Hvordan får jeg en sånn banner under nick med «februar 2021»
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og mange fine dager å trille tur på. Pluss jeg gikk hjemme litt ekstra med alle, så var hjemme i permisjon to somrer på rad
"Minuset" var å gå høygravid i varmen

Vi må først få nok innlegg i forumet her til å få lage skjult forum (5000 innlegg, vi mangler under 1000 per nå). Så må du spørre om medlemskap. Da må du bla ha vært medlem av babyverden i en måned, og ha skrevet 50 innlegg i februargruppen.Hvordan får jeg en sånn banner under nick med «februar 2021»

Har også spist både grønnsaker og frukt (noe jeg spiser mye av ellers, men fått avsmak på nå i graviditeten). Alt i alt en fin dag, bare håper jeg ikke kræsj-lander i morgen 
Hvor ligger tråden våre leker?Vi må først få nok innlegg i forumet her til å få lage skjult forum (5000 innlegg, vi mangler under 1000 per nå). Så må du spørre om medlemskap. Da må du bla ha vært medlem av babyverden i en måned, og ha skrevet 50 innlegg i februargruppen.
Sleng deg med i trådene i underforumet "våre leker", så når vi 5000 mye raskere!![]()
Tusen takk
Whoop whoop!!Nå mangler vi bare 700 innlegg før vi har nådd 5000!![]()

Det går litt i det samme her om dagen altså. Spise hele tiden for å holde kvalmen unna, og sove en dupp på dagenHva skal dere i dag da, jenter?![]()

Hva skal dere i dag da, jenter?![]()
Huff, det skjønner jeg godt! Har fortsatt bildet av Linn Wiik som kastet opp på direkten friskt i minne. Håper det roer seg for deg snart. Det å være kvalm eller å måtte kaste opp et noe av det verste som fins!Det går litt i det samme her om dagen altså. Spise hele tiden for å holde kvalmen unna, og sove en dupp på dagenjeg kjenner litt på at jeg unngår veldig mye sosialt fordi jeg er redd for kvalmen, ikke bra. Jeg har en sånn irrasjonell frykt for å kaste opp, spesielt på offentlige steder. Så da nyter jeg livet hjemme i sola på terrassen. Hva skal du?
![]()

Velfortjent med pause i dagI dag skal jeg bare slappe av før en ny jobb ukeGruer meg veldig til slutten av juni, da skal jeg jobbe 100%++ til midten av august, håper ikke det blir så varmt hver dag fremover
![]()
Det hørtes mye mer fristene ut, ja. Men husk at med bursdag kommer kake!!I dag skal vi i bursdag, kunne vel igrunn mye heller tenke meg å bli på verandaen og i hengekøya. Kanskje dyppe meg ned i bassenget sammen med mini.

TakkVelfortjent med pause i dag
Det hørtes fryktelig slitsomt ut å jobbe så mye de kommende ukene. Jeg krysser fingrene for at du ikke blir kvalm eller alt for trøtt. Var det du som endelig hadde fått jobb et sted der du ville få foten innafor?
blir nok en laaaaang sommer..Husk at det er lov å si stopp før du blir utslittTakksliter allerede med kvalmen og å få i meg mat
blir nok en laaaaang sommer..
Nei det var nok ikke meg![]()
Ja uff jeg husker den episoden i fjor. Stakkar, du så hun ble mer desperat fordi hun sikkert kjente at den verste kvalmen kom. Jeg overlevde luftetur med mamma i går uten at jeg var kvalm. Men var kvalm hele kjøreturen for å møte henne. Får nesten panikk av det. Ville jo ikke at hun skal vite det så tidlig heller.Huff, det skjønner jeg godt! Har fortsatt bildet av Linn Wiik som kastet opp på direkten friskt i minne. Håper det roer seg for deg snart. Det å være kvalm eller å måtte kaste opp et noe av det verste som fins!
Jeg skal slappe av frem til det smeller med aktiviteter senere i dag. Vi skal på kino i ettermiddag, men har også laget en halvveis avtale med 11 åringen om å gå på fjelltur. Jeg har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har lyst å gå, for hun har ikke funnet en fysisk aktivitet hun liker, og hun trenger det veldig. Så når hun selv ber oss med på tur, så bør vi slå til.
I går kløyvde vi ved med svigers, og jeg skulle jo skjule at jeg var gravid, så jeg jobbet på "som en mann" og kjente til slutt at jeg holdt på å svime av. Håper det går bedre i dag, for det ser ikke ut til at det skal bli like varmt!
Men vi kan jo gå på kortere tur og si oss fornøyd med det. Jeg får prøve å spille det inn på en lur måte![]()