Skravletråd Blått lag våren 2020

Ble plutselig enda en tur i kveld. Nydelig vær og siden det er meldt regn de neste dagene så dro vi en tur ut i naturen. Fikk over en times tur. Nå er jeg sliten så skal bli godt å slappe av. Nesten 13 000 skritt :woot:

Så flink!


Her har det vært kontroll på helsestasjon, vaksinering og bare en slitsom dag så blir ikke over 10 000 idag tror jeg ikke.
 
Åh, jeg har ikke sjangs på situps enda, 6 mnd etter ks! Bare hodet og nakken som kommer opp o_O:joyful:

Må finne en bedre øvelse så jeg kan begynne å trene mage igjen.
 
Så flink!


Her har det vært kontroll på helsestasjon, vaksinering og bare en slitsom dag så blir ikke over 10 000 idag tror jeg ikke.
Takk!! Denne uka så langt har gått greit så kanskje jeg for første gang klarer å få bonus på 10 000 skritt??

Håper det gikk bra på helsestasjonen og alt ellers! Noen dager er bare blæh...
 
Åh, jeg har ikke sjangs på situps enda, 6 mnd etter ks! Bare hodet og nakken som kommer opp o_O:joyful:

Må finne en bedre øvelse så jeg kan begynne å trene mage igjen.
Når kan man starte med mageøvelser etter keisersnitt? Til såret har grodd eller lenger? Ikke bare bare å bli skjært der. Tar vel litt tid?
 
Når kan man starte med mageøvelser etter keisersnitt? Til såret har grodd eller lenger? Ikke bare bare å bli skjært der. Tar vel litt tid?
Ja si det. Vet faktisk ikke, trur jeg må Google litt på det
 
Takk!! Denne uka så langt har gått greit så kanskje jeg for første gang klarer å få bonus på 10 000 skritt??

Håper det gikk bra på helsestasjonen og alt ellers! Noen dager er bare blæh...

Kjempemorsomt om du klarer det, men uansett veldig godt jobba!!

Alt gikk bra på HS, og ingen reaksjon etter vaksina heldigvis. Og igår var det storebrors tur, så en sånn kontrolluke. :p Da passerte jeg 10 000 iallefall. Men føler innsatsen min er litt laber denne uka. :bag:
 
Kjempemorsomt om du klarer det, men uansett veldig godt jobba!!

Alt gikk bra på HS, og ingen reaksjon etter vaksina heldigvis. Og igår var det storebrors tur, så en sånn kontrolluke. :p Da passerte jeg 10 000 iallefall. Men føler innsatsen min er litt laber denne uka. :bag:
Plana var å gå for 10 000 og tenkte det blir lett fordi vi har ukeshandling i dag og da blir det jo noen ekstra skritt + tur. Men kroppen er ikke helt enig. Kjenner jeg må gi den en liten pause og ikke presse for mye. Men ganske fornøyd med det jeg har klart så langt :)

Så bra at alt gikk bra og ingen reaksjoner.
Vi gjør det vi klarer, alle monner drar :) Det er jo vekta som er viktigst ikke hva vi klarer på utfordringen :)
 
Ja si det. Vet faktisk ikke, trur jeg må Google litt på det
Har bare hørt at man må vente litt med magetrening men husker ikke hvor grensen gikk. Ikke så bra at man begynner for tidlig tenker jeg, men 6 mnd er jo en stund. Varierer vel fra person til person.
 
Hvordan har denne uka gått? Alle klare for veiing i morgen?
Etter dagens vekt er jeg optimstisk så håper det er ca det samme i morgen :) Begynte sterkt denne uken men så dalte det, men må lytte til kroppen også :)
 
Jeg kan gjerne utsette veiing en uke, denne uka tror jeg det er fint lite nedgang å spore. :arghh:
 
Måtte veie meg idag, 2kg ned siden fredag! Skjønner nesten ikke at det går an. Går kanskje litt vel fort, men har tatt noe store grep på kostholdet mitt.
Har ikke samlet så kjempe mange poeng på utfordring, mye annet som har tatt opp tida denne uka.
 
Her er det stillestand fortsatt tror jeg. Og neste uke blir krise tror jeg. Bursdag på søndag og på torsdag (det blir vel litt kake hos dere og da Siadle?).

Jeg har gjort mange gode valg etter å ha vært med her, så selv om vekta går veldig sakte nedover så er det bedre enn set kunne vært. Hadde jeg føyd alle lystene mine hadde det gått oppover. :p
 
Her er det stillestand fortsatt tror jeg. Og neste uke blir krise tror jeg. Bursdag på søndag og på torsdag (det blir vel litt kake hos dere og da Siadle?).

Jeg har gjort mange gode valg etter å ha vært med her, så selv om vekta går veldig sakte nedover så er det bedre enn set kunne vært. Hadde jeg føyd alle lystene mine hadde det gått oppover. :p

Bursdag i dag, neste torsdag og neste søndag her i huset. Enda godt konfirmasjonen til femtenåringen ble utsatt til høsten, den skulle vært nå søndag. :woot:
 
Bursdag i dag, neste torsdag og neste søndag her i huset. Enda godt konfirmasjonen til femtenåringen ble utsatt til høsten, den skulle vært nå søndag. :woot:

Hadde jeg ikke bodd så langt unna familien min hadde det vært bursdag søndag som var pluss tirsdag, og de to jeg nevnte i forrige innlegg. Og så er det igjen den 16. Kakemåneder!
 
Vi har bursdagsmåneder i juni/juli her. Ofte mye frukt som serveres da i tillegg til kaker. Kan godt fråtse i vannmelon og jordbær :joyful:.
Jeg har spist jordbær hver enest dag i det siste. Det er SÅ godt, og så lite kalorier i :D:D


Har regnet på utfordringa, er mest spent på om jeg har klart å regne riktig denne gangen :hilarious:
 
Har også lagt inn utfordringa, håper hoderegninga holder vann denne gangen. :knegg:
 
Har lagt inn jeg også nå. Så får jeg ta opprettinga i morgen. :p
 
Har lagt inn jeg også nå. Så får jeg ta opprettinga i morgen. :p
:thumleft
Du har gitt deg bonus på mosjon/trening men du har 165 minutter ikke 180 som trengs for å få bonus.
 
:thumleft
Du har gitt deg bonus på mosjon/trening men du har 165 minutter ikke 180 som trengs for å få bonus.

Hmm må ha skrevet feil poeng på mosjon en plass da, for jeg har passert 180 og vel så det. :p 120 minutt bare på søndag liksom. Må kikke på det i morgen.
 
Last edited:
Back
Topp