Hvem er vi April-damene?

Hei!
Jeg er 28 år, bor i Oslo men er opprinnelig fra Nordland.
Samboer på 30 år :)
Jobber som apotektekniker.
Hobbyer er vel katt haha!!
er ekstremt kvalm!!!!!
dette er vårt første barn :D
 
Hei! Første møte med forumet her for min del!

Bor i Nord-Norge, 28 år og jobber som lærer på 5 året nå.
Bor sammen med verdens snilleste mann, og dette er vårt første barn sammen, etter å ha vært prøvere i 3 år. Har vært en lang vei hit, men endelig skulle vi også få til.

Har ikke så mange spennende hobbyer å vise til, for tiden går det mye i tv-titting da formen er svært laber..
 
Hei
Jeg er 28 år og kommer fra Bergen. Har en datter på 11 måneder og en liten hund på snart 11 år. Er samboer med barnefar og nå venter vi et nytt vidunder. Pappen har også en eldre jente fra før. Vi holder på å bygge oss en ny enebolig og pappen har stått på nå i månedsvis og vi håper på å være inne til jul. Så det har vært den store hobbyen det siste året:hilarious:
 
Hei!

Mitt første innlegg på et forum noensinne! Men jeg håper tiden fremover bringer mange flere first's. Jeg er 34 år og 8+6 på vei. I mars hadde jeg en såkalt blighted ovum, da jeg trodde jeg var i uke 11. Denne gangen var vi på tidlig UL, og vi fikk se en 10 mm lang bønne og høre hjertelyd. Det var magisk <3 Jeg er fortsatt nokså nervøs for at det ikke skal gå bra denne gangen også.

Til daglig holder jeg hjernen opptatt med jobb. Jeg er siviløkonom og jobber som konsulent. Jeg er bonusmamma for min samboers sønn på 11, har to pusekatter og en hage jeg liker å pusle med.

Jeg har endel venninner med bebiser, men det kan jo være greit å kunne diskuterer ting her inne også:)
 
Hei!

Eg er 27 år, bur i Trondheim og held på å ta ein doktorgrad.
Eg er sambuar med ein lærar ( :Heartred ), har ingen ungar frå før og på fritida speler eg bratsj og driv generelt med musikk.
 
Hei!

Eg er 27 år, bur i Trondheim og held på å ta ein doktorgrad.
Eg er sambuar med ein lærar ( :Heartred ), har ingen ungar frå før og på fritida speler eg bratsj og driv generelt med musikk.

Hva tar du doktorgrad i? :) Jeg rakk å få to barn i løpet av min stipendiattid og synes det var veldig fint :Heartred
 
Hva tar du doktorgrad i? :) Jeg rakk å få to barn i løpet av min stipendiattid og synes det var veldig fint :Heartred

Kjekt og betryggande å høyre at du har hatt fin oppleving med det! :happy:

Doktorgraden min er i kjemisk prosessteknologi, og meir spesifikt så jobbar eg med CO2-fangst. Det har sjølvsagd blitt litt restriksjonar mtp kva eg kan gjere (jobbar til vanleg mykje på labben), men forhåpentlegvis har eg nok skrivearbeid til å fylle tida fram til termin!
 
Kjekt og betryggande å høyre at du har hatt fin oppleving med det! :happy:

Doktorgraden min er i kjemisk prosessteknologi, og meir spesifikt så jobbar eg med CO2-fangst. Det har sjølvsagd blitt litt restriksjonar mtp kva eg kan gjere (jobbar til vanleg mykje på labben), men forhåpentlegvis har eg nok skrivearbeid til å fylle tida fram til termin!

Det skjønner jeg! Håper du har nok materiale til å skrive på i mellomtiden - det var skriving jeg undervurderte mest hvor lang tid ville ta... :)
 
Jeg er 22 år og er gift med verdens flotteste mann. Vi har prøvd i 2 år og endelig kan det se ut som det er vår tur! Jeg jobber som helsesekretær, litt her og der.
Vi gleder oss så mye til tiden fremover og er veldig takknemmlige for vår lille spire❤️
 
Hei hei, jeg er 28 år og bor i Ullensaker :happy: Er PhD-student, gift med verdens fineste mann. Vi har vært gift i 4 år og sammen i 10 år :love7 Vi har en datter på 3 år fra før. Jeg driver med hest, har to stykker og en på vei (termin 2 mnd etter meg!). Ellers glad i å synge, danse og lage mat. Bor på småbruk, så har nok å fordrive tiden med for å si det sånn... :biggrin
 
Hei
Jeg har nylig blitt medlem og gleder meg til å følge videre :happy:

Er 31 år, gift og sammen har vi et barn fra før.
Er fra og bor i Oslo og jobber som pedagogisk leder i barnehage.

I fritiden er jeg glad i å strikke.

Var i en slik gruppe sist jeg var gravid og noen av oss har fremdeles kontakt på snapchat fire år etter. Veldig koselig.

