Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Eg er 27 år, bur i Trondheim og held på å ta ein doktorgrad.
Eg er sambuar med ein lærar ( ), har ingen ungar frå før og på fritida speler eg bratsj og driv generelt med musikk.
Hva tar du doktorgrad i? Jeg rakk å få to barn i løpet av min stipendiattid og synes det var veldig fint
Kjekt og betryggande å høyre at du har hatt fin oppleving med det!
Doktorgraden min er i kjemisk prosessteknologi, og meir spesifikt så jobbar eg med CO2-fangst. Det har sjølvsagd blitt litt restriksjonar mtp kva eg kan gjere (jobbar til vanleg mykje på labben), men forhåpentlegvis har eg nok skrivearbeid til å fylle tida fram til termin!
Hei
Jeg har nylig blitt medlem og gleder meg til å følge videre
Er 31 år, gift og sammen har vi et barn fra før.
Er fra og bor i Oslo og jobber som pedagogisk leder i barnehage.
I fritiden er jeg glad i å strikke.
Var i en slik gruppe sist jeg var gravid og noen av oss har fremdeles kontakt på snapchat fire år etter. Veldig koselig.
Min forløpige termin er 12 april 2021. Så vi krysser fingrene for det
Samme termindato som meg!
29 år, snart 30 Bor i Oslo, men kommer fra Trøndelag. Jeg og samboer har vært sammen i 3,5 år og venter nå vårt første barn sammen. Er i dag 11+6 og nærmer meg den magiske grensa riimelig snart (noe jeg har vært veldig redd for å ikke gjøre). Jeg jobber som sivilingeniør i Oslo kommune og min store hobby er strikking. Har egentlig masse fine gensere jeg vil strikke til meg selv, men det blir vel byttet ut med babystrikk fremover