gutt på 3.5 år fra før. Møtte sambo når vi var ganske gamle, så da ble det sånn. Uansett glad for å ha møtt min store kjærlighet og fått barn med han. Håper den lille i magen holder hele veien inn. Blir mye googling av «gravid over 40 og risiko». Kan jo bli gal av mindre.
 
Hei! Jeg er 30år og bor i Viken. Samboer og jeg har vært sammen i 10 år, og er forlovet. Har to barn fra før på 4 og 1,5 år, så dette blir tredje. Er veldig spent på hvem den lille i magen er og om det blir gutt eller jente :love2
 
Heisann!

38 år og bor i Oslo. Sammen med mannen i 12 år, gift i 4 av de og vi har en datter sammen fra før xsmile3
 
28 år, gift i snart 1 år, og sammen i 11 år. Dette blir vår første <3 bosatt utenfor Oslo, "på landet", men er vestlending. Jobber 100% foreløpig i et vikariat (ironisk nok for en i foreldrepermisjon), og håper på fast ansettelse før jeg skal ut i permisjon selv. Syns dette å bli mor er skummelt og fantastisk på samme tid!
 
Back
Topp