Skravletråd Blått lag våren 2020

Juhu, ned 1,1 kg. Har totalt gått ned 4,9 kg siden vi startet :smiley-bounce022
 
600g ned, storfornøyd med det! Særlig siden jeg knapt har trent denne uken (dog gått langt og lenge), og hatt masse godterisprekker.
 
Stillstand her, på tross av null snop og masse trim. Motiverende. :p
 
Stillstand her, på tross av null snop og masse trim. Motiverende. :p
Ganske så stille her også, eller ned 100 gr. Mye aktivitet og null snop men det hjalp ikke denne uka. Håper vi begge får resultater neste uke :)
 
Da er tallene levert og vil bare si godt jobba alle sammen med vekt og utfordring!!
 
Vi vant vekt og utfordringen denne uka også :woot:

Noen andre som vil lage utfordring denne gangen? Hva vil dere ha med?
 
Gratulerer som vinner av utfordringen og vektnedgangen :) Dere er råflink:gen053
Et lite ønske til neste ukes utfordring er å ikke ha så mange komponenter, ble så mye å holde styr på denne uka:p:hilarious:
 
Bare vi får poeng pr 1000 skritt og mosjon er jeg fornøyd. :p

Og flinke oss. :D
 
Ganske så stille her også, eller ned 100 gr. Mye aktivitet og null snop men det hjalp ikke denne uka. Håper vi begge får resultater neste uke :)

Vet av erfaring at det kan være litt sånn i perioder, før det løsner skikkelig. Gikk ned nesten 35 kg for noen år siden. :)
 
Vet av erfaring at det kan være litt sånn i perioder, før det løsner skikkelig. Gikk ned nesten 35 kg for noen år siden. :)
Føler det har vært sånn to-tre uker nå så håper det løsner snart. Altså jeg har gått ned sånn sett men gått opp iløpet av helgene og mensen så det har vært hardjobbing mot å forhåpentlig å gå i null og litt til til fredagene.
Wow det var mye!! Imponerende!!
 
Føler det har vært sånn to-tre uker nå så håper det løsner snart. Altså jeg har gått ned sånn sett men gått opp iløpet av helgene og mensen så det har vært hardjobbing mot å forhåpentlig å gå i null og litt til til fredagene.
Wow det var mye!! Imponerende!!

Jeg måtte en periode kutte helgesnopet også, for jeg spiste meg opp for hele uka iløpet av helga. Så utvida jeg til en viss mengde. Nå er det vel ei sånn felle jeg har gått i, spise så mye i helga at det ikke hjelper å kutte ut i ukedagene.

Har gått opp 15 av de etter tre svangerskap, og den heftige sorgreaksjon etter første. Og det vil jeg ned igjen, men åh så vanskelig å legge om livsstilen igjen. Mosjon er jeg god på, men alt for glad i mat og snop. :bag: Spesielt sistnevnte.
 
Jeg måtte en periode kutte helgesnopet også, for jeg spiste meg opp for hele uka iløpet av helga. Så utvida jeg til en viss mengde. Nå er det vel ei sånn felle jeg har gått i, spise så mye i helga at det ikke hjelper å kutte ut i ukedagene.

Har gått opp 15 av de etter tre svangerskap, og den heftige sorgreaksjon etter første. Og det vil jeg ned igjen, men åh så vanskelig å legge om livsstilen igjen. Mosjon er jeg god på, men alt for glad i mat og snop. :bag: Spesielt sistnevnte.
Skulle kutte snopet nå denne helga men klarte ikke holde meg helt unna, men prøver på nytt igjen i morgen :p Det er det at når man får plutselig "lov" å spise igjen så tar man igjen for det tapte. Så mye spiste jeg ikke i forrige helg men likevel så var det så vanskelig å bli kvitt noe. Så enkelt å gå opp men å kvitte seg med det er ti ganger så tungt :meh:
Jeg er "godtoman", elsker alt av godt og usunn mat :D
Det er mye trøst i mat. Sammen skal vi klare å gå ned i vekt!! :Heartred
 
Jeg og femtenåringen har innført 20 biter smågodt på lørdager, pluss ei lita skål med potetgull eller ostepop. Det fungerer faktisk supert for henne, mens jeg stadig faller for fristelser både på jobb og på vei hjem fra jobb (må stadig innom butikken).
 
225 poeng idag :).
Var så nydelig vær ute idag, så på trilleturen fant vi ut at vi skulle kjøpe oss is. Er årets første is, og det var SÅ verdt å miste de poengene :p.
Har spist altfor mye potetgull i helga, får se hvordan det virker inn på vekta på fredag. Har jo holdt meg helt unna alt snop ei god stund nå. Skal prøve neste helg at kun lørdag er snop dag. Å dra på kiosken å kjøpe potetgull. Der har de jo de små posene, så slipper jeg å spise en hel stor :hilarious:
 
225 poeng idag :).
Var så nydelig vær ute idag, så på trilleturen fant vi ut at vi skulle kjøpe oss is. Er årets første is, og det var SÅ verdt å miste de poengene :p.
Har spist altfor mye potetgull i helga, får se hvordan det virker inn på vekta på fredag. Har jo holdt meg helt unna alt snop ei god stund nå. Skal prøve neste helg at kun lørdag er snop dag. Å dra på kiosken å kjøpe potetgull. Der har de jo de små posene, så slipper jeg å spise en hel stor :hilarious:

Røyk på en is i dag jeg også. Jeg og de to små gikk laaaaang tur, og belønnet oss selv med is før hjemturen. Det var deilig!
 
Plutselig ble det en lang kveldstur sammen med mannen. Koselig.
360 poeng i dag. Blir ikke så mye de neste dagene men fått en god start :)
 
Is her og. :bag:

Men 12000 skritt, og har gått i motbakker. Ene turen bar jeg babyen på ca 9 kg i bæresele på magen, så ble jo nesten mer trening enn mosjon. :p
 
Ble plutselig enda en tur i kveld. Nydelig vær og siden det er meldt regn de neste dagene så dro vi en tur ut i naturen. Fikk over en times tur. Nå er jeg sliten så skal bli godt å slappe av. Nesten 13 000 skritt :woot:
 
Back
Topp