Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å se at det ikke bare er meg som ikke sover godt... Denne natten har vært grusom..
Åh ja, det er nok ganske vanlig! Og veldig slitsomt Jeg er 8+2 nå, og det har vært sånn i 3 uker ca. Håper det letter litt etterhvert!Føler på akkurat det samme som deg! Ingen matlyst og uvel på kvelden.. Er 6+5 i dag, hva med deg?
Åh ja, det er nok ganske vanlig! Og veldig slitsomt Jeg er 8+2 nå, og det har vært sånn i 3 uker ca. Håper det letter litt etterhvert!
Samme her, men min er straks 6!!!! Han har ikke skjønt at søvn er viktigSåå trøtt! Hjelper ikke på med 2åringen som står opp mellom 5.30 og 6 hver dag
Jeg føler det bøe så mye bedre etter ni/ti uker, krysser fingrene for alle! Fortsatt ikke tidenes matlyst, men mye bedre enn den kvalmen konstant
OffdaSamme her, men min er straks 6!!!! Han har ikke skjønt at søvn er viktig
Det er nok kroppen som forbereder seg på amming allerede Samler opp litt ekstra fettlager til å produsere melk senere! Kroppen er fantastisk og jeg er helt sikker på at du er flott uansett!I dag tømte jeg skapet for ALLE buksene mine. Pakket de bort for "sesongen" . Får ingen på meg, og jeg er kun 8+3. Plutselig skal ingenting passe over rævva. Dette kaver meg litt mentalt og trenger derfor å sutre litt om det her. Hvor vanlig er det at hormoner er årsak til større og mer "fyldig" rumpe /lår / hofteparti i første trimester? Og kan man allerede første trimester få mye vann i kroppen? Eller har jeg bare meg selv og hjemmekontorkosen å skylde? Hilsen sutreguri
Hjelp, jeg hadde blitt gal!Naboen satte i gang høyttalerne sine tidlig på morgenen her
Er konsert hver dag altså. Hadde vært kult å slippe å delta hver gang
Hjelp, jeg hadde blitt gal!
Samme her!!Rar klage, men får ikke til å pusse tennene skikkelig for tiden
Kan bare gjøre det jeg får tid til før jeg brekker meg
Håper det blir bedre snart! Pleier egentlig alltid å pusse tunga, men det går IKKE nåSamme her!!