Skravletråd Blått lag våren 2020

Hmm må ha skrevet feil poeng på mosjon en plass da, for jeg har passert 180 og vel så det. :p 120 minutt bare på søndag liksom. Må kikke på det i morgen.
Det er 5 poeng pr 5 minutt. Ser ut til at du har telt 5 poeng for 10 min på søndagen så da er nok resterende mosjon/trenings poeng feil også.
 
Det er 5 poeng pr 5 minutt. Ser ut til at du har telt 5 poeng for 10 min på søndagen så da er nok resterende mosjon/trenings poeng feil også.

Åh, selvfølgelig. Jeg har blitt så vant til pr 10 min så gikk visst litt på autopilot, og regna likt som de andre ukene.
 
Jeg hadde ikke gått ned 2 kg :hilarious:. Er noe feil med vekta. Første gang jeg veide meg i dag sa den jeg har gått opp 4 kg. Så viste den et annet tall neste gang :inpain:. Jeg skriver ned det den viste flest ganger, selv om jeg er usikker om det stemmer. Jeg må kjøpe ny vekt!
 
Opp 400g. :arghh: Jeg er så skuffet over meg selv, jeg har latt det glippe så mange ganger denne uka. :banghead: Håper ikke det fører til tap for laget.
 
Opp 100 gram her. :shifty:
 
Åh, selvfølgelig. Jeg har blitt så vant til pr 10 min så gikk visst litt på autopilot, og regna likt som de andre ukene.
Summen på mandagen er feil. Får det til å bli 140 men det står 155.
 
Endelig kom et litt vektnedgang. Ned 0,6kg.
 
Jeg rakk akkurat å loggføre alt og skrive ned vekt! Selv om den virker til å stå på stedet hvil hele tiden! :wtf:
 
Da er resultatet lagt ut. Godt jobba alle sammen!!!!
 
Da vil jeg ønske velkommen Sara, Turkistliv og Trebarnsmor<3 inn til blått lag :)

Skriv dere inn på vekttråden til blått lag :)

https://forum.babyverden.no/threads/veietråd-blått-lag-våren-2020.1998822/


(Startvekt:68,8)
Vekt uke 0: 68,4 kg

Uke 4: 67.0 kg
Endring:-0.3 kg
Endring:-0,4457%

Hittil i krigen:-1.4 kg :)
Startvekt: 67.3

Uke 0: 67.3

Uke 4

Vekt : 65.6 :eek:

Endring i prosent : 1.7964%

Endring i kg: 1.2
Startvekt: 90,7 kg

uke 0: 89,5 kg

Uke 4: 87,2
Endring i prosent: -1,133
Endring i kg:-0,8
 
Last edited:
Takk for det.
 
Takk for det! :)
 
Med pinse og tur ble helga ekstra lang, også i kostholdet. Men på tur sammen med min diabetiske mor blir det ikke mye brus og potetgull og snop på kvelden i forhold til om det var bare oss. Spent på vekta i morgen.
 
Da er fasiten fra helga begrenset til 200 gr opp, det er jo slett ikke ille for meg og jeg har troen på å kunne karre meg ned til fredag, men snopefritt blir det lite av. Helgen var ikke fri og i morgen har min mor bursdag og inviterer på kake.

Måtehold er nok heller min vei. Skritt for skritt.
 
Her blir det helt kriseuke tror jeg. Vann i kroppen nå pga varme, og to bursdagsfeiringer her hjemme. Den ene feires på torsdag. :bag:
 
Her også, dessverre. :bag:

Jeg kasta kakerestene i går da, ellers tror jeg det hadde blitt ekstremt krise.

Nei, selvkontroll er det ikke så mye av her. *host*
 
Har blitt både kaker og is her i pinsa, men skal være flink resten av uka nå. Må kunne unne seg godt inn i mella, bare prøve at det ikke blir til hverdags. Var ute hele søndagen, men glemte treningsklokka hjemme så fikk ikke registrert noen skritt.

Hehe, måtte også kaste kakerestene i går, ellers hadde jeg sikkert spist opp alt :smiley-ashamed008
 
Logga over 20 000 skritt idag. Varm under føttene nå. :hilarious:
 
Back
Topp