Min forløpige termin er 12 april 2021. Så vi krysser fingrene for det ❤️
 
Hei!
Jeg er 31 år, og bor i Sandnes med mann og 2 barn. Mannen og jeg er på vårt 12 år sammen, 5 år som gift - tiden flyr!
Fra før har vi to gutter på 11 og straks 9, og gleder oss stort til å ønske lille trille velkommen. Det har vært en lang vei mot målet, men nå håper vi sporene sitter helt til termin.
Hobbyer er hund og familien - det er det jeg har tid til i tillegg til jobb.

Hyggelig å lese om dere, og bli litt bedre kjent :)
 
Hei
Jeg har nylig blitt medlem og gleder meg til å følge videre :happy:

Er 31 år, gift og sammen har vi et barn fra før.
Er fra og bor i Oslo og jobber som pedagogisk leder i barnehage.

I fritiden er jeg glad i å strikke.

Var i en slik gruppe sist jeg var gravid og noen av oss har fremdeles kontakt på snapchat fire år etter. Veldig koselig.

Min forløpige termin er 12 april 2021. Så vi krysser fingrene for det ❤️

Samme termindato som meg! :D
 
Etter vellykka tul i dag tør jeg vel å ta andre foten innenfor forumet her jeg også :hilarious:

jeg er i mitt 35 leveår, bosatt på Vestlandet og fant mannen i mitt liv for snart 6 år siden.
Jeg hadde fra tidligere 3 jenter på 15,12 og 11 år og en gutt på snart 9år.

Jeg var egentlig ganske bestemt på å ikke få flere, men etter å ha truffe den rette mannen for meg, (som er en super bonus pappa for mine unger og han ikke hadde barn selv) følte jeg på at «livet er på stell», forholdet veldig stabilt og jammen har vi plass til en liten en til i familien. Det tok oss over to år, før lillebror ble født 1 dag før termin, 31/3 i år. Som 5 mann i min rekke hadde jeg ikke tenkt å ha flere! Men når jeg tenkte på at innen lillebror starter på skolen er han nesten «alenebarn» igjen. Tenkte da på alle ferier, juler og andre ting der det bare blir han.. nei, like greit å få en til sånn at han også har selskap :hilarious: Så siden han lot seg vente på, begynte jeg ikke på prevensjon igjen., så her sitter jeg med lillebror som snart er 6mnd og eit kirsebær i magen som blir født når lillebror har rukket å fylle 1 år. Er litt i oi modus, vet det kan bli travelt det neste året og to, men pytt, det skal gå fint :rolleyes:

Jeg jobba ikke før jeg ble gravid (har vært gjennom nav, men sliter med å holde ut i jobb) så nå nyter jeg å være hjemme og synes mors jobben er plenty stor nok jobb.

når jeg får tid ser jeg serier på tvn, spiller mye spill (brettspill o.l) med venner eller er med venninner sånn ellers. Går på babysang og babysvømming bare for å fylle dagene litt ekstra liksom :hilarious:
Er jo også en egen avdeling i mors jobben i å ha å håndtere tenåringer og litt ekstra med en med spesielle behov.

Heldigvis elsker jeg mamma jobben :wav
 
Last edited:
29 år, snart 30 Bor i Oslo, men kommer fra Trøndelag. Jeg og samboer har vært sammen i 3,5 år og venter nå vårt første barn sammen. Er i dag 11+6 og nærmer meg den magiske grensa riimelig snart (noe jeg har vært veldig redd for å ikke gjøre). Jeg jobber som sivilingeniør i Oslo kommune og min store hobby er strikking. Har egentlig masse fine gensere jeg vil strikke til meg selv, men det blir vel byttet ut med babystrikk fremover
 
29 år, snart 30 Bor i Oslo, men kommer fra Trøndelag. Jeg og samboer har vært sammen i 3,5 år og venter nå vårt første barn sammen. Er i dag 11+6 og nærmer meg den magiske grensa riimelig snart (noe jeg har vært veldig redd for å ikke gjøre). Jeg jobber som sivilingeniør i Oslo kommune og min store hobby er strikking. Har egentlig masse fine gensere jeg vil strikke til meg selv, men det blir vel byttet ut med babystrikk fremover

Gleder meg også til all babystrikk jeg (forhåpentligvis) kan strikke snart :love7
 
Jeg er 37 år. Bor på Nesodden, utenfor Oslo.
Jeg har en datter fra før på 8 år.
Denne graviditeten var ikke planlagt, men ønsket i mange år. Men dessverre ønsker ikke faren å være en del av opplevelsen. Så jeg gjør dette på egenhånd, men god hjelp fra storesøster :Heartred
 
28 år, bor i Kristiansand, men er opprinnelig fra Italia. Forlovet med samboer, ingen barn fra før, men vi har 2 skjønne svarte katter. I dag er jeg 13 uker på vei. Jeg jobber som lektor og studerer samtidig. Elsker å gå på tur og lese bøker :hello
 
Bosted: Kvitsøy i Rogaland
Alder: 33
Yrke: sykepleier og Pt
Hobbyer: sy, betongstøping, diy, trening
Barn fra før? To gutter på 6 og 3 år
Samboer/partner/gift?: samboer i 8,5 år
 
Back
Topp