Hvem er vi April-damene?

En tråd i 'April 2021' startet av ConCon, 22 Jul 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Silje3 Andre møte med forumet

Hei!

30 år og kommer fra Bergen. Har 2 jenter fra før på 3 og 7 år, og nå gleder vi oss til 3.mann
    Jobber som barnehagelærer og er forlovet på 8.året, går ikke så fort i svingene her
    Hobbyer - musikk og kreative ting.

Har hatt ekstrem svangerskapskvalme de to andre svangerskapene, så kjenner jeg gruer meg veldig til de første månedene i dette svangerskapet, men har et ørlite håp om å slippe unna denne gang

• Hjertelig Hjertelig x 5
  2. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Jepp! Akkurat sånn :hilarious: godt mannen har energi til å handle for meg :laughing021

• Morsom Morsom x 1
  3. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Hei! 4+1 i dag.

40 år (snart 41) To fra før på 13 og 1,5 år. Gift, bor på Vestlandet. Jobber i barnevernet og studerer. Så vidt begynt i jobb igjen etter forrige mammapermisjon + ulønna. På an igjen ;)Håper veldig på lillesøster denne gang :dummy1::joyful:

4. Hulder Forumet er livet August 2018 Vårspirene 2021

Reserverer meg ein liten plass her. Prøver å ikkje vere for aktiv, blir så nevrotisk å sjå på alle som mistar, samanlikne symptom, osv. Erfaring med at det ikkje alltid går bra, så prøver å ta ei veke om gangen..

• Hjertelig Hjertelig x 8
    • Enig Enig x 1
    • Nyttig Nyttig x 1
  5. Bkno7130642 Første møte med forumet

Hei
    Bosted: Vi bor i Telemark, Skien om noen veit hvor det er :)
    Alder: 34
    Yrke:selger
    Barn fra før? Har to gutter. En på 11 og en på snart 3.
    Samboer/partner/gift? Forlovet

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. Skravlan Blir kjent med forumet

Hei!

Kjempelenge siden jeg var her sist, men nå er jeg overraskende tilbake som uplanlagt gravid.

37 år bosatt på Østlandet. Jobber som spesialsykepleier på et av landets største sykehus. Er gift på 6 året. Med 2 barn over 6 og alder tatt i betraktning følte jeg meg strengt tatt ferdig med småbarnsperioden, men klarer ikke å ta abort heller.

Alt er litt rotete i hodet med denne graviditeten for øyeblikket. Håper jeg klarer å se litt lysere på det etterhvert!

• Hjertelig Hjertelig x 7
    • Optimistisk Optimistisk x 1
    Last edited: 9 Aug 2020
  7. Theresa2 Flørter med forumet Vårspirene 2021

Hei! Ny i gruppa, godt å snakke med flere i samme situasjon :greet025

35 år, rekker å ble 36 før lillebror eller -søster kommer. Vi har en sønn fra før og han vil være 5 år når han blir storebror. Pappa’n er jeg gift med på 7.året :Heartblue
    Vi gleder oss veldig til nr. 2 og håper så veldig spiren holder seg fast :cat:

• Hjertelig Hjertelig x 7
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  8. Lykkepåstrimmel Flørter med forumet Vårspirene 2021

Hei hei!

26, fra Oslo. Samboer. Mamma til to på 6 og 7 år.
    Ca 3+6 uker på vei i dag med et lite mirakel :love017

• Hjertelig Hjertelig x 4
  9. Bkno7130642 Første møte med forumet

34år her ✋

10. Bkno7130642 Første møte med forumet

34 år her ✋
    Eldste m

11. Texmex Betatt av forumet Vi som prøver :)

24 åring fra det flotte Vestland, bor med min mann, vi giftet oss nå i juni :happy::Heartred Jobber som spl. i helsevesenet. Dette er første svangerskap for min del, så det opptar mye av tankene mine for tiden. Er 6+4 i dag.

Ellers går det i musikk, lesing, fjelltur og filmer for min del med tanke på hobbyer :joyful:

12. Mmiilllaa Andre møte med forumet

Hei! :)

27 år fra Kristiansand. Er samboer og dette er mitt første svangerskap.
    Jobber i helsevesenet som spl :)

• Hjertelig Hjertelig x 3
  13. Granskern Flørter med forumet

Hei! 29 år fra Viken (tidligere Buskerud) og jobber som lærer. Har ei frøken på 2 år fra før og er gift.
    Liker å holde på med kreative ting (strikking, bujo, lage album osv.) og gå turer i skogen

14. Pidapida Flørter med forumet

35 år, vært gift i 8år og har en datter på 2 som jeg er hjemme med. Utdannet helsesekretær. Hobby er å lage mat, trene, gå turer og å strikke.

15. tjukkebolla^^ Mamma<3 *MIA* Vårspirene 2021

Hei..

Jeg er 29 år, bor i Innlandet. Har to barn fra tidligere på 6 og 9år..

Veldig glad for positiv test nå idag, og veldig overrasket over at det skjedde så fort, etter p-ppilleslutt utt i april - gikk på andre menssyklusen, brukte lang tid på storesøsknene.
    Håper lille spira klorer seg fast nå, så familien blir komplett i april..

16. Mammatil1.2018 Flørter med forumet

Hei,
    Jeg er 24, er på vei 3+5 og vi har en gutt på 2 år. Har vært kjærester i 6 år. Og vi bor i Viken (Østfold)

17. Aprilhjertet Blir kjent med forumet Vårspirene 2021

Hei :)
    Jeg har rukket å bli 32 år før vi nå venter vår første. (ca 4 + 0 i dag). Bor i Oslo med samboer gjennom de siste 6 årene. Jobber i butikk.

• Liker Liker x 1
  18. J Forelsket i forumet Vårspirene 2021

Er 25 år og har 2 jenter fra før så håpe egentlig på en gutt denne gangen. Jentene er født i desember 2015 og juli 2017 så begynner å bli store. Er i fra Haugesund og gift med mannen min. Har vært kjærester i 7 år nå. Eg studere til vanlig så håpe er at eg fortsette for det om eg er gravid og fortsette etter fødsel, for er ferdig med studiene til sommeren 2021. Mensen har tulla litt så ane ikkje heilt kor langt eg er på vei men har nok termin i slutten av april

19. Ninus1 Forelsket i forumet Sensommerbarna 2019

Hallo jenter!

Jeg får vel slenge meg inn her etter positiv test i går med foreløpig termin 26.april:happy:

Jeg bor i Oslo sammen med min samboer gjennom seks år og vår felles datter som blir 1 år 25.august! Det blir 20 mnd mellom disse (hvis alt går bra!!!) og vi freaker litt ut, selvom vi også synes det er veldig koselig! Vi kuttet ut prevensjon i ferien og tydeligvis hadde vi en veldig fin ferie siden vi ble gravide med en gang :playful:

33 år gammel, jobber med regnskap og har egentlig ikke så mange hobbyer annet enn høre lydbøker, prøve å trene litt (kan det kalles hobby når man misliker det?!) og min guilty please 90 day fiance :angelic: Gleder meg til å bli kjent med dere jenter her inne :happy:

20. anettess Flørter med forumet

Jeg melder meg forsiktig inn her..IKM idag, og har hatt positive tester siden fredag. Vi har prøvd på en minstemann i 2 år nå. Men har hatt flere kjemiske, en mola-graviditet og en MA/BO (tvillinger) - så er redd for å miste igjen.

Jeg er 39, gift, og har 3 barn. Jobber på skole.

• Hjertelig Hjertelig x 6

Del denne siden