Hvem er vi April-damene?

Hei! Litt sen ankomst til forumsiden av babyverden (har bare brukt appen til nå)
Men ja, om meg:

Bosted: Sandnes kommune, Rogaland
Alder: 35
Yrke: Freelance filmklipper
Hobby: dyr, sy, strikke, få ting til å gro, diy
Barn fra før: Nei, dette er mitt første. Samboer har en sønn fra før.
Sivilstatus: Samboer
 
Hei. Tenkte å hilse på :D Jeg havner nok mer inn i denne gruppen etterhvert. Er mest aktiv i mai-gruppen da jeg har termin 5. mai. Men jeg skal ha planlagt keisersnitt, så det blir nok aprilbebis (bank i bordet!).

Bosted: Ski, men opprinnelig fra Ålesund
Alder: 38 (39 før termin :eek:)
Yrke: nettredaktør og markedsfører
Hobbyer: Alt kreativt. Blir en del strikking og hekling fremover. Og så elsker jeg å tegne og drive med bullet journaling
Barn fra før? Jepp, datter på 6 år
Samboer/partner/gift? Samboer i 14 år nå. (Guuud, nå følte jeg meg enda eldre enn da jeg skrev alderen min!)

Har prøvd i 3 år på barn nummer 2. Sommeren 2018 gikk jeg gjennom en senabort (22+6), med voldsomme komplikasjoner i etterkant. Det er grunnen til at det blir planlagt KS. Hadde akkurat bedt om utredning på hvorfor jeg ikke ble gravid igjen, så satt spiren i PP16. Så nå får den jaggu bare klamre seg fast, for dette blir siste forsøk. Har vært til flere TUL'er og nå senest i går fosterdiagnostikk, og alt ser heldigvis veldig lovende ut :)

Uansett, ville bare si hei og satser på å være mer aktiv her utpå nyåret.
 
Hei :happy:

Bosted: Larvik, Vestfold
Alder: 34
Yrke: Utdanna omsorgsarbeider, men ufør nå :meh:
Hobby: Tja.. Netflix? :joyful::wacky:, Gå turer,
Barn fra før? Ja en gutt født i Mai 2007
Sivilstatus: Samboer
 
Hei!
Kom veldig seint inn her da jeg trodde vi mistet spiren i uke 7 og gikk et par mnd uvitende om at jeg fortsatt var gravid

Jeg er 36 år, bor i Bø i Telemark og dette er barn nummer tre - som kom helt uplanlagt. Storesøstrene er 8 og 10 år og vi var egentlig fornøyd med de to, men nå kommer det altså ei jente til ❤️

Er samboer, vært sammen i 13 år og har akkurat tatt over barndomshjemmet mitt - så det er vel kanskje hobbyen nå for tida, oppakking, rydding og sortering ellers pleier jeg å strikke og har endelig begynt å trene igjen i høst.
 
Hei! Jeg blir med i gjengen her jeg også :happy:

Jeg er 28 år og er bosatt i Lillestrøm, Viken, og jobber som idrettspedagog :) Vi har nettop flyttet fra leilighet til nybygd rekkehus, og vi gleder oss veldig til å bli foreldre til vår første lille baby :Heartblue Fra før av har vi en hund på 1,5 år :happy:

Jeg har ingen utpregede hobbyer, men de siste årene har jeg fått interessen av å strikke litt på hobbybasis, så nå holder jeg på med et babyteppe til lille venn :happy::Heartblue På fritiden i helgene pleier vi å bruke tiden til å dra på hytta, og få tid med familie og venner.

Vi har fått termin 12. april :angelic:
 
Back
Topp