⭐Klagetråd

Du har ingenting å frykte. Dette er min tredje graviditet, aldri opplevd å miste og har vert på babyverden siden 2017. Her inne er det mange som har slitt med barnløshet og sa/ma, derfor ser det ut som om det er sykt mange som opplever det her inne. Flertallet går det helt fint med hele veien heldigvis.
Jeg er med på at her inne er det nok en slags oppsamling av folk som opplever ulike ting i svangerskapet, men at man har ingenting å frykte er jeg ikke enig i. Statistisk sett er sjansen for at det skal gå bra ganske mye større enn at det ikke gjør det, uavhengig av hvor mange dårlige opplevelser man leser om.

Blir så bekymret. Leser her og på Facebook at d er så mange som mister nå. Får helt angst.:( Eg er bare 6+2 idag og har ingen symptomer. Har ikke hatt noe spes siden eg ble gravid, og sa til meg selv at eg ikke skulle ha tul før uke 12 slik at vi kunne fortelle då. Men vet ikke om eg greier å holde meg så lenge nå, får så trang til å sjekke om d er noe der eller ikke:sorry:
Jeg får også det.. bare føler det må skje meg også liksom..

Jeg er med på at her inne er det nok en slags oppsamling av folk som opplever ulike ting i svangerskapet, men at man har ingenting å frykte er jeg ikke enig i. Statistisk sett er sjansen for at det skal gå bra ganske mye større enn at det ikke gjør det, uavhengig av hvor mange dårlige opplevelser man leser om.
Så lenge det ikke er noen symptomer på sa skal ikke folk gå rundt å være redd mener jeg. Å det spres mye frykt her inne, spesielt for førstegangsgravide

Så lenge det ikke er noen symptomer på sa skal ikke folk gå rundt å være redd mener jeg. Å det spres mye frykt her inne, spesielt for førstegangsgravide
Nja, ikke helt enig i at det spres frykt. Men at noen kan bli ekstra bekymret av å lese utallige historier om folk som mister, det kan jeg være enig i.

Klager over at jeg er ekstremt trøtt og kvalm. Sykemeldt 100% og dagen går i å flytte seg frem og tilbake fra seng - sofa. Vært slik i 3 uker nå og begynner å bli lei.. Vil tilbake på jobb og være i stand til å sette på en vaskemaskin.. Noen andre som kjenner igjen dette eller har det slik?

Last edited:
Sååååååå trøtt, sliten, vondt i hode og veldig ømme pupper :facepalm: ikke så kvalm idag, men de andre symptomene er så sterke at kvalmen kan godt urebli:hilarious:

Du har ingenting å frykte. Dette er min tredje graviditet, aldri opplevd å miste og har vert på babyverden siden 2017. Her inne er det mange som har slitt med barnløshet og sa/ma, derfor ser det ut som om det er sykt mange som opplever det her inne. Flertallet går det helt fint med hele veien heldigvis.

Har mistet før, d var før eg fikk min første for 6 år siden. Har egentlig ikke vært bekymret, men føler eg har lest om veldig mange som har mistet. Så får jo litt angst og vil sjekke om alt er som d skal:eek: men krysser fingrene :blob10

Når du er kvalm, men må få i deg mat for å døyve det :yuck:

Klager over at jeg ikke klarer å våkne skikkelig i dag, at jeg er kvalm og har det drittravelt på jobb. Skikkelig ubehagelig å måtte snakke med folk og faktisk lytte til det de sier, når alt jeg vil er å legge med ned på kontoret.

Klager over at jeg ikke klarer å våkne skikkelig i dag, at jeg er kvalm og har det drittravelt på jobb. Skikkelig ubehagelig å måtte snakke med folk og faktisk lytte til det de sier, når alt jeg vil er å legge med ned på kontoret.
Samme her! Begynte dagen med å kaste opp og følte meg så mye bedre etter det. Frem til jeg kom på jobb, og hadde en skikkelig travel dag, hadde ikke tid til en liten pause en gang. Hadde bare lyst å legge meg ned på kontoret, men hadde ikke tid til å sitte engang. Gikk tidligere fra jobb, og gikk rett og la meg med dundrende hodepine. Våknet akkurat, kvalm og fortsatt med hodepine... æææ! Hvordan skal disse dagene gå? :hungover: Måtte bare klage litt!

Samme her! Begynte dagen med å kaste opp og følte meg så mye bedre etter det. Frem til jeg kom på jobb, og hadde en skikkelig travel dag, hadde ikke tid til en liten pause en gang. Hadde bare lyst å legge meg ned på kontoret, men hadde ikke tid til å sitte engang. Gikk tidligere fra jobb, og gikk rett og la meg med dundrende hodepine. Våknet akkurat, kvalm og fortsatt med hodepine... æææ! Hvordan skal disse dagene gå? :hungover: Måtte bare klage litt!
Høres skikkelig kjipt ut. Håper det blir bedre! Sov også litt, hadde hodepine likevel. Hjalp å komme seg ut litt, heldigvis.

Klager over at jeg er ekstremt trøtt og kvalm. Sykemeldt 100% og dagen går i å flytte seg frem og tilbake fra seng - sofa. Vært slik i 3 uker nå og begynner å bli lei.. Vil tilbake på jobb og være i stand til å sette på en vaskemaskin.. Noen andre som kjenner igjen dette eller har det slik?

åjaaa.. sånn går mine dager! Pluss å ta meg av barna(klarer ikke lukten av kjøleskap, rene klær, vaskemidler, såpe ++). Dagene er tøffe! Jeg hadde alvorlig hyperemisis forrige svangerskap og kjenner at det er noe lignende nå. Mildere, men jeg begynte med kvalmestillende før jeg ble kvalm(etter relis sin behandlingsstige). Allikevel er jeg bare i «ok» form når jeg ligger. Forrige gang hadde jeg gått ned nesten 10 kg før uke 9, nå har jeg ikke gått ned mer enn en kg. Får i meg en grei mengde med mat og drikke hver dag. Hva med deg?

Nattes- og morgenkvalme er tydeligvis min greie. Har våknet to netter på rad og vært kjempekvalm. I går kveld satte jeg en liten skål med kjeks på nattbordet. Det var lurt, tror jeg.

Og sovne etter dobesøk på morrakvisten er ikke bare bare :rolleyes:
Kan jo ikke stå opp halv 7 på morran? Er jo trøtt som en dupp!

Nattes- og morgenkvalme er tydeligvis min greie. Har våknet to netter på rad og vært kjempekvalm. I går kveld satte jeg en liten skål med kjeks på nattbordet. Det var lurt, tror jeg.
Det har jeg også, en pakke salte kjeks på nattbordet.

Er så himla forstoppa! Skikkelig oppblåst og mageknip:shifty: Drikker Duphalac som en helt, men ingenting kommer ut..

Er så himla forstoppa! Skikkelig oppblåst og mageknip:shifty: Drikker Duphalac som en helt, men ingenting kommer ut..

duphalac krever et stort væskeinntak, så kanskje du må helle på med mer vann :)

Back
Topp