Hvem er vi April-damene?

Jeg er 30 år og fra Oslo. Nylig flyttet fra leilighet i Oslo til hus på Bekkestua som vi totalrenoverer. Jobber som jurist og har en ettåring fra før. Blir 22 måneder mellom de to. Gleder meg veldig til å bli en familie på 4.

Samme som meg :happy: Blir 20 mnd mellom våre! Blir svett av tanken :playful:
 
Jeg er 35 år ( vil være 36 når baby kommer), fra Stavanger. Har 3 små allerede så dette blir nr 4. Har imidlertid hatt 1 MA og en SA i tillegg. Jobber som sykepleier men ønsker meg bort fra yrket. Jobber i demensomsorgen nå men skal over i ett vikariat innen rus og psykiatri om ett par uker
 
Og her blir det bare 16 mnd mellom :p vi håpet på veldig tette da. De får nok mye glede av hverandre ja :) ❤️
Ja, det prøvde vi også på, men fikk det ikke helt som vi ville. Ammingen klusset til syklusen min noe voldsomt og jeg synes det var vanskelig å skulle slutte med det for å skulle bli fruktbar. Ble feil å «nedprioritere» han vi allerede hadde fått og som ikke engang var ett år. Han sluttet av seg selv da han var 10 mnd. så tok det noen måneder til før det ble stabilt. Var klar for nr. 2 da jeg gikk ut av fødestua jeg :p Mannen var klar da han var 6 mnd. Vi ønsker 3 tette så jeg håper jeg blir raskere fruktbar neste gang og at vi får mindre aldersforskjell på nr. 2 og nr. 3.


Er sikkert noen som tenker jeg er helt gal når de leser dette :hilarious::hilarious:

Ammet/ammer du forresten?
 
Hei!! :happy:

Jeg er 32 år og bosatt på Sørlandet. Jeg har en sønn på 16 år og ei datter på 13 år fra et tidligere ekteskap. Akkurat fått første positive tester(testet 3 ganger med tidligtest fra babyplan + en clearblue digital for å tro på resultater) etter 8 pp med ny mann. Vært sammen i 7 år og gift i 1 av dem. Dette blir hans første barn :happy: Foreløpig termin er 29.april 2020, så er bare 3+3 idag. Håper bare at alt går som det skal og at spiren klamrer seg fast til termin :Heartred