Hvem er vi April-damene?

Ja! Tror egt hvem som helst kan lage fb gruppe som andre kan få bli med i. Men jeg vil ikke ha ansvar for å styre enn sånn gruppe :wtf::joyful:
Jeg driver en gruppe for oktober 2018, siden datteren min er født da. Det er faktisk ganske koselig og vi har god kontakt på den grunna selv den dag idag (hadde et Max-antall på 200 stykker der) Har vurdert å lage en for april også - men føler det er for tidlig.

Jeg åpnet gruppen min fordi vi hadde en gruppe for oktober 2018 som ble drevet av ei frøken som hadde alle gruppene fra august 2018 til januar 2019. Løy og sa hun var gravid og stjal bildene til hun ene. Var mye styr. Vet til dags dato ikke hvem dette menneske er/var. Så hot tips: IKKE DEL magebildee eller ul-bilder osv på termingruppe på face der det er åpen innmelding og ingen dobbeltsjekk av medlemmene i gruppa.
 
Jeg er mer på småkvalm ca hele tiden og eneste måten å fikse det er å spise selv om det siste jeg har lyst på er mat... Kommer ikke til å bli vanskelig å legge på seg i det tempoet her. Heldigvis ikke ekstremt kvalm enda, men begynner å bli litt redd for at det er det som kommer snikende...
Bare kjent tendenser til kvalme! Håper det forblir slik:hungover::hilarious:
 
Hei! Lister meg inn i april 2021 jeg også :Heartred

Jeg er 31 år og bosatt i Trøndelag. Er samboer og nyforlovet, og vi har et barn på 17 mnd fra før så denne spiren blir nr 2 :) Jobber i helsevesenet.
 
Hei! Jeg er 31 år og bor i Trondheim. Dette blir nr. 2. Tok litt tid før vi bestemte oss for en til, men så langt har det klaffet på første forsøk (krysser fingrene). Har samboer og jobber som bioingeniør. Hobbyer vil jeg si er hage, strikking, bøker, og musikk :)
 
Hei, slenger meg inn her då me endeleg fekk positiv test i går! Pp 12 :excited001

For kvar månad som gjekk, mista eg trua og har ikkje vert så positiv. Så eg føler nesten at eg drømmer. Endeleg :Heartred

Eg er ei dame frå Vestlandet på 30 år, har sambuar. Første barn. Er for tida arbeidsledig då eg avslutta studiene etter jul.

Hobbyer er foto, strikking, tur i skogen, venner og familie.
 
Hei hei!
Jeg er 31 år, født og oppvokst på Toten, bor her på et mikrobruk med man og har tre barn på (snart) 5 år, 3 år og 3 mnd... gift på 6 året.
Spira i magen var ikke planlagt, men velkommen. Fikk oss en skikkelig overraskelse der :excited001 Blir to veldig tette her med under 12 mnd i mellom. Har termin 04.04.21 og minstemann kom 19.04.20 :p
Jeg er da altså i mammaperm, men jobber som barne og ungdomsarbeider med fokus på tweens. :happy: jeg liker å strikke, bake og lese :happy:
 
Hei. Gratulerer alle sammen:)
Jeg er 28 år, har en gutt på 6 år og en jente på 4 år. Har bodd sammen med min kjære i 10 år nå. Vi ble litt paff i går når testen var positiv å sier som min samboer "for en luring". Håper alt går bra så vi kan fortelle storesøsknene det om en stund. 4+4 og termin 11/4. Jobber i helsevesnet.
 
Jeg er 30 år og fra Oslo. Nylig flyttet fra leilighet i Oslo til hus på Bekkestua som vi totalrenoverer. Jobber som jurist og har en ettåring fra før. Blir 22 måneder mellom de to. Gleder meg veldig til å bli en familie på 4.
 
Last edited:
Jeg er 35, føler meg overraskende gammel når jeg leser andre presentasjoner her, men ung i sinnet :) Bor i Oslo i drømmehuset vi kjøpte i fjor. Jeg er gift med min beste venn som har vært kjæresten min i snart 13 år. Vi har ei flott frøken på 4,5 og en snasen kar på 2,5. Estimert termin for spiren i magen er 1. april.

Jobber som forsker, elsker trening (spesielt håndball, squash og styrketrening) og bruker all tid som ikke går til dette på barna :smiley-bounce016
 
Hei!
Jeg er 27 år gammel og bor i Viken. Gift med barnefar som jeg har vært sammen med siden jeg var 17. Vi var ufrivillig barnløse i fire år før vi ved hjelp av ivf fikk en sønn i april 2018. Overraskelsen var derfor stor da vi nå har truffet blink på første forsøk:Heartred

Er kronisk kreativ og driver egen bedrift :)
 
Sniker meg inn her :happy:
31 år og nygift :love7 vi har ei lita rampejente på 1,5 år. Bor et lite stykke fra Voss og har nettopp overtatt gården som mannen min er fra (Wow, det var rart å skrive mannen og ikke samboer :laughing002). Er ingeniør og lærer og jobber nå på en vgs.
Hobbyer blir det lite tid til men eeeelsker å strikke og tar strikketøyet med overalt :laughing002 ellers glad i matlaging og hage.
 
Hei! Jeg blir 27 år på søndag og har 1 barn fra før på 11 mnd. Vi ønsket 2 tette og viss alt går etter planen får vi det som vi ønsket. Er foreløpig 3+3.
Jobbet som utvikler i Bergen, og er bosatt her.
Mine hobbyer er hovedsakelig spilling, både brettspill og data/konsollspilling.
Jeg er ilag med min forlovede, og vi har vært ilag i 12 år i oktober :)

Håper å få bli bedre kjent med dere etterhvert som svangerskapet er litt mer igang :Heartred
 
Hei!
28 år, bor i Viken og jobber i helsevesenet. Har vært sammen med samboeren min i 10 år og vi har en liten gutt på 2 år. Blir ca 2,5 år mellom storebror og den lille i magen. Vi gleder oss stort til å blir en familie på 4 :)
Min store interesse er interiør, ellers har jeg nylig begynt å strikke og det har jeg fått helt dilla på :D
 
36 år, fra nord.
En på 4, en på 6,5 år fra før, rimelig sjokkert og forvirret over positiv test nå. Sliter allerede med dårlig samvittighet for de to.. hvordan det skal bli fremover osv... også redd for at det blir så stor aldersforskjell... skumle greier dette altså men sikker på at det blir fint, når sjokket har lagt seg!
 
Jeg er 37 år gammel, nordfra og venter barn nummer 2. Er det noen som er på min alder her? #gammelgravid :)
 
Last edited:
36 år, fra nord.
En på 4, en på 6,5 år fra før, rimelig sjokkert og forvirret over positiv test nå. Sliter allerede med dårlig samvittighet for de to.. hvordan det skal bli fremover osv... også redd for at det blir så stor aldersforskjell... skumle greier dette altså men sikker på at det blir fint, når sjokket har lagt seg!
Det er ingen stor aldersforskjell! :p
Ene broren min var 23 når jeg ble født :hilarious:
 
Det er ingen stor aldersforskjell! :p
Ene broren min var 23 når jeg ble født :hilarious:

hehe ja, jeg vet mange har mange år mellom barna. Men de to er så tette, så nære! Ikke like lett når det blir 7 og 5 år mellom.... ikke før de blir voksne!
 
Hei!

jeg og samboer er 22 år,vært sammen i 6 år❤️Vårt første barn- har prøvd i 1,5 år. Vi er bosatt i Hamar området.
Jeg er utdannet hudterapeut. Dagene brukes på jobb, hus og hund❤️ Er idag 4+1 krysser fingre og tær at dette holder helt inn:)
 
Last edited:
Hei!

28 år. Dette blir barn nr 2. Har en gutt på snart 2 år :) Vært sammen med barnefar i 10 år. Jobber som pedagogisk leder i barnehage.
5 uker i dag :)
 
Hei!
Jeg er 41 (snart 42) og bor i Modum sammen med mannen min og våre to barn på 20 og 5 år. Vi har vært kjærester i 21 år og gift i 1. Jeg er lærer og hobbyen min er Pokémon GO.
 
Last edited:
Back
Topp