Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så kjedelig å høre.. Jeg må tenke at dette kommer til å gi seg rundt uke 12.. Fortsatt over tre uker til.. Jeg får i meg mat men har gått ned 2-3kg.. Fryktelig slitsomt å ha det slik. Enig i at alt lukter vondt tilogmed min egen balsam og deodorant.åjaaa.. sånn går mine dager! Pluss å ta meg av barna(klarer ikke lukten av kjøleskap, rene klær, vaskemidler, såpe ++). Dagene er tøffe! Jeg hadde alvorlig hyperemisis forrige svangerskap og kjenner at det er noe lignende nå. Mildere, men jeg begynte med kvalmestillende før jeg ble kvalm(etter relis sin behandlingsstige). Allikevel er jeg bare i «ok» form når jeg ligger. Forrige gang hadde jeg gått ned nesten 10 kg før uke 9, nå har jeg ikke gått ned mer enn en kg. Får i meg en grei mengde med mat og drikke hver dag. Hva med deg?
Ja, vi som har prøvd lenge og/eller opplevd kjipe ting er nok overrepresentert. Jeg tenker at hvis det gjør deg redd bør du kanskje revurdere hvor aktiv du er her inne. Jeg har dager hvor jeg må holde meg unna, fordi tankene er tunge.Må si jeg blir veldig bekymret når jeg leser inne på forumet her. Føltes som alle som er har opplevd gjentatte SA er og MA er. Er det ingen det går bra for? Tok dette opp med jordmoren jeg går hos og hun mente at slike forum var overrepresentert med de som har prøvd lenge. Jeg tenker slik at jeg ikke skjønner hvordan det kan gå bra når «alle» andre mister gang på gang. Noen andre som tenker slik? Kanskje jeg får mer bekymringer av å titte innom her inni mellom. Ikke meningen og være ufølsom for dere som har opplevd så mye grusomt.
Ja, vi som har prøvd lenge og/eller opplevd kjipe ting er nok overrepresentert. Jeg tenker at hvis det gjør deg redd bør du kanskje revurdere hvor aktiv du er her inne. Jeg har dager hvor jeg må holde meg unna, fordi tankene er tunge.
Ja det er nok helt santEnig i dette!
Jeg kom ikke inn hit før jeg hadde mistet to ganger allerede, for da søkeren gjerne kanskje litt fler svar, trøst fra andre og at andre har vært igjennom det samme. Så vi er nok ganske overrepresentert ja
Men det er klart at det går absolutt bra med de aller fleste, men fleste parten av de har ikke behov for å være her inne kanskje?
Jeg har ikke opplevd verken sa eller ma. Min andre graviditetMå si jeg blir veldig bekymret når jeg leser inne på forumet her. Føltes som alle som er har opplevd gjentatte SA er og MA er. Er det ingen det går bra for? Tok dette opp med jordmoren jeg går hos og hun mente at slike forum var overrepresentert med de som har prøvd lenge. Jeg tenker slik at jeg ikke skjønner hvordan det kan gå bra når «alle» andre mister gang på gang. Noen andre som tenker slik? Kanskje jeg får mer bekymringer av å titte innom her inni mellom. Ikke meningen og være ufølsom for dere som har opplevd så mye grusomt.
Føler med deg!!Kan ikke huske at puppene ble så tidlig vonde, ømme, såre og følsomme sist svangerskap
Med en liten sirkusartist på 2 år er de liksom alltid i veien og alltid ofre for et slag, spark, hopp eller bare kos for den saks skyld!
Men fy søren så vondt!