⭐Klagetråd

åjaaa.. sånn går mine dager! Pluss å ta meg av barna(klarer ikke lukten av kjøleskap, rene klær, vaskemidler, såpe ++). Dagene er tøffe! Jeg hadde alvorlig hyperemisis forrige svangerskap og kjenner at det er noe lignende nå. Mildere, men jeg begynte med kvalmestillende før jeg ble kvalm(etter relis sin behandlingsstige). Allikevel er jeg bare i «ok» form når jeg ligger. Forrige gang hadde jeg gått ned nesten 10 kg før uke 9, nå har jeg ikke gått ned mer enn en kg. Får i meg en grei mengde med mat og drikke hver dag. Hva med deg?
Åå så kjedelig å høre.. Jeg må tenke at dette kommer til å gi seg rundt uke 12.. Fortsatt over tre uker til.. Jeg får i meg mat men har gått ned 2-3kg.. Fryktelig slitsomt å ha det slik. Enig i at alt lukter vondt tilogmed min egen balsam og deodorant.

Mannen lagde egen middag i går, i form av dansk millionbøff. Består av cocktailpølser, kjøttdeig, bacon, løk og fløte. Liker det egentlig ikke så godt til vanlig engang. Ingen av oss orka å ta oppvasken i går kveld, vi har ikke oppvaskmaskin.
Det var verdens dårligste ide! Hele kjøkkenet og gangen stinka, og jeg har stått og brekt meg mens jeg vaska opp. Det skjer ikke igjen for å si det sånn! Fra nå av er regelen at hvis mannen skal spise ekle fettede ting skal han vaske opp sjøl med engang, spesielt når han skal på jobb dagen etter :P

Haha, er vanligvis ikke et problem, men fy fillern det var en dårlig kombo med min konstante kvalme altså :bag:

Herregud hvor sliten kan man bli da? Er jo konstant trøtt

Kvalm, kvalm, kvalm, kvalm, KVALM!!!:sad010:sick006
HEEELE Tiden! Holder på å bli gal. Om de på jobben ikke har fattet mistanke, skjønner jeg ingenting. Spiser konstant! 8 skiver gikk unna på en arbeidsdag for å holde i sjakk... Er hjemme nå og venter på middag og er så dårlig. Hadde foretrukket ingen symptomer og letter angst, enn dette her.... :gen113

Må si jeg blir veldig bekymret når jeg leser inne på forumet her. Føltes som alle som er har opplevd gjentatte SA er og MA er. Er det ingen det går bra for? Tok dette opp med jordmoren jeg går hos og hun mente at slike forum var overrepresentert med de som har prøvd lenge. Jeg tenker slik at jeg ikke skjønner hvordan det kan gå bra når «alle» andre mister gang på gang. Noen andre som tenker slik? Kanskje jeg får mer bekymringer av å titte innom her inni mellom. Ikke meningen og være ufølsom for dere som har opplevd så mye grusomt.

Må si jeg blir veldig bekymret når jeg leser inne på forumet her. Føltes som alle som er har opplevd gjentatte SA er og MA er. Er det ingen det går bra for? Tok dette opp med jordmoren jeg går hos og hun mente at slike forum var overrepresentert med de som har prøvd lenge. Jeg tenker slik at jeg ikke skjønner hvordan det kan gå bra når «alle» andre mister gang på gang. Noen andre som tenker slik? Kanskje jeg får mer bekymringer av å titte innom her inni mellom. Ikke meningen og være ufølsom for dere som har opplevd så mye grusomt.
Ja, vi som har prøvd lenge og/eller opplevd kjipe ting er nok overrepresentert. :) Jeg tenker at hvis det gjør deg redd bør du kanskje revurdere hvor aktiv du er her inne. Jeg har dager hvor jeg må holde meg unna, fordi tankene er tunge.

Ja, vi som har prøvd lenge og/eller opplevd kjipe ting er nok overrepresentert. :) Jeg tenker at hvis det gjør deg redd bør du kanskje revurdere hvor aktiv du er her inne. Jeg har dager hvor jeg må holde meg unna, fordi tankene er tunge.

Enig i dette!

Jeg kom ikke inn hit før jeg hadde mistet to ganger allerede, for da søkeren gjerne kanskje litt fler svar, trøst fra andre og at andre har vært igjennom det samme. Så vi er nok ganske overrepresentert ja :)
Men det er klart at det går absolutt bra med de aller fleste, men fleste parten av de har ikke behov for å være her inne kanskje?:)

Enig i dette!

Jeg kom ikke inn hit før jeg hadde mistet to ganger allerede, for da søkeren gjerne kanskje litt fler svar, trøst fra andre og at andre har vært igjennom det samme. Så vi er nok ganske overrepresentert ja :)
Men det er klart at det går absolutt bra med de aller fleste, men fleste parten av de har ikke behov for å være her inne kanskje?:)
Ja det er nok helt sant ❤️

Jeg har ikke opplevd verken sa eller ma. Min andre graviditet :-)

Eg er medlem for å ha noen å snakke med har ingen planer om å fortelle noen før 12 uker og då syntes eg d er veldig kjekt å ha noen å dele tanker med

Kan ikke huske at puppene ble så tidlig vonde, ømme, såre og følsomme sist svangerskap :smiley-angry017
Med en liten sirkusartist på 2 år er de liksom alltid i veien og alltid ofre for et slag, spark, hopp eller bare kos for den saks skyld!
Men fy søren så vondt!

Klaaaageutblås!! Kvalm,trøtt og atter kvalm.. hjelper å spise ofte , men føles ut som om jeg har vært på en skikkelig 2 dagers :yuck:
Får håpe kvalmen gir seg snart :schocked028

9+0 om en halvtime og den siste uken har vært uutholdelig med kvalme. Ved siden av kvalmen med spy og ekstra ømme pupper, så har den forferdelige smaken kommet i munnen igjen! Vet ikke hva det smaker- egentlig kjemisk ingenting, men den bare er der. Sovet ihvertfall 15-17 av 24 timer i døgnet, så takk og lov for en flott mann som tar vare på mini. Sist varte kvalmen til uke 16 og jeg håper at jeg slipper det så lenge denne gangen.

Kan ikke huske at puppene ble så tidlig vonde, ømme, såre og følsomme sist svangerskap :smiley-angry017
Med en liten sirkusartist på 2 år er de liksom alltid i veien og alltid ofre for et slag, spark, hopp eller bare kos for den saks skyld!
Men fy søren så vondt!
Føler med deg!!

Herregud, idag må eg klage! Eg har nesten ikke sovet i natt, har hatt helt syke smerter i magen. Ingenting hjalp. Fosterstilling som alltid hjelper var helt umulig.... sykeste luftsmertene eg noen gang har hatt:mask: bare håper d går bra med mini inne i magen

Lite klaging her i gården men nååå er jeg skikkelig lei av kvalmen som stadig kommer snikende!:shifty: For alt jeg gjør så kommer kvalmen, å sitte på bil er helt pyton :yuck: Håper virkelig det gir seg snart!:(

Kjenner jeg må klage litt i dag, for nå er jeg så lei av å være kvalm og utmattet:hungover: Er jo heldig som ikke kaster opp hele tiden, men slitsomt å gå rundt kvalm hele dagen:depressed:

Back
Topp