⭐Klagetråd

Godt å se at det ikke bare er meg som ikke sover godt... Denne natten har vært grusom..:bag:
 
Føler på akkurat det samme som deg! Ingen matlyst og uvel på kvelden.. Er 6+5 i dag, hva med deg? :)
Åh ja, det er nok ganske vanlig! Og veldig slitsomt :wacky: Jeg er 8+2 nå, og det har vært sånn i 3 uker ca. Håper det letter litt etterhvert!
 
Åh ja, det er nok ganske vanlig! Og veldig slitsomt :wacky: Jeg er 8+2 nå, og det har vært sånn i 3 uker ca. Håper det letter litt etterhvert!

Jeg føler det bøe så mye bedre etter ni/ti uker, krysser fingrene for alle! Fortsatt ikke tidenes matlyst, men mye bedre enn den kvalmen konstant
 
Ååå.. får ikke sove! Har vært våken halve natten, og nå er det snart morgen. Også er jeg så kvalm, og er så lei av kvalme og oppkast :arghh:
 
Såå trøtt! Hjelper ikke på med 2åringen som står opp mellom 5.30 og 6 hver dag:dead:
 
Jeg føler det bøe så mye bedre etter ni/ti uker, krysser fingrene for alle! Fortsatt ikke tidenes matlyst, men mye bedre enn den kvalmen konstant

Jeg er på dag fire med tydelig bedring, er 10+2 i dag. Det er så deilig!
 
Ah, jeg er så kvalm! I forrige svangerskap gikk det over så fort jeg spiste frokost, de siste dagene har jeg vært kvalm hele døgnet. Og trøtt, ikke minst! Måtte bare klage litt :D Tøft å være på jobb i dag, ihvertfall.
 
Jeg er 10+0 i dag å tror hvis jeg legger godviljen til at jeg har litt mer energi i dag. Kanskje prøve seg en tur på butikken da:happy090
 
Vært våken siden dobesøk kl. 5, og får IKKE sovne igjen:arghh: altså, umennskelig tidlig det her, la meg få et par timer til!
 
I dag tømte jeg skapet for ALLE buksene mine. Pakket de bort for "sesongen" :bored:. Får ingen på meg, og jeg er kun 8+3. Plutselig skal ingenting passe over rævva. Dette kaver meg litt mentalt og trenger derfor å sutre litt om det her. Hvor vanlig er det at hormoner er årsak til større og mer "fyldig" rumpe /lår / hofteparti i første trimester? Og kan man allerede første trimester få mye vann i kroppen? Eller har jeg bare meg selv og hjemmekontorkosen å skylde? Hilsen sutreguri:sour:
 
Last edited:
Naboen satte i gang høyttalerne sine tidlig på morgenen her :angry3

Er konsert hver dag altså. Hadde vært kult å slippe å delta hver gang :happy090
 
I dag tømte jeg skapet for ALLE buksene mine. Pakket de bort for "sesongen" :bored:. Får ingen på meg, og jeg er kun 8+3. Plutselig skal ingenting passe over rævva. Dette kaver meg litt mentalt og trenger derfor å sutre litt om det her. Hvor vanlig er det at hormoner er årsak til større og mer "fyldig" rumpe /lår / hofteparti i første trimester? Og kan man allerede første trimester få mye vann i kroppen? Eller har jeg bare meg selv og hjemmekontorkosen å skylde? Hilsen sutreguri:sour:
Det er nok kroppen som forbereder seg på amming allerede :Heartred Samler opp litt ekstra fettlager til å produsere melk senere! Kroppen er fantastisk og jeg er helt sikker på at du er flott uansett!
 
Rar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden :hilarious:
Kan bare gjøre det jeg får tid til før jeg brekker meg :rolleyes:
 
Back
Topp