Hvem er vi April-damene?

Hei!

30 år og kommer fra Bergen. Har 2 jenter fra før på 3 og 7 år, og nå gleder vi oss til 3.mann
Jobber som barnehagelærer og er forlovet på 8.året, går ikke så fort i svingene her
Hobbyer - musikk og kreative ting.

Har hatt ekstrem svangerskapskvalme de to andre svangerskapene, så kjenner jeg gruer meg veldig til de første månedene i dette svangerskapet, men har et ørlite håp om å slippe unna denne gang
 
Flere som har fått sånn akutt lyst på mat selvom man egt ikke er så sulten?! Men for sur og sliten til å orke og komme seg ut å kjøpe det man craver?:hungover::hilarious:
Jepp! Akkurat sånn :hilarious: godt mannen har energi til å handle for meg :laughing021
 
Hei! 4+1 i dag.

40 år (snart 41) To fra før på 13 og 1,5 år. Gift, bor på Vestlandet. Jobber i barnevernet og studerer. Så vidt begynt i jobb igjen etter forrige mammapermisjon + ulønna. På an igjen ;)Håper veldig på lillesøster denne gang :dummy1::joyful:
 
Reserverer meg ein liten plass her. Prøver å ikkje vere for aktiv, blir så nevrotisk å sjå på alle som mistar, samanlikne symptom, osv. Erfaring med at det ikkje alltid går bra, så prøver å ta ei veke om gangen..
 
Hei
Bosted: Vi bor i Telemark, Skien om noen veit hvor det er :)
Alder: 34
Yrke:selger
Barn fra før? Har to gutter. En på 11 og en på snart 3.
Samboer/partner/gift? Forlovet
 
Hei!

Kjempelenge siden jeg var her sist, men nå er jeg overraskende tilbake som uplanlagt gravid.

37 år bosatt på Østlandet. Jobber som spesialsykepleier på et av landets største sykehus. Er gift på 6 året. Med 2 barn over 6 og alder tatt i betraktning følte jeg meg strengt tatt ferdig med småbarnsperioden, men klarer ikke å ta abort heller.

Alt er litt rotete i hodet med denne graviditeten for øyeblikket. Håper jeg klarer å se litt lysere på det etterhvert!
 
Last edited:
Hei! Ny i gruppa, godt å snakke med flere i samme situasjon :greet025

35 år, rekker å ble 36 før lillebror eller -søster kommer. Vi har en sønn fra før og han vil være 5 år når han blir storebror. Pappa’n er jeg gift med på 7.året :Heartblue
Vi gleder oss veldig til nr. 2 og håper så veldig spiren holder seg fast :cat:
 
Hei hei!

26, fra Oslo. Samboer. Mamma til to på 6 og 7 år.
Ca 3+6 uker på vei i dag med et lite mirakel :love017
 
Jeg er 35, føler meg overraskende gammel når jeg leser andre presentasjoner her, men ung i sinnet :) Bor i Oslo i drømmehuset vi kjøpte i fjor. Jeg er gift med min beste venn som har vært kjæresten min i snart 13 år. Vi har ei flott frøken på 4,5 og en snasen kar på 2,5. Estimert termin for spiren i magen er 1. april.

Jobber som forsker, elsker trening (spesielt håndball, squash og styrketrening) og bruker all tid som ikke går til dette på barna :smiley-bounce016
34år her ✋
 
36 år, fra nord.
En på 4, en på 6,5 år fra før, rimelig sjokkert og forvirret over positiv test nå. Sliter allerede med dårlig samvittighet for de to.. hvordan det skal bli fremover osv... også redd for at det blir så stor aldersforskjell... skumle greier dette altså men sikker på at det blir fint, når sjokket har lagt seg!
34 år her ✋
Eldste m
Jeg er 37 år gammel, nordfra og venter barn nummer 2. Er det noen som er på min alder her? #gammelgravid :)
 
24 åring fra det flotte Vestland, bor med min mann, vi giftet oss nå i juni :happy::Heartred Jobber som spl. i helsevesenet. Dette er første svangerskap for min del, så det opptar mye av tankene mine for tiden. Er 6+4 i dag.

Ellers går det i musikk, lesing, fjelltur og filmer for min del med tanke på hobbyer :joyful:
 
Hei! :)

27 år fra Kristiansand. Er samboer og dette er mitt første svangerskap.
Jobber i helsevesenet som spl :)
 
Hei! 29 år fra Viken (tidligere Buskerud) og jobber som lærer. Har ei frøken på 2 år fra før og er gift.
Liker å holde på med kreative ting (strikking, bujo, lage album osv.) og gå turer i skogen
 
35 år, vært gift i 8år og har en datter på 2 som jeg er hjemme med. Utdannet helsesekretær. Hobby er å lage mat, trene, gå turer og å strikke.
 
Hei..

Jeg er 29 år, bor i Innlandet. Har to barn fra tidligere på 6 og 9år..

Veldig glad for positiv test nå idag, og veldig overrasket over at det skjedde så fort, etter p-ppilleslutt utt i april - gikk på andre menssyklusen, brukte lang tid på storesøsknene.
Håper lille spira klorer seg fast nå, så familien blir komplett i april..
 
Hei :)
Jeg har rukket å bli 32 år før vi nå venter vår første. (ca 4 + 0 i dag). Bor i Oslo med samboer gjennom de siste 6 årene. Jobber i butikk.
 
Er 25 år og har 2 jenter fra før så håpe egentlig på en gutt denne gangen. Jentene er født i desember 2015 og juli 2017 så begynner å bli store. Er i fra Haugesund og gift med mannen min. Har vært kjærester i 7 år nå. Eg studere til vanlig så håpe er at eg fortsette for det om eg er gravid og fortsette etter fødsel, for er ferdig med studiene til sommeren 2021. Mensen har tulla litt så ane ikkje heilt kor langt eg er på vei men har nok termin i slutten av april
 
Hallo jenter!

Jeg får vel slenge meg inn her etter positiv test i går med foreløpig termin 26.april:happy:

Jeg bor i Oslo sammen med min samboer gjennom seks år og vår felles datter som blir 1 år 25.august! Det blir 20 mnd mellom disse (hvis alt går bra!!!) og vi freaker litt ut, selvom vi også synes det er veldig koselig! Vi kuttet ut prevensjon i ferien og tydeligvis hadde vi en veldig fin ferie siden vi ble gravide med en gang :playful:

33 år gammel, jobber med regnskap og har egentlig ikke så mange hobbyer annet enn høre lydbøker, prøve å trene litt (kan det kalles hobby når man misliker det?!) og min guilty please 90 day fiance :angelic: Gleder meg til å bli kjent med dere jenter her inne :happy:
 
Jeg melder meg forsiktig inn her..IKM idag, og har hatt positive tester siden fredag. Vi har prøvd på en minstemann i 2 år nå. Men har hatt flere kjemiske, en mola-graviditet og en MA/BO (tvillinger) - så er redd for å miste igjen.

Jeg er 39, gift, og har 3 barn. Jobber på skole.
 
Back
Topp