Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du spise noe annet enn sushi da? Vårruller kanskje?Kjenner meg uggen, og sulten, og trøtt alt samtidig, også skal jeg på sushi i dag.. kjenner det vrenger seg bare tanken på sushi!![]()
Hadde tempurascampi, det gikk greit å få i segKan du spise noe annet enn sushi da? Vårruller kanskje?
I know the feelingMin go to-mat er ikke god lenger.![]()

bråvåknet kl. 3 i natt av intense menssmerter i venstre del av korsryggen og kjentes på fremsiden også. Det var så smertefullt at meg ble skikkelig uvæl. Tenkte selvfølgelig at nå er graviditeten over
gikk på do, men ingen tegn til blod. Disse smertene satt i i ca. 45 minutter. Når jeg endelig sovnet igjen så hadde jeg bare drømmer om blod, abort, tårer og grusomheter. Kjenner at denne dagen blir tung. Er rart hvor mye det man drømmer kan påvirke humøret!
En ma er vell ikke vanlig å oppdage på denne måten?I dag må jeg klage littbråvåknet kl. 3 i natt av intense menssmerter i venstre del av korsryggen og kjentes på fremsiden også. Det var så smertefullt at meg ble skikkelig uvæl. Tenkte selvfølgelig at nå er graviditeten over
gikk på do, men ingen tegn til blod. Disse smertene satt i i ca. 45 minutter. Når jeg endelig sovnet igjen så hadde jeg bare drømmer om blod, abort, tårer og grusomheter. Kjenner at denne dagen blir tung. Er rart hvor mye det man drømmer kan påvirke humøret!
Ingen tegn til blod nå heller heldigvis, men lurer fælt på hva dette varEn ma er vell ikke vanlig å oppdage på denne måten?
Er 9+5 i dag
Takk for beroligende ordDrømmene ble nok påvirka av hva du tenkte på føre du sovne og reddselen for at drt vat sant, men fytti, det kan ikke vært noe hyggeliggodt det bare var en drøm!
Og for å svwre på spørsmålet ditt; MA er litt lumsk, og mange merker ikke at fosteret har stoppet opp føre de får beskjed på ul. Men der er mye sjeldnere å ha MA enn SA!
Så ingen blod er godt tegn❤

Profilbildet ditt gjør meg uvellEr sulten, men har null matlyst! Bare tanken på mat gjør meg uvell![]()

Is er en av de få tingene jeg alltid har lyst påProfilbildet ditt gjør meg uvell![]()

I dag må jeg klage littbråvåknet kl. 3 i natt av intense menssmerter i venstre del av korsryggen og kjentes på fremsiden også. Det var så smertefullt at meg ble skikkelig uvæl. Tenkte selvfølgelig at nå er graviditeten over
Ingen tegn til blod nå heller heldigvis, men lurer fælt på hva dette varEn ma er vell ikke vanlig å oppdage på denne måten?
Er 9+5 i dag
Hjernen påvirkes veldig av følelsesmessige inntrykk, noe som kan forklare drømmen din. Krysser fingrene for deg og at alt er fint med den lilleFikk reisesyketabletter av min lege, de hjelper litt av og til, kanskje du kan snakke med legen din om det på timen din?Når gir kvalmen seg skal tro?
Har kapitulert og ligger nå rett ut, gikk tidlig hjem fra jobb i går og aner ikke når jeg kommer meg tilbake dit. Legetime i morgen da![]()

Takk for tipset, det skal jeg sjekke med legenFikk reisesyketabletter av min lege, de hjelper litt av og til, kanskje du kan snakke med legen din om det på timen din?![]()
Ååh, det kan jeg forstå! Leste mye på prostafen, og fant ikke noe negative virkninger av den på gravide, så den skal være ganske snillTakk for tipset, det skal jeg sjekke med legenBle sykemeldt fram til 7/6 for å komme meg til hektene igjen. Jeg er så redd for å ta ulike medisiner etter å ha holdt meg unna alt annet enn paracet i alle årene med prøverørsbehandling, så det endte jo opp med at jeg ikke ba om noe for kvalmen
![]()
Takk for gode ordherregud så grusomt!Hjernen påvirkes veldig av følelsesmessige inntrykk, noe som kan forklare drømmen din. Krysser fingrene for deg og at alt er fint med den lille
![]()
Krysser alt for at alt fremdeles er bra