Er så lei hyperemesis Har ikke fått åpnet en eneste pensumbok på over én måned, så ganske bekymret for eksamener i mai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har av alle ting fårr munntørrhet om natta - føles ut som om jeg har sovet i sahara ellerno
Samme her! Sliter med å svelge når eg våkner
Samme her! Må opp på do 2-3 ganger i løpet av natten og er så tørr i munnen at det er vondt å svelge. Føles nesten som om kroppen jobber med å få all væske i kroppen ned i blæren i stedet for å bruke den der det trengs nå er det så gale at jeg drikker et stort glass med vann hver gang er er på do om natten og det ender bare med at jeg må opp på do flere ganger enn ellersJeg har av alle ting fårr munntørrhet om natta - føles ut som om jeg har sovet i sahara ellerno
I dag er jeg 8+2, og har jeg null energi, er nesten så det er tungt å løfte armene... noen andre som har dager som dette?
Menmen, trøster meg med at det går over! Og så har jeg en så fantastisk kjæreste som støtter meg og hjelper til
Tok ny digital på 5 timers urin. Har ikke drukket på 3 timer. Har gått ned til 1-2.... hadde 2-3 på mandag på 4 timers urin uten drikke på 2 timer...
Det ser ut som om dette ikke går veien for meg igjen.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Ikke noe mer utvanna enn de andre kveldstestene jeg har tatt til nå. Eneste forskjellen er at jeg tok testene på ettermiddagen nå i dag.Urinen var ikke bare veldig utvanna da?
Hvordan ser testene ut da?
Sender deg en klem❤
Ikke noe mer utvanna enn de andre kveldstestene jeg har tatt til nå. Eneste forskjellen er at jeg tok testene på ettermiddagen nå i dag.
De ser litt svakere ut.
Jeg har first response på vei i posten. De er de enste jeg føler jeg kan stole på nå, og er noen dager siden jeg testa med det sist så skal ta en av de i kveld.
Men det ser ikke lyst ut....
Håper for degTok ny digital på 5 timers urin. Har ikke drukket på 3 timer. Har gått ned til 1-2.... hadde 2-3 på mandag på 4 timers urin uten drikke på 2 timer...
Det ser ut som om dette ikke går veien for meg igjen.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Ikke noe mer utvanna enn de andre kveldstestene jeg har tatt til nå. Eneste forskjellen er at jeg tok testene på ettermiddagen nå i dag.
De ser litt svakere ut.
Jeg har first response på vei i posten. De er de enste jeg føler jeg kan stole på nå, og er noen dager siden jeg testa med det sist så skal ta en av de i kveld.
Men det ser ikke lyst ut....
Det har eg hatt i flere dager er helt Jævlig, dårlig søvn ihvertfallOh looord, restless legg! håper det gir seg føre jeg skal sove, ellers kan jeg drite langt i det
Det har eg hatt i flere dager er helt Jævlig, dårlig søvn ihvertfall
Godt å høre at vi er flere! Ja, gleder meg veeeldig til den avtarHar det helt likt! 8+3 og vil bare sove hele tiden Gleder meg til denne trøttheten avtar
Du har ingenting å frykte. Dette er min tredje graviditet, aldri opplevd å miste og har vert på babyverden siden 2017. Her inne er det mange som har slitt med barnløshet og sa/ma, derfor ser det ut som om det er sykt mange som opplever det her inne. Flertallet går det helt fint med hele veien heldigvis.Blir så bekymret. Leser her og på Facebook at d er så mange som mister nå. Får helt angst. Eg er bare 6+2 idag og har ingen symptomer. Har ikke hatt noe spes siden eg ble gravid, og sa til meg selv at eg ikke skulle ha tul før uke 12 slik at vi kunne fortelle då. Men vet ikke om eg greier å holde meg så lenge nå, får så trang til å sjekke om d er noe der eller ikke