Vi er iallefall flere i samme båt.
Vis vedlegget 328025
Og den der ble fylt opp av non stop og flere seigmenn. Og bær da, så litt sunt oppi det usunne.
Verste denne uka har vært usunne salte middager. Neste uke er det tilbake til hverdagen. Og heldigvis to uker til neste bursdag.![]()
Du har regnet for lite poeng på mandag Siadle
Nesten det her også, 0,4
Relevant stor fare for at jeg ryker
Så motiverende at sjansen på bonus røyk allerede idag da gitt. Glemte meg bort og spiste en pin up etter middag, og så ble jeg så innmari sliten etter endt kurs idag at noe trening etterpå utgikk (jeg var instruktør og er helt ute av trening der så brukte mye energi, mentalt altså).
Jeg har ikke lagt lista spesielt høyt for resten av uka mao.![]()
Noen trøst at vi er flere? Her ble frøkna fem i dag, og vi har feiret med kake. Det eneste jeg har sjans til å oppnå bonus på er vanndrikking, og det er kun fordi jeg bælma en liter før jeg la meg.Jeg synes ærlig talt det er lite motiverende å måtte oppnå 10.000 skritt+ for poeng også, selv om jeg stort sett går langt mer enn det på en dag. Og så synes jeg det er bittelitt dumt at utfordringen starter søndag, for det er den dagen i uke med absolutt minst aktivitet her i gården. Men, jeg har da ikke gitt opp enda, kan fortsatt få bra med poeng resten av dagene.