Klagetråd

Litt kjeks før man står opp hjelper ofte ja. Jeg har hatt betraktelig bedre dager de dagene jeg spiser noen kjeks før jeg går ut av senga.

Ja jeg trodde nesten ikke på det, så ille som jeg føtle meg i forgårs. Da hjalp det aldri å spise, men kom vel inn i en sånn spiral hvor jeg først ble veldig kvalm og da var det gjort :p
Men gårsdagen var hvertfall mye bedre selv om jeg fort blir kvalm når det er en stund siden mat eller jeg er i bevegelse. :) Men kan ikke sammenlignes med når man må ligge helt stille for ikke å kaste opp.

Spydde på jobb i dag :depressed: Heldigvis før jeg rakk å komme meg opp i riktig etasje, så var ingen i nærheten og jeg kunne okkupere en do så og si ingen bruker :p

Minsten i huset har blitt skikkelig forkjøla:inpain: synes så synd på han stakkar❤️

Jeg er SÅ dårlig idag. Føler meg skikkelig fyllesjuk, eneste sammenligningen jeg har.

Jeg er SÅ dårlig idag. Føler meg skikkelig fyllesjuk, eneste sammenligningen jeg har.

Samme her. Var ekstremt kvalm forrige svangerskap, da fra uke 6. Jeg er straks i uke 8 og trodde derfor jeg skulle berge kvalmen denne gangen, men neida.

Samme her. Var ekstremt kvalm forrige svangerskap, da fra uke 6. Jeg er straks i uke 8 og trodde derfor jeg skulle berge kvalmen denne gangen, men neida.
Huff, så slitsomt. Jeg er mest sånn utmatta. Kvalm innimellom, men mest utmatta.

Fikk skikkelig magekramper etter en orgasme i dag. Var vanvittig vondt og nå er jeg livredd hver gang jeg er på do!
Venter bare på at det skal komme blod :banghead:
6+3 i dag.

Back
Topp