Hvem er vi April-damene?

Hei!

30 år og kommer fra Bergen. Har 2 jenter fra før på 3 og 7 år, og nå gleder vi oss til 3.mann
Jobber som barnehagelærer og er forlovet på 8.året, går ikke så fort i svingene her
Hobbyer - musikk og kreative ting.

Har hatt ekstrem svangerskapskvalme de to andre svangerskapene, så kjenner jeg gruer meg veldig til de første månedene i dette svangerskapet, men har et ørlite håp om å slippe unna denne gang
 
Flere som har fått sånn akutt lyst på mat selvom man egt ikke er så sulten?! Men for sur og sliten til å orke og komme seg ut å kjøpe det man craver?:hungover::hilarious:
Jepp! Akkurat sånn :hilarious: godt mannen har energi til å handle for meg :laughing021
 
Hei! 4+1 i dag.

40 år (snart 41) To fra før på 13 og 1,5 år. Gift, bor på Vestlandet. Jobber i barnevernet og studerer. Så vidt begynt i jobb igjen etter forrige mammapermisjon + ulønna. På an igjen ;)Håper veldig på lillesøster denne gang :dummy1::joyful:
 
Reserverer meg ein liten plass her. Prøver å ikkje vere for aktiv, blir så nevrotisk å sjå på alle som mistar, samanlikne symptom, osv. Erfaring med at det ikkje alltid går bra, så prøver å ta ei veke om gangen..
 
Hei
Bosted: Vi bor i Telemark, Skien om noen veit hvor det er :)
Alder: 34
Yrke:selger
Barn fra før? Har to gutter. En på 11 og en på snart 3.
Samboer/partner/gift? Forlovet
 
Hei!

Kjempelenge siden jeg var her sist, men nå er jeg overraskende tilbake som uplanlagt gravid.

37 år bosatt på Østlandet. Jobber som spesialsykepleier på et av landets største sykehus. Er gift på 6 året. Med 2 barn over 6 og alder tatt i betraktning følte jeg meg strengt tatt ferdig med småbarnsperioden, men klarer ikke å ta abort heller.

Alt er litt rotete i hodet med denne graviditeten for øyeblikket. Håper jeg klarer å se litt lysere på det etterhvert!
 
Last edited:
Hei! Ny i gruppa, godt å snakke med flere i samme situasjon :greet025