Hvem er vi April-damene?

Hei!
Jeg er 28 år, bor i Oslo men er opprinnelig fra Nordland.
Samboer på 30 år :)
Jobber som apotektekniker.
Hobbyer er vel katt haha!!
er ekstremt kvalm!!!!!
dette er vårt første barn :D
 
Hei! Første møte med forumet her for min del!

Bor i Nord-Norge, 28 år og jobber som lærer på 5 året nå.
Bor sammen med verdens snilleste mann, og dette er vårt første barn sammen, etter å ha vært prøvere i 3 år. Har vært en lang vei hit, men endelig skulle vi også få til.

Har ikke så mange spennende hobbyer å vise til, for tiden går det mye i tv-titting da formen er svært laber..
 
Hei
Jeg er 28 år og kommer fra Bergen. Har en datter på 11 måneder og en liten hund på snart 11 år. Er samboer med barnefar og nå venter vi et nytt vidunder. Pappen har også en eldre jente fra før. Vi holder på å bygge oss en ny enebolig og pappen har stått på nå i månedsvis og vi håper på å være inne til jul. Så det har vært den store hobbyen det siste året:hilarious:
 
Hei!

Mitt første innlegg på et forum noensinne! Men jeg håper tiden fremover bringer mange flere first's. Jeg er 34 år og 8+6 på vei. I mars hadde jeg en såkalt blighted ovum, da jeg trodde jeg var i uke 11. Denne gangen var vi på tidlig UL, og vi fikk se en 10 mm lang bønne og høre hjertelyd. Det var magisk <3 Jeg er fortsatt nokså nervøs for at det ikke skal gå bra denne gangen også.

Til daglig holder jeg hjernen opptatt med jobb. Jeg er siviløkonom og jobber som konsulent. Jeg er bonusmamma for min samboers sønn på 11, har to pusekatter og en hage jeg liker å pusle med.

Jeg har endel venninner med bebiser, men det kan jo være greit å kunne diskuterer ting her inne også:)
 
Hei!

Eg er 27 år, bur i Trondheim og held på å ta ein doktorgrad.
Eg er sambuar med ein lærar ( :Heartred ), har ingen ungar frå før og på fritida speler eg bratsj og driv generelt med musikk.
 
Hei!

Eg er 27 år, bur i Trondheim og held på å ta ein doktorgrad